פיגמנטציה, אישה עם כובע שחור

טיפולי פיגמנטציה לעור הפנים

(IPL /  QS)

סובלת מפיגמנטציה בפנים? את לא לבד. כתמים כהים בעור הפנים נפוצים אצל גברים ובעיקר אצל נשים ונגרמים מסיבות שונות: 

  • כתמי שמש כגון נמשים
  • בעקבות שינויים הורמונליים (נפוצה אצל נשים בהריון)
  • בעקבות התבגרות העור
  • כתמי לידה

החדשות הטובות הן שניתן לטפל בפיגמנטציה מכל הסוגים, והטיפול הוא קל, לא פולשני ויעיל. ניתן לטפל בפיגמנטציה באמצעות טכנולוגיות ומכשירים שונים, בכפוף לסוג הכתמים, גודלם, צבעם והיכן הם נמצאים בגוף. אנו מטפלים בפיגמנטציה בכל הגוף כאשר לרוב פיגמנטציה נפוצה בעיקר בפנים, אזור המחשוף וגב כף היד. 

אנו מציעים מספר טיפולים אפשריים לטיפול בפיגמנטציה:

Intense Pulsed Light - IPL

מכשיר ה-IPL עובד בפולסים קצרים וממוקדים של אור חזק. כאשר האור מגיע אל ריכוז של מלנין בעור הגורם לצבע כהה, הוא ממיס והורס אותו וכך נעלם הכתם הכהה (באותה שיטה פוגעים בשורשי שיער בגוף ומשתמשים ב-IPL להסרת שיער). יתרון נוסף של טכנולוגיית ה-IPL היא שכאשר תאי הקולגן בדרמיס (השכבה העמוקה יותר של העור) מתחממים, זה מעודד ייצור של תאי קולגן חדשים. תאי הקולגן הם שאחראים לגמישות ומוצקות של העור וכך מתבצעת גם הבהרה של כתמי הפיגמנטציה וגם חידוש ומיצוק של העור באזור המטופל.

תופעות לוואי ותוצאות
בעת הטיפול עלולים להרגיש חום ממוקד, אך זה נמשך לזמן קצר מאוד. ככלל הטיפול הוא כמעט ללא כאב וללא תופעות לוואי מהותיות. לאחר הטיפול הכתם מתכהה ולבסוף נושר.

ניתן להגיע לרוב לתוצאה הרצויה בתוך 2-6 טיפולים, כאשר בין כל טיפול לטיפול יש לחכות חודש.

Q-Switched Laser

שיטה נוספת לפירוק הפיגמנט והעלמתו מהעור באמצעות לייזר. הטיפול נמשך מספר דקות ובדרך כלל יש צורך לחזור עליו פעמיים או שלוש עד להיעלמות המוחלטת של הכתם. בין טיפול לטיפול נדרש לחכות בין 3-4 שבועות, אך לאחר היעלמות הפיגמנט, אם אתם מקפידים על קרם הגנה מהשמש וחשיפה מועטה – הכתמים לא יחזרו. 

הטיפול מתאים להעלמת פיגמנטציה בפנים, בגב כף היד או המחשוף ולטיפול בגוון עור שאינו הומוגני. הטיפול הנו ממוקד, קצר, ללא כאב וללא פגיעה ברקמות מסביב לכתמים. 

תופעות לוואי ותוצאות 

לא צפויות תופעות לוואי משמעותיות לאחר הטיפול ב- Q-Switched Laser, אך ייתכן והעור המטופל יהיה מעט אדמומי ורגיש למספר שעות. 

את התוצאות הסופיות ניתן לראות בדרך כלל לאחר שניים או שלושה טיפולים, תלוי בגוון הכתם וגודלו.

מטופלים מספרים

לוגו ד"ר מוני פרידמן

לתיאום פגישת ייעוץ
אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

או

אולי יעניין אותך גם | טיפולים נוספים

טיפולים מתקדמים להמסת שומן
אישה וידי רופאים עם מזרקים
תמונה של אישה באפור