הזעה בבית השחי – המדריך מלא

מירה דריי (MIRA DRY) - שאלות נפוצות

סובל מהזעת יתר בבית השחי? טיפול מירה דריי הוא תהליך לא פולשני המיועד להקלה בהזעת יתר בבית השחי. בעזרת מכשיר מיוחד המנטרל את בלוטות הריח והזיעה במקום, לאחר הטיפול תרגישו בטוחים ורגועים יותר, ללא החשש התמידי מפני הופעת כתמי זיעה בבית השחי.

מירה דריי הוא אחד המכשירים המשוכללים ביותר שפותחו עבור הרפואה האסתטית. טיפול עם מכשיר זה מצליח להפחית באופן דרמטי הזעת יתר מבתי השחי, ולכן אין פלא שהוא מעורר עניין נרחב בקרב הסובלים מהתופעה (פלח בלתי מבוטל מהאוכלוסייה, כשעל-פי מחקרים שונים מדובר על 1% עד 3%). כאן בעמוד תמצאו פירוט של היתרונות שלו וגם ציון חסרונות מסוימים שלו – כדי שתהיה לכם תמונת מצב מפורטת ומלאה, ובאמצעותה לקבל החלטה מושכלת האם להשתמש במירה דריי (miraDry).

מהו הטיפול במירה דריי?

המירה דריי הוא טיפול בעזרת מכשיר המאושר על ידי הFDA, הטיפול מתמקד בנטרול בלוטות הזיעה והריח בבית השחי. הייחודיות של בלוטות אלו היא שהן לא גדלות בחזרה, ולכן הטיפול ממוקד וקצר.

שאלות ותשובות על טיפול מירה דריי (Mira Dry)

האם הגוף שלי לא צריך את בלוטות הזיעה?

הגוף אכן צריך את בלוטות הזיעה, אך לא בבית השחי! בגוף האדם הממוצע יש כ2 מיליון בלוטות זיעה, אך רק 2% מהן נמצאות בבית השחי. לאחר הטיפול עדיין יישארו לך 98% של בלוטות הזיעה, אך כבר לא תסבול מהתופעה המטרידה של הזעת יתר בבית השחי.

איך הטיפול יעזור לי?

הטיפול יפחית באופן מידי את רמות ההזעה שלך, ומכיוון שבלוטות הזיעה לא גדלות בחזרה, השיפור יישאר לטווח ארוך.

איך זה עובד?

טיפול מירה דריי אורך כשעה, במהלכה ככל הנראה המטופל לא ירגיש תחושת כאב, מכיוון שאנו מרדימים את אזור בית השחי בהרדמה מקומית. לאחר הטיפול המטופל עלול לחוות תופעות לוואי קצרות כמו: נפיחות, רגישות, עקצוצים או חוסר תחושה באזור.

כמה טיפולים צריך על מנת להרגיש תוצאות?

כדי לראות תוצאות, בדרך כלל נדרש טיפול אחד, ולמחמירים עד שני טיפולים.

האם לאחר הטיפול צריך לקחת חופשה?

רוב האנשים שעוברים את הטיפול לא זקוקים לזמן החלמה כדי להמשיך בפעילויות יומיומיות. מומלץ לחכות כמה ימים לפני חזרה לפעילות גופנית מאומצת.

האם טיפול המירה דריי הוא בטוח?

בהחלט. בנוסף לעובדה שהטיפול הוא לא פולשני ומאושר על ידי הFDA, הטיפול בוצע בהצלחה מעל 150,000 פעם ברחבי העולם עם אחוז שביעות רצון מעל 90%

האם ישנן תופעות לוואי?

לאחר הטיפול יש אפשרות שתחוש נפיחות, רגישות, עקצוצים וחוסר תחושה באזור למשך זמן קצר (בין כמה ימים לכמה שבועות). לא התקבל דיווח על תופעות לוואי קבועות, אך חשוב לציין שחלק מהמטופלים חוו שינוי בתחושה לטווח קצר, הנעלם עם הזמן. לעיתים רחוקות עלול להיווצר זיהום מקומי שדורש טיפול אנטיביוטי. בכל מקרה אנחנו מעודדים קשר ישיר עם המרפאה בכדי שנוכל לעזור בכל בעיה.

האם הטיפול גורם להזעה מפצה?

לא, הטיפול לא גורם להזעה מפצה. הזעה מפצה הינה תופעה שעלולה להיגרם לרוב מהליך ניתוחי שגורם לניתוק הקשרים העצביים מבלוטות הזיעה וע"י כך פוחתת מידת פעילותן ומתחילה להופיע כהזעה מוגברת באזורים אחרים בגוף כגון מפשעות, ידיים ורגליים, גב תחתון, מפרקי הברך ועוד. לכן התופעה נקראת הזעה מפצה.

חסרונות של טיפול בהזעת יתר עם מירה דריי

רופא הגון ובעל יושרה משתף תמיד את המטופלים שלו גם בחסרונות של כל אופציה. במקרה של מירה דריי חיסרון אחד הוא שניתן לטפל עם המכשיר רק בהזעת יתר בבתי השחי, ואילו באזורים אחרים בגוף הוא לא יעיל. חיסרון מסוים נוסף הוא שישנו סיכוי קטן לכך שגם אחרי הטיפול לא תושג ההקלה המיוחלת בהזעה. יחד עם זאת חשוב לציין שעל-פי מחקרים ב-95% מהמקרים הזעת היתר מבתי השחי כן מופחתת, וכאמור באופן דרמטי, כך שמושג שיפור ניכר באיכות החיים.

מהן היתרונות של טיפול מירה דריי?

יתרון ראשון: אפקטיביות

היתרון הראשון של הטיפול בהזעת היתר בעזרת מירה דריי הוא כמובן האפקטיביות שלו. מחקרים שבדקו את שיעור ההזעה לפני הטיפול במכשיר ואחרי, גילו ירידה של כ-80% בכמות הזיעה שנפלטה מבתי השחי – פער משמעותי מאוד ולמעשה ההבדל בין הזעה מקובלת שאפשר לחיות איתה בלי לוותר על אינטראקציות חברתיות ואחרות לבין הזעה חריגה שגורמת לתחושות קשות של מבוכה, תסכול ובושה.

יתרון שני: אין צורך בניתוח

כאמור, לטיפול באמצעות מירה דריי יתרונות רבים והשני שבהם הוא העובדה שאין צורך בניתוח ולמעשה מדובר בהליך שאינו פולשני. בהתאם הסיכון להיווצרות סיבוכים אפסי, ועבור מי שחוששים מפני הליכים כירורגיים שכרוכים בחתכים (חלק גדול מבני האדם), זהו יתרון בעל משקל רב בהחלטה איך להיפטר מהזעת היתר. בהקשר זה כדאי לציין שבעבר הטיפול בבעיה זו כלל ניתוח לכריתת בלוטות זיעה, וכעת, בזכות הטיפול, אין צורך בפעולה מורכבת זו – אלא אפשר להגיע לאותן תוצאות בהליך פשוט וקל בהרבה.

יתרון שלישי: חזרה מהירה לשגרה

היתרון השלישי של טיפול בהזעת יתר באמצעות מירה דריי הוא החזרה המהירה לשגרה. מאחר שמדובר כאמור בהליך לא פולשני, אין צורך לפנות מספר ימים להתאוששות והחלמה, ומיד בתחום הטיפול, או לכל היותר מספר שעות מאוחר יותר, ניתן לחזור לפעילות רגילה. תופעות הלוואי האפשריות הן כאב מסוים בבית השחי בזמן מגע, רגישות ואי נוחות, והן חולפות מעצמן במהירות. גם הסימנים המעידים על פעולת המכשיר נעלמים מעצמם תוך מספר ימים, וכך גם הנפיחות. תופעות לוואי נדירות יותר הן בליטות מתחת לעור באזור בתי השחי למשך חודש או חודשיים ואובדן שיער חלקי במקום.

יתרון רביעי: טיפול בזיעה לטווח ארוך

היתרון הרביעי גם הוא משמעותי במיוחד, ובפרט ביחס לאחת החלופות האפשריות לנטרול הזעת יתר – הזרקת בוטוקס. הבוטוקס אמנם מזוהה עם החלקת קמטים במצח וסביב העיניים, אבל הפעולה שהוא מבצע, חסימת מוליך עצבי שגורם להפעלת שרירים מסוימים, מתאימה גם להפחתת ההזעה (דרך חסימת האותות העצביים שמפעילים את בלוטות הזיעה).

היתרון של מירה דריי הוא טווח ההשפעה: בעוד שהזרקות בוטוקס מפחיתות את רמת ההזעה למספר חודשים בלבד, עם מירה דריי השיפור במצב הינו לצמיתות.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים