טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

כשהיקר הוא הזול האמיתי: מירה דריי מחיר

 

יש דברים בחיים שאין להם מחיר. כשזה מגיע לאסתטיקה האישית שלנו, חשוב לכל אחד ואחת מאיתנו להיראות במיטבנו, להריח טוב, להשרות אווירה טובה ונעימה בכל מקום שנהיה בו ולהיות בעלי בטחון עצמי שיקל עלינו במעט במצבים שונים של החיים. הזעת יתר היא אחת מאותן תופעות  שיכולות להטריד מאוד בעת הופעתן – ריח רע מבית השחי, תחושת חוסר נעימות וכתמי הזעה בחולצה, הם דברים שיכולים להפריע לכל אחד מאיתנו. כעת, טיפול חדשני ולא פולשני באמצעות מכשיר miraDry – יכול לפתור את הזעת היתר אחת ולתמיד.

הזעת יתר – בעיה שאפשר לייבש

כולנו בתור בני אדם מזיעים. חלקינו מזיעים מעט, חלקינו מזיעים בצורה הגיונית וסבירה במצבי חום קיצוניים או לאחר מאמץ גופני וחלקינו, מזיעים יתר על המידה ובצורה לא פרופורציונאלית, בעיה זו נקראת – הזעת יתר.

הזעת יתר היא תופעה שיכולה להוות מטרד רציני מאוד עבור אלו שסובלים ממנה. היא עלולה להביא למבוכה במצבים מסויימים, לתחושת אי נוחות ולירידה בבטחון העצמי שלנו, גורם שיכול להשפיע עלינו במצבים רבים בחיים, בעבודה, בבית הספר או בכל מקום ורגע אחר. כיום, לבעיות אסתטיות רבות יש פתרון הולם וכעת גם להזעת יתר יש טיפול חדשני ויעיל במיוחד, כזה שאינו פולשני ולרובנו אף יספיק אפילו טיפול אחד, על מנת לראות את התוצאות ובעיקר, להרגיש אותן.

מירה דריי – מכשיר קטן עם תועלת גדולה

באמצעות טיפול במכשיר מירה דריי החדשני, מטרת הטיפול הוגדרה ככזאת ששאיפתה היא להפחית את שיעור בלוטות הזיעה בבית השחי בצורה ניכרת ומשמעותית. שיעורי ההצלחה של הטיפול להזעת יתר באמצעות מכשיר ה-miraDry עומדים על כ-80% כבר לאחר טיפול אחד בלבד (!) ועל כ-95% לאחר טיפול נוסף, במידה ונדרש כזה.

אופן הטיפול באמצעות מכשיר ה-miraDry

עבור הטיפול נדרשת הרדמה מקומית תחילה, על מנת לעבור את הטיפול בנוחות המרבית ובמינימום חוסר נעימות. לפני הטיפול עצמו וכהכנה אליו, מונח קעקוע זמני באזור בית השחי כמקום הטיפול המיועד. אותו קעקוע הוא בעל דוגמה המורכבת מפסים ונקודות, אותם קורא מכשיר היד של המירה דריי, ויודע לעבוד בעזרת המטפל לפי הקווים המסומנים בצורה יעילה ומדויקת.

מכשיר היד מונח תחילה על הפס הראשון ומטפל סביב הקו הזה עד מעבר לקו הבא. המכונה מוציאה אנרגיה תרמית ומחממת את המקום עד לטמפרטורה מסוימת שבהגעה אליה מוסרות בלוטות הזיעה הרצויות שבבית השחי לצמיתות.

מירה דריי מחיר

 

מירה דריי מחיר

ראשית חשוב מאוד להבין שבכדי לקבל את הטיפול הטוב ביותר באמצעות מכשיר המירה דריי, מומלץ ללכת לרופא מומחה לטיפולים אסתטיים, מישהו בעל ניסיון עשיר ורזומה מפואר כמו של ד"ר מוני פרידמן. כאשר אתם הולכים לטיפול ב- miraDry מחיר הטיפול עלול להשתנות בין המטפלים והקליניקות השונות. אך כאשר אתם בוחרים בד"ר מוני פרידמן אתן יודעות שאתן בידיים הכי בטוחות ומקצועיות שיש, בלי קשר למכשיר בו נעשה הטיפול. בטחון אשר אין לו מחיר.

הטיפול עצמו איננו זול, אך התוצאות שלו בהחלט שוות את זה ובנוסף, אם בעבר היה נהוג להוציא סכומי כסף לא מועטים עבור המון טיפולים שונים, במכשיר miraDry מחיר הוא רק גורם אחד והוא אינו השיקול המרכזי, בטח כשזה מגיע לבריאות ולטיפולים בגוף שלנו.

טיפול בודד במירה דריי מחיר – נע בין 7,000 ל-10,000 עבור טיפול אחד. עלות שני טיפולים נעה בין 13,000 ל-15,000 ₪.

אל תתפשרו על הגוף שלכן

אצל ד"ר מוני פרידמן תוכלו לקבל את כל המידע, המחירים הרלוונטיים ומספר הטיפולים אותם תצטרכו לעבור באמצעות המירה דריי, על מנת להגיע לתחושה בה אתן יכולות להסתובב עם בטחון עצמי גבוה, תחושה נעימה, חיוך וכמובן ללא זיעה מיותרת. 

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים