טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

הצרת היקפים: המסת שומן בעזרת מכשיר חדשני

 

כולנו רוצים להיראות במיטבנו. אחד הפרמטרים הכי חשובים למראה החיצוני שלנו, הוא חיטוב ועיצוב הגוף שלנו. ולמרות שכולנו יודעים שבשביל גוף בריא וחטוב, עלינו להקפיד על תזונה נכונה ופעילות גופנית, לא תמיד אנו עומדים במשימה. לפעמים, זה גם פשוט לא מספיק. הכירו את הדרך הטובה והיעילה ביותר להצרת היקפים – המסת שומן בחום באמצעות Sculpsure, המכשיר שייחטב גם את מצבורי השומן העקשניים ביותר.

ישנם דרכים שונות ומגוונות להגיע לתוצאות, כשזה מגיע להצרת היקפים ועיצוב הגוף. עולם הטיפולים האסתטיים לא מפסיק לצמוח, קליניקות חדשות צצות, טכניקות שונות מומלצות והמון מידע נשפך ולפעמים אף יכול להיות מבלבל.

אנחנו כאן בשביל לעשות לכם סדר בכל הנוגע להצרת היקפים בדרך בטוחה, יעילה, מאושרת על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA), בעלת תוצאות מוכחות והכי חשוב, נעשית בצורה מבוקרת ומקצועית בקליניקה של דר' מוני פרידמן.

היכרות משנה חיים

מה אם היינו אומרים לכם ולכן, שיש דרך חדשה ומוכחת, אשר באמצעותה תוכלו להסיר מצבורי שומן שגם ריצת מרתון לא הצליחה להוריד? תכירו את המכשיר אשר באמצעותו הצרת היקפים קיבלה אופי חדש ושונה – Sculpsure. מכשיר זה פועל באמצעות טכנולוגיית לייזר מיוחדת, אשר תפקידה להפחית או להמיס, מצבורי שומן עיקשים במיוחד.

איך מכשיר ה-Sculpsure עובד?

המכשיר המתקדם פועל באמצעות קרן לייזר ממוקדת, אשר מחממת את תאי השומן אותם נרצה להסיר מתחת לעור. חשוב לומר שהפעולה העיקרית נעשית מתחת לעור כך שעל העור עצמו, לא תראו סימנים או השפעה כלשהי. מכשיר ה-Sculpsure שולט על הטמפרטורה של תאי השומן, ולמעשה מעלה לאט לאט את החום עד המסה והרס של אותם תאי שומן שאינם רצויים. אותם תאי שומן מומסים, ימצאו את דרכם החוצה מגופכם, במהלך שלושת החודשים שאחרי הטיפול, על ידי מערכת הלימפה.

דבר נוסף שחשוב לדעת, ומהווה יתרון גדול ביחס לשיטות אחרות של טיפול בהצרת היקפים, הוא שאותם תאי שומן שהתמוססו מגופנו לא יצמחו או יחזרו שוב בעתיד.

הצרת היקפים – הטיפול עם Sculpsure

הטיפול באמצעות מכשיר ה-Sculpsure נעשה באמצעות הצמדת ידית לגוף ולאזור הרצוי לטיפול. אותה ידית מכוונת את הלייזר אל תאי השומן הבעייתיים וממיסה אותם. התחושה בגוף היא של העלאת הטמפרטורה על ידי המכשיר, זה בא לידי ביטוי בגלי חום קלים או בתחושת עקצוץ קלה.

הטיפול עצמו אורך 25 דקות בלבד ולאחריו, משתחררים מיד הביתה בלי צורך בהשגחה או מנוחה.

הצרת היקפים

היתרונות הבולטים שבהמסת שומן בחום להצרת היקפים

כאמור, קיימות בעולם וברחבי הקליניקות לטיפולים אסתטיים, מגוון של טיפולים שמטרתם הינה הצרת היקפים וחיטוב הגוף, עבור גברים ונשים. כולנו רוצות לדעת מה היא השיטה הכי טובה, זו שתביא לתוצאות הטובות והמוכחות ביותר, בהכי מעט זמן ואם אפשר, בלי כאבים.

כאשר אתם רוצים להגיע להיקפים שיתאימו לכם, עליכם לעשות זאת באחריות. במידה ותבחרו להגיע לקליניקה של דר' מוני פרידמן, תוכלו להגיע לקבל את הטיפול המוכח להצרת היקפים – המסת שומן בחום, באמצעות המכשיר המתקדם Sculpsure. הנה היתרונות הבולטים מהם תיהנו:

  • ביטחון שאתם תחת ידיים מקצועיות וטובות.
  • טיפול במכשיר מוכח ומאושר FDA.
  • טיפול קצר מאוד – 25 דקות בלבד.
  • ללא סימנים או צלקות.
  • ללא כאבים או תופעות לוואי משמעותיות.
  • סיכויים גבוהים מאוד להצלחה.
  • קבלת שירות אדיב וסבלני.
  • טיפול מותאם אישית ע"פ מבנה גוף.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים