הזעה בבית השחי – המדריך מלא

מירה דריי המלצות

הזעת יתר היא בעיה שפוגעת באנשים רבים – בין 1% ל-3% על-פי מחקרים שונים. באופן טבעי מי שסובל או סובלת מהזעה מופרזת, ובפרט ברגעים לא מתאימים, מחפשים פתרונות יעילים וארוכי טווח. הפתרון הטוב ביותר הקיים כיום הוא טיפול במירה דריי (miraDry) – והעדות הטובה ביותר לקביעה הזו היא ההמלצות של מי שכבר שיפרו את איכות חייהם בזכות המכשיר החדשני. בעמוד זה תמצאו לגבי מירה דריי המלצות שונות ומידע נוסף שיעזור לכם להבין אם הטיפול מתאים גם לכם.

"כל החששות נעלמו"

מירה דריי הוא מכשיר חדיש שמבצע פעולה ממוקדת ומדויקת מאוד: שיגור גלים אלקטרו-מגנטיים אל בלוטות הזיעה שבבתי השחי. בלוטות אלה אחראיות לחלק ניכר מהמבוכה שנגרמת עקב הזעת יתר. כך למשל אחת המטופלות במכשיר כתבה בהמלצה שלה על הטיפול: "במשך תקופה ארוכה הזעת היתר בבתי השחי הכתימה את החולצות שלי, ובנוסף הריח היה לא נעים".

האנרגיה של הגלים הנ"ל צורבת את בלוטות הזיעה כך שהן לא מייצרות יותר זיעה ולמעשה מנוטרלות לחלוטין. התוצאה: "כל החששות נעלמו", מספרת אותה מטופלת, "חד משמעית הטיפול שינה לטובה את אורח החיים שלי".

"הסבר מפורט על כל שלבי הטיפול"

המלצה נוספת בהקשר של טיפול במירה דריי היא לאסוף מקסימום מידע – וכך להבין מדוע המכשיר כל-כך אפקטיבי ולמה השימוש בו בטוח לגמרי. הדרך הטובה ביותר היא להגיע לכירורג מנוסה שמקפיד לשתף את המטופלים בכל המידע הרלוונטי. חוות דעת נוספת אודות ד"ר מוני פרידמן מתמקדת בדיוק בנקודה זו: "ד"ר פרידמן דאג להסביר לי על כל השלבים, ותיאר את כל הפרטים", כתב אחד המטופלים, שציין לטובה גם את החוויה באופן כללי. בפרט כדאי לדעת שהגוף לא מייצר בלוטות זיעה חדשות במקום אלה המנוטרלות, ולכן תופעת הזעת היתר נעלמת לצמיתות. כמו כן אין פגיעה ביכולת של הגוף לצנן את עצמו ולהפריש החוצה רעלים בגלל שברחבי הגוף פזורות בלוטות זיעה אחרות שלא נפגעות בטיפול (ושלא גורמות למבוכה בגלל שרק הזיעה בבית השחי מלווה בריח לא נעים).

"מרגיש מושלם, לא כאב, לא אדמומיות"

במקביל לשיגור הגלים האלקטרו-מגנטיים מכשיר המירה דריי מצנן את אזור בית השחי ובכך ממזער את תופעות הלוואי האפשריות של הטיפול (שמתבצע תחת הרדמה מקומית). בהתאם אחד המטופלים כתב בהמלצה על מירה דריי "אני שלושה ימים אחרי הטיפול, מרגיש מושלם, לא כאב, לא אדמומיות, בקיצור נהדר". מטופלת אחרת ציינה ש"אמנם ביום הראשון כאב, אבל לאחר מכן הכאב דעך מיום ליום" והחמיאה לצוות המרפאה על ההתעניינות בשלומה והטיפים להקלה על תופעות הלוואי. עוד חשוב לציין בהקשר זה כי מכשיר המירה דריי קיבל את אישור ה-FDA.

"התוצאה הנפלאה החזירה את הביטחון העצמי שלי"

מטופל בשם איתי היטב לסכם את ההשפעה החשובה של טיפול במכשיר ולהסביר מדוע מירה דריי מומלץ כל כך: "התוצאה הנפלאה החזירה את הביטחון העצמי שלי", כתב, "בזכות הטיפול המקצועי אני לא מזיע בכלל ואין ריח לא נעים מבתי השחי". האיכות הגבוהה של המכשיר, והידע של ד"ר פרידמן, מאפשרים להיפטר מבעיה ארוכת שנים ומתסכלת מאוד בטיפול אחד שאורך כשעה, ולכל היותר בשני טיפולים – בלי ניתוח וכאמור עם חזרה מהירה לשגרת החיים הרגילה.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים