טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

לייזר להעלמת צלקות: סוף סוף אפשר להגיד שלום לצלקות!

מיליוני אנשים ברחבי העולם סובלים מצלקות שונות במקומות שונים בגוף, אותן הם מפתחים בעקבות סיבות מגוונות. למרות שכיחותן הגבוהה, צלקות לא תמיד מתקבלות בצורה טובה אצל אנשים מסוימים ונדמה שזה תלוי בעיקר בגודל הצלקת, במצב שלה ובעיקר במיקום שלה בגוף. במאמר הבא נעסוק בהרחבה באחד הטיפולים הכי יעילים ומתקדמים של השנים האחרונות בתחום ההתמודדות עם צלקות – לייזר להעלמת צלקות.

מה זה צלקת ואיך היא מתפתחת?

צלקות עוריות הן למעשה סיבוך שכיח מאוד של ריפוי פצע על הגוף. פצע יכול להיות מוגדר כסימן המופיע אחרי טראומה כמו למשל כוויה או חתך, הוא יכול גם להגיע מהליכים רפואיים שונים כמו ניתוחים והוא יכול גם להיות תוצאה של מחלות עוריות כאלו ואחרות כמו למשל אקנה.

צלקות יופיעו לרוב אצל בעלי עור כהה אך גם אצל אלו הסובלים ממחלות גנטיות שקשורות בצורה כזו או אחרת לייצור קולגן, וכן לאחר כשל מסוים בתהליך ריפוי הפצע או כשל אחר בתהליך ניתוחי כלשהו. צלקות, קשורות גם לתחלואה אסתטית של הגוף ואף לעיתים להיבטים פסיכולוגיים ותפקודיים.

למרות השכיחות המובנית מאליה שמושתתת אצלנו בני האדם לגבי תהליך הריפוי הטבעי של העור, מדובר באחד התהליכים הביולוגיים המורכבים ביותר בגוף האדם ולכן, שיבושים בתהליך זה הם בהחלט אפשריים ומביאים בין היתר לצלקות לא מעטות אצל רובינו.

איך ניתן להתמודד עם צלקות בצורה הטובה ביותר?

ישנם טיפולים שונים ולא ניתוחיים שקיימים למניעה והסרה של צלקות. ביניהם נוכל למצוא למשל הקפאת צלקות, הזרקת סטרואידים לתוך הצלקת, הזרקת חומרים לעידוד ייצור מוגבר של קולגן, חבישות לחץ שונות ושימוש בתכשירים קוסמטיים כאלו ואחרים.

כיום, הטיפול היעיל ביותר להתמודדות עם רוב סוגי הצלקות, הוא טיפול בלייזר, לו יתרונות רבים ומגוונים, מלבד כמובן העלמת הצלקת או טשטוש משמעותי שלה.

לייזר להעלמת צלקות

מה הם היתרונות שבשימוש בלייזר להעלמת צלקות?

טיפול ממוקד בלייזר להעלמת צלקות הוא כלי להתמודדות עם נושא הצלקות, אשר בעבר היינו יכולים רק לחלום עליו ועל התוצאות שהוא משיג. אך אותה טכנולוגיה מתקדמת, מביאה איתה הרבה יותר מאשר רק תוצאות מעולות.

הנה כמה מהיתרונות הבולטים שבשימוש בלייזר להעלמת צלקות:

  • אינו פוצע את שכבת העור – הלייזר המקטעי להעלמת צלקות עושה שאת עבודתו בשכבות העור העמוקות, שמכונות גם דרמיס ולכן, הוא אינו פוצע כלל את שכבות העור החיצוניות.  
  • מעודד חידוש ובנייה של רקמה חדשה – בשל העבודה בדרמיס, הטיפול בלייזר תורם לבנייה של רקמות חדשות ואף לעיבוי העור.  
  • משפר קמטים – קמטים וקמטוטים שונים, חווים גם הם שיפור במהלך הטיפול ולאחריו. 
  • עידוד ייצור מחודש של קולגן ואלסטין – הקולגן והאלסטין הם חומרים טבעיים שתורמים רבות לעור שלנו. הטיפול מעודד ייצור מחודש שלהם ובכך תורם לשיפור המראה הכללי.  
  • טיפול קצר – הטיפול הינו קצר מועד ולא דורש זמן החלמה כלל. בדרך כלל יידרשו רק מספר מועט של פגישות, בהתאם כמובן לצלקת.  
  • טיפול בטוח וללא כאבים – הטיפול אינו מלווה בכאבים, לא מצריך הרדמה כלל וכן לא דורש זמן החלמה לאחריו.

לסיכום – טיפול בלייזר עושים אצל מומחה

הטכנולוגיה מתקדמת ומביאה איתה שלל מכשירים שיכולים לשנות לכולנו את החיים, או לפחות את המראה החיצוני. למרות זאת, כדאי מאוד שנזכור שהאחריות שלנו היא לוודא שמי שמטפל בנו ועומד מאחורי מכשיר או טכנולוגיה כזו או אחרת, צריך עדיין להיות איש רפואה מומחה שיודע מה הוא עושה.

ד"ר מוני פרידמן הינו מומחה לכירורגיה, לטיפולים פלסטיים וכן לטיפולים בלייזר ולכן, הוא בדיוק האיש שתרצו לצדכם ולצדכן, כאשר אתם לפני ובמהלך כל טיפול אסתטי שהוא.  

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים