הזעה בבית השחי – המדריך מלא

מירה דריי (MiraDry) – טיפול להזעה בבית השחי

מירה דריי (miraDry) הוא מכשיר חדשני שמיועד לספק מענה לתופעה נפוצה מאוד: הזעת יתר בבתי השחי. מי שעדיין לא התנסו בו מבקשים באופן טבעי לשמוע חוות דעת של אלו שכבר עברו את הטיפול. בעמוד זה תמצאו סקירה של התגובות הנפוצות למירה דריי בכל ההיבטים הרלוונטיים ביותר – אפקטיביות, תחושה בזמן הטיפול ושביעות רצון – כך שתוכלו להתרשם אם טיפול זה מתאים גם לכם.

אפקטיביות גבוהה במיוחד

כשמבקשים לגבי מירה דריי תגובות השאלה המסקרנת ביותר היא כמובן שאלת האפקטיביות – כלומר עד כמה פחתה הזעת היתר מבתי השחי.

הפידבק הנפוץ ביותר, זה שמתקבל ברוב מוחלט של המקרים, הוא שהטיפול אפקטיבי עד מאוד. גם מחקרים שבחנו מספר רב של מטופלים באמצעות המכשיר הגיעו למסקנה דומה. כשהמדידה בוצעה בכלים מדעיים, נרשם שיפור של למעלה מ-80%, וליתר דיוק ירידה של 82% (!) ברמת ההזעה מתחת לזרועות.

מינימום אי נוחות והפרעה לשגרה

מרכיב משמעותי נוסף בתגובות אחרי טיפול במירה דריי הוא זה שעוסק בתחושות בזמן שהמכשיר מנטרל את בלוטות הזיעה בבתי השחי ואחרי סיום הטיפול.

גם בסעיף זה יש לגבי מירה דריי תגובות חיוביות מאוד: הטיפול גורם לכל היותר אי נוחות קלה, אך לא מעבר לכך. בהקשר זה כדאי לדעת שהפעולה שמבצע המכשיר היא שיגור גלים אלקטרו-מגנטיים אל בלוטות הזיעה בבתי השחי. אנרגיית החום של הגלים ממיסות את הבלוטות, ובמקביל מנגנון אחר של המכשיר מצנן את האזור על-מנת שלא ייווצר כאב משמעותי.

בנוסף, היכולת למקד את הגלים האלקטרו-מגנטיים מונעת פגיעה בעור או בתאי שריר וכו', ולכן התגובה נפוצה היא שמדובר בטיפול קל ופשוט. גם לגבי תופעות הלוואי, הפידבקים חיוביים: אודם מקומי שחולף לכל היותר תוך מספר ימים, מעט מאוד כאב, נפיחות קלה בבתי השחי שמתפוגגת מעצמה בהדרגה, ומינימום הפרעה לשגרה באופן כללי. תופעות לוואי אפשריות נוספות הן אובדן שיער בבתי השחי ותחושת עקצוץ באזור.

שביעות רצון כללית

השורה התחתונה של התגובות לטיפול במירה דרי הן שמדובר באופציה משתלמת במיוחד – גם בזכות ההפחתה הדרמטית בכמויות הזיעה שניגרות מבתי השחי – כאמור למעלה מ-80%, ובהתאם שיפור של ממש באיכות החיים ובפרט יכולת לקחת חלק בפעילויות חברתיות בלי להרגיש מבוכה; וגם לנוכח העובדה שמדובר בטיפול שנחווה כפשוט למדי ואורך בסך הכל שעה אחת (כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר נדרשים שני מפגשים, בהפרש של כ-3 חודשים ביניהם).

עוד תורם לשביעות הרצון הגבוהה טווח הזמן של התוצאות: בלוטות הזיעה שנהרסו לא צומחות מחדש, כך שהשיפור מבחינת רמת ההזעה נשמר למעשה לצמיתות.

תגובות ביחס לרופא המטפל

אחרי טיפול עם מירה דרי תגובות המטופלים כוללות גם התייחסות לרופא שביצע את הטיפול. ד"ר מוני פרידמן זוכה להמלצות חמות, גם בזכות המקצועיות וגם בשל היחס האנושי והחם. כך למשל אחת המטופלות הצהירה שהטיפול המקצועי פתר לה בעיה ארוכת שנים, ושהיא מצטערת שלא עשתה זאת בשלב מוקדם יותר בחיים. מטופלת אחרת הדגישה כי היחס שקיבלה היה נעים מהטלפון הראשון למרפאה ועד להשלמת התהליך. עוד תגובה התמקדה במעקב הצמוד ובטיפול המסור, והיה גם מי שהעריך במיוחד את היכולת של ד"ר פרידמן לספק הסברים מפורטים, בגובה העיניים, לגבי אופן הפעולה של המכשיר והתועלת הרבה שבו.

אולי יעניין אותך גם

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים