העלמת צלקות וסימני מתיחה, לחי של אישה עם צלקות

טיפול בצלקות ובסימני מתיחה

(Morpheus8  /  ResurFX)

סימני מתיחה וצלקות מסוגים שונים קיימים כמעט אצל כולם, אך אצל חלקנו הם בולטים במיוחד ומפריעים לדימוי העצמי ולביטחון. סימני מתיחה נפוצים למשל אצל נשים לאחר הריונות אך מופיעים גם לאחר איבוד משקל רב או בצמיחה מהירה בגיל ההתבגרות לרוב באזור הירכיים, הבטן התחתונה והחזה.

צלקות נגרמות מפציעה של העור אחרי ניתוחים, בעקבות אקנה או תהליכים דלקתיים. הצלקת נגרמת כאשר הפצע בעור אינו מתרפה כראוי וככל שנקדים לטפל בו נקבל תוצאות טובות יותר. מכיוון שאקנה היא תופעה נפוצה מאוד גם צלקות מאקנה באזור הפנים הן נפוצות. כך, מי שסבלו מאקנה בנעוריהם וכבר הצליחו להיפטר ממנה ממשיכים לסבול מהמזכרת הלא נעימה שהאקנה משאירה אחריה.

כיום יש פתרון לטיפול ולטשטוש כל סוגי הצלקות וסימני המתיחה. ללא ניתוח וכמעט ללא זמן החלמה אתם יכולים להביא לחידוש טבעי של העור באמצעות טכנולוגיות חדשניות אשר אותן נתאים עבורכם במרפאה לפי סוג העור שלכם, סוג הצלקת \ סימני המתיחה, גודלם ונתונים נוספים

לייזר מקטעי ResurFX – טיפול ממוקד בלייזר

ריסרפיקס הינו לייזר מקטעי אשר אינו פוצע את שכבות העור החיצוניות, עובד בשכבות העמוקות (דרמיס), מעודד חידוש ובנייה של רקמה חדשה ועיבוי העור. הטיפול אף משפר קמטים, קמטוטים וצלקות על ידי ייצור מחודש של קולגן ואלסטין.
זהו טיפול קצר, אפקטיבי ובטוח שלא דורש זמן החלמה או הרדמה. ניתן לטפל באזורים שונים בגוף ולראות תוצאות במהירות. לתוצאות המיטביות ניתן להגיע בדרך כלל לאחר כ-3-5 טיפולים, תלוי בעומק הצלקות, גודלן, צבע העור שלכם וגורמים נוספים.

טיפול מורפיאוס 8 בטכנולוגיית גלי רדיו RF

במרפאה נעשה שימוש בטכנולוגיה נוספת לטיפול בסימני מתיחה וצלקות – Morpheus8. מדובר במכשיר אשר פולט אנרגיה של גלי רדיו שמחולקים לסיכות קטנות אשר חודרות לרקמות העמוקות של העור, מחממות את תאי העור ומעודדות ייצור של קולגן ואלסטין.

לעיתים רבות אנחנו ממליצים לבצע טיפול המשלב בין טכנולוגיות שונות לקבלת תוצאות מיטיבות.

טיפול עם Morpheus8 מתבצע לאחר אלחוש או הרדמה מקומית. הטיפול נמשך בין 20-30 דקות ואינו מצריך כמעט זמן החלמה. ניתן לראות שיפור לעתים כבר לאחר הטיפול הראשון אך לרוב נדרשת סדרה של 3-5 טיפולים כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, בהתאם לאזור ולבעיה העורית. התוצאה משתפרת ככל שחולף הזמן.

מדובר בטיפולים פשוטים, מהירים ויעילים במיוחד לעומת טיפולים שהיו נהוגים עד כה לטיפול בצלקות עמוקות וסימני מתיחה. והתוצאות – מרשימות ביותר!

מטופלים מספרים

לוגו ד"ר מוני פרידמן

לתיאום פגישת ייעוץ
אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

או

אולי יעניין אותך גם | טיפולים נוספים

טיפולים מתקדמים להמסת שומן
אישה וידי רופאים עם מזרקים
תמונה של אישה באפור