מיצוק עור הפנים והצוואר, אישה מותחת את הלחי

מיצוק העור- פנים, צוואר ודקולטה

(Morpheus8  /  ResurFX)

נזקי השמש, חשיפה לזיהום אוויר ובעיקר התבגרות העור גורמים לרפיון בעור הפנים, הצוואר ואזור המחשוף. עם הגיל פוחת ייצור הקולגן והאלסטין, חלבונים אשר אחראים לגמישות ולמוצקות של העור ויחד עם סימני השמש הנפוצים באזורים חשופים כמו הפנים והמחשוף– מתקבל עור בגוון לא אחיד, רפוי ו"עייף".

טיפול ResurFX בטכנולוגיית לייזר

טיפול חדשני בלייזר המבצע חידוש של העור באופן ממוקד ומהיר שמביא לתוצאות מרשימות תוך זמן קצר. במהלך הטיפול, קרני לייזר ממוקדות נשלחות לרקמות העמוקות של העור ומבצעות פציעה עדינה ומבוקרת של הרקמות. בעקבות זאת הגוף מעודד ייצור מוגבר של סיבי אלסטין וקולגן וכך העור מתחדש בצורה טבעית.
טיפול ResurFX מהווה אלטרנטיבה לפילינג כימי ולטיפולים אחרים שמחדשים את הרקמות, אך בשונה מפילינג כימי הטיפול מתבצע במהירות וללא סימנים על העור לאחר מכן. אפשר להגיע לטיפול במהלך היום, לצאת תוך כחצי שעה ולחזור לפעילות מלאה. מיד לאחר הטיפול תיתכן מעט אדמומיות ובצקת קלה, אך אלו יחלפו תוך מספר שעות עד יום.
לקבלת תוצאות מיטביות, מומלץ לבצע סדרה של כ-3-5 טיפולים ולהמתין בין שבועיים ל-6 שבועות בין טיפול לטיפול. כמו כן מיד לאחר הטיפול מומלץ שלא להיחשף לשמש ישירה ולהשתמש בקרם הגנה.

טיפול מורפיאוס 8 בטכנולוגיית גלי רדיו RF

מכשיר Morpheus8 מאפשר טיפול עמוק לחידוש ומיצוק העור עם זמן החלמה קצר. מדובר באנרגיה של גלי רדיו אשר חודרת לרקמות של העור באמצעות סיכות דקיקות שיכולות להגיע עד לעומק של 7 מ"מ לדרמיס – השכבה העמוקה של העור, או לאפידרמיס – השכבה העליונה של העור, בכפוף לסוג העור והתוצאות הרצויות. חימום הרקמות באופן מבוקר ע"י אנרגיית גלי הרדיו, מעודד את ייצור סיבי האלסטין והקולגן וכמו שכבר קראתם – אלו בדיוק החומרים שאחראים ליצירת עור מוצק וקורן, כך שמתקבלת תוצאה טבעית מאוד. 

הטיפול מתבצע עם אלחוש מקומי ונמשך זמן קצר. לאחר הטיפול העור יכול להיות מעט אדמומי ופצוע קלות, תופעות שיחלפו תוך ימים ספורים. את התוצאה המרשימה תראו לאחר שלושה שבועות והיא תוסיף ותשתפר במהלך שלושת החודשים שלאחר הטיפול. 

חידוש משמעותי נוסף של Morpheus8 הוא בכך שהטכנולוגיה מתאימה לכל גווני העור והיא מתאימה לשימוש באזורים רבים בגוף: עור הפנים כולל אזור העיניים, אזור המחשוף, בטן, ישבן וירכיים וכמובן הצוואר. 

אז… נמאס לך מעור רפוי ו"עייף"? השאירו לנו פרטים ונשמח לייעץ לגבי סוג הטיפול המתאים במיוחד עבורך.

מטופלים מספרים

לוגו ד"ר מוני פרידמן

לתיאום פגישת ייעוץ
אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

או

אולי יעניין אותך גם | טיפולים נוספים

טיפולים מתקדמים להמסת שומן
אישה וידי רופאים עם מזרקים
תמונה של אישה באפור