רקע תיקון אף ללא ניתוח, אישה במרכז באנר גוף הזעה בבית שחי

טיפולי הזעת יתר בכל הגוף

הזעת יתר עלולה להיות תופעה מביכה במיוחד. אמנם כל גוף פולט זיעה על-מנת לצנן את עצמו ולהיפטר מרעלים, וגם הזעה מרובה היא בסופו של דבר תוצר של פעילות יתר של בלוטות זיעה – אבל הקודים החברתיים, והריח הרע שנלווה לעיתים לזיעה מבתי השחי (גם כשמקפידים על ניקיון), גורמים למבוכה ולמצוקה. במקרים רבים אדם שסובל מהזעת יתר יימנע מאינטראקציות חברתיות ומסיטואציות אינטימיות, כך שכדאי מאוד לטפל בתופעה.

טיפולי הזעת יתר בכל הגוף מתבצעים במספר שיטות. האפקטיבית והפשוטה ביותר ביניהן היא טיפול באמצעות גלים אלקטרו-מגנטיים שהורסים בלוטות זיעה עודפות ומצמצמים במידה ניכרת את כמות הזיעה. המכשיר האידיאלי לטיפול זה הוא miraDry, וכאן בעמוד תמצאו מידע מקיף אודותיו. כמו כן תוכלו לקרוא הסברים לגבי הדרכים האחרות לטיפול בתופעה.

היתרונות של טיפול בהזעת יתר עם miraDry

טיפול בהזעת יתר באמצעות miraDry הוא טיפול לא פולשני שמייצר שינוי מידי. הוא נחווה ללא כאבים משמעותיים ולכל היותר אי נוחות מסוימת, החזרה לשגרה בעקבותיו היא כמעט מידית, והיתרון הגדול ביותר שלו הוא מידת השינוי: למעשה ישנו הבדל דרמטי בין המצב לפני הטיפול למצב אחרי הטיפול, כשלפי מחקרים שונים כמות הזיעה פוחתת ביותר מ-80%!

הטיפול מבוסס כאמור על גלים אלקטרו-מגנטיים שפשוט ממיסים את בלוטות הזיעה בבתי השחי. לאחר מכן הגוף מפנה אותן באופן טבעי באמצעות המערכת הלימפטית. אין צורך לדאוג ליכולת של הגוף לצנן את עצמו משום שישנן עוד בלוטות זיעה רבות במקומות אחרים בגוף, ובכל מקרה הזעת היתר מבתי השחי, שהיא המקרה הנפוץ ביותר וגם המתסכל ביותר של הזעת יתר, נפסקת.

טיפולי הזעת יתר בכפות הידיים והרגליים

היתרונות המשמעותיים של טיפולי הזעת יתר עם miraDry הופכים את האופציה הזו למומלצת במיוחד. כאמור מדובר בטיפול שמתאים לבתי השחי, ולכן כשישנה הזעה מרובה בכפות הידיים ו/או כפות הרגליים, נדרש פתרון אחר. מי שמספק מענה יעיל במקרים אלה הוא הבוטוקס, שאמנם מזוהה עם טיפולים להחלקת קמטי הבעה, אבל מנגנון הפעולה שלו רלוונטי גם לבלוטות זיעה: הבוטוקס מבוסס על חומר שמנטרל העברת מידע דרך מערכת העצבים. כשהיעד הוא בלוטות זיעה ופקודת ההפעלה לא מגיעה, התוצאה היא פחות זיעה. חשוב לציין כי השפעת הבוטוקס מתפוגגת לאחר מספר חודשים (בניגוד לתוצאות של מכשיר ה-miraDry שנשמרות לצמיתות).

האם כדאי לעבור ניתוח למניעת הזעה מרובה?

כשמחפשים טיפולי הזעת יתר בכל הגוף נתקלים גם באופציה של הליך כירורגי – ניתוח לפרוסקופי שכולל כריתה של חלק ממערכת העצבים. ליתר דיוק, נכרתת שרשרת עצבית שמעבירה פקודות לבלוטות זיעה בכפות הידיים. המדע כבר יודע לזהות את השרשרת העצבית הספציפית, ולכן ניתן להגיע לתוצאה טובה למדי ולהפחתה של כמות ההזעה מכפות הידיים.

יחד עם זאת חשוב להדגיש כי מדובר בניתוח לכל דבר, שמתבצע תחת הרדמה כללית – פעולה שיש בה סיכון מסוים. בנוסף, בחלק לא מבוטל מהמקרים הגוף "מפצה" את עצמו על אובדן היכולת להפריש זיעה מכפות הידיים – והתוצאה היא הזעה מוגברת באזורים אחרים בגוף.

תופעת לוואי זו לא קיימת כשמטפלים בהזעה באמצעות miraDry – וזהו כמובן יתרון משמעותי נוסף של המכשיר המשוכלל.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים