WarmSculpting - פיסול גוף בחום עם מכשיר SculpSure

עודפי שומן ממוקדים עלולים לגרום לעוגמת נפש משמעותית. למעשה,  דווקא כשהגוף חטוב בזכות שמירה על תזונה בריאה והקפדה על שגרת אימונים נכונה, ישנם אזורי שומן שמסרבים להיעלם למרות המאמצים. זה המקרה עם שגורם לתסכול גדול במיוחד. SculpSure הינו מכשיר לייזר חדשני מספק מענה למצבים האלה, ממיס את השומן, מעצב את הגוף בדיוק לצורה הרצויה ומשפר בעקיפין את איכות החיים. בעמוד זה תוכלו למצוא מידע על טיפול פיסול הגוף בעזרת המכשיר SculpSure ויכולותיו.

כיצד מתבצע פיסול גוף בחום?

פיסול גוף בחום מבוסס כאמור על מכשיר לייזר חדשני, שמשגר קרניים ממוקדות אל האזור שאותו רוצים לחטב. אנרגיית הלייזר גורמת לאותם תאי שומן שמתעקשים להישאר למרות הדיאטה והספורט להתחמם עד לטמפרטורה שבה הם פשוט נמסים ובעצם נהרסים. לאחר מכן, ובמשך כ-3 חודשים, מערכת הלימפה שלנו מוציאה מהגוף את אותם תאי שומן שהומסו, בתהליך טבעי ואפקטיבי. תאי השומן המומתים אינם צומחים מחדש ועל כן השינוי יישמר (כל עוד ישנה כמובן הקפדה על אורח חיים נכון)

מהן התחושות בזמן הטיפול?

טיפול פיסול גוף בחום אורך כ-25 דקות. המכשיר שמחמם את תאי השומן מבצע פעולה מחזורית של קרור העור בכדי להקל על האי נוחות שנגרמת מעצם החימום. . מאחר שמדובר בהליך לא פולשני, קצר ונטול תופעות לוואי, החזרה לשגרה הינה מידית. מומלץ לעסות בעדינות את האזור שפוסל במשך מספר דקות מדי יום.

אילו אזורים בגוף ניתן לפסל בחום?

פיסול בחום אפקטיבי בזרועות, בירכיים (גם החיצוניות וגם הפנימיות), בבטן, בגב ובסנטר (לבעלי ובעלות סנטר כפול). חשוב להדגיש כי במקרים של עודף משקל משמעותי – כלומר BMI של 30 ומעלה – מכשיר הלייזר לא יצליח לחולל את השינוי המבוקש, אבל אם הבעיה שאיתה מתמודדים היא מצבור שומן נקודתי שלא מגיב לדיאטות וספורט, התוצאות תהיינה מרשימות מאוד – על-פי מחקר שנערך בארה”ב 90% מהמטופלים בשיטה הביעו שביעות רצון.

כמה מפגשים נדרשים על-מנת להגיע למראה הרצוי?

בחלק מהמקרים מספיק טיפול אחד במכשיר הלייזר הייעודי כדי לייצר את השינוי המבוקש. אם רוצים לסלק שומן מיותר ממספר אזורים בגוף, במהלך הייעוץ  ולאחר בדיקה ניתן להמליץ על מספר הטיפולים. לרוב נדרש בין 2 ל3 טיפולים עם מרווח של 6 שבועות בין מפגש למפגש. בכל מקרה תכונית הטיפול מותאמת למאפיינים הספציפיים של כל מטופל ומטופלת על-מנת להבטיח יעילות מרבית.

טכנולוגיות ומכשירים מתקדמים להמסת שומן

מתי ניתן לראות את השינוי וכמה זמן מחזיקות מעמד התוצאות?

מאחר שהוצאת השומן המומס מהגוף מתבצעת באופן טבעי על-ידי מערכת הלימפה, יש צורך במעט סבלנות על-מנת לראות את השינויים. בדרך כלל לאחר 5-6 שבועות אפשר כבר להבחין בתמורות באזור שפוסל בחום, ולאחר כ-6 שבועות נוספים השיפור מושלם.

תאי השומן שהומסו והומתו על-ידי הלייזר לא חוזרים. שומן חדש עלול להצטבר בתאים אחרים, אבל היצמדות לתזונה נכונה ולאורח חיים בריא באופן כללי מבטיחה שזה לא יקרה, כך שהמראה הרצוי יישמר.

יתרונות הפיסול בחום:

  • טיפול קצר – 25 דקות בלבד
  • חזרה מהירה לשגרה –ללא כאב וכמעט ללא תופעות לוואי
  • יעילות גבוהה – בזכות המיקוד של אנרגיית הלייזר מצד אחד ומצד שני הפיזור האחיד של החום בכל האזור המטופל
  • בטיחות – השיטה מאושרת לשימוש על ידי הFDAמנהל המזון והתרופות בארה”ב, שמשמש כמקור סמכות בתחום בכל העולם

על-מנת להפיק את מלוא התועלת האפשרית מטיפול פיסול גוף בחום חשוב לעבור אותו אצל רופא מנוסה כדי שהתכנון יהיה מדויק והביצוע מוקפד.

 

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים