טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

הזרקות חומצה היאלורונית לפנים

מאז החל הטיפול האסתטי בחומצה היאלורונית, הוא עושה פלאים של ממש ומביא לתוצאות נפלאות ולמראה פנים טבעי. הסיבה המרכזית לכך שהזרקות חומצה היאלורונית לעיצוב הפנים מביאות לתוצאות שנראות טבעיות כל כך, היא מפני שאותה חומצה נמצאת בפנים של כל אחד ואחת מאיתנו עוד הרבה לפני שהוזרקה, באופן טבעי לגמרי. כל מה שרציתם לדעת על הזרקות חומצה היאלורונית, במאמר שלפניכם.

מהי חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית (Hyaluronic Acid) הנקראת גם היאלורונן, היא חומצה אשר מיוצרת בגוף שלנו באופן טבעי. הגוף שלנו איננו מייצר דבר לחינם וכמובן שגם לחומצה ההיאלורונית תפקידים חשובים מאוד אשר לשמם היא מיוצרת.

החומצה אשר מיוצרת בקרום התא, תורמת לתקשורת הבין-תאית, לנדידת תאים בגוף, לשימור של נפח הרקמות והיא מאופיינת ביכולת לספוח מים ועל כן, להשאיר את העור לח ולמנוע ממנו להתייבש. בגופינו נמצאים כ-15 גרם של חומצה היאלורונית בסך הכל. כ-5% מהם מתפרקים ונוצרים מחדש באופן קבוע אך עם השנים, פוחתת יכולת הייצור העצמית של הגוף וכמות החומצה ההיאלורונית בגוף שלנו פוחתת באופן משמעותי.

מה קורה לעור הפנים כאשר פוחתת כמות החומצה ההיאלורונית בגופינו?

כמו שהזכרנו, לחומצה ההיאלורונית תפקידים חשובים שמשפיעים בין היתר, גם על הנראות שלנו באזור הפנים. כאשר אנו מגיעים לגיל בו הייצור העצמי של החומצה פוחת, יבואו לידי ביטוי תופעות כמו רקמות בפנים שמאבדות נפח וכן עור פנים שמאבד לחות והופך ליבש.

התוצאות בפועל יהיו כאלה שישוו למראה הפנים חוסר אסתטיות, מראה רפוי ועייף וכן במקרים מסוימים מראה מבוגר הרבה יותר מהגיל האמיתי.

באילו טיפולים עושים שימוש בהזרקות חומצה היאלורונית לפנים?

הזרקות חומצה היאלורונית כוללות טיפולים בעיקר באזור הפנים.

בין הטיפולים המרכזיים ניתן למצוא:

  • מילוי לחיים שקועות
  • עיצוב שפתיים
  • עיבוי שפתיים
  • עיצוב קו לחיים
  • טיפולי עפעפיים
  • הרמת מצח וגבות

ועוד.

איך מתבצע הטיפול?

הזרקות חומצה היאלורונית לפנים הן תהליך פשוט, אשר לא מצריך הרדמה או טשטוש משום סוג.

ההזרקה עצמה היא קצרה מאוד ולא כואבת במיוחד. לאחר ההזרקה תתיכן מעט אדמומיות סביב האזור המוזרק וכן ייתכנו שטפי דם קטנים. בכל מקרה, תופעות לוואי אלו עוברות לאחר זמן קצר ואין מניעה לחזור לשגרה מלאה מיד לאחר הטיפול.

חשוב לדעת שאמנם החומצה ההיאלורונית היא חומר אשר נמצא בגופינו באופן טבעי, אך החומר בו נעשה שימוש בהזרקות הינו חומצה היאלורונית סינטטית ועם זאת, היא עושה את אותה פעולה בדיוק של החומר הטבעי ונספגת בגוף באותה הצורה.

מה הם היתרונות בהזרקות חומצה היאלורונית לפנים?

יש לא מעט יתרונות וסיבות לכך שהטיפול בחומצה היאלורונית למילוי נפחים בפנים הפך לכל כך פופולרי, הנה כמה מהבולטות שבהן:

  • בטוחה לשימוש – הגוף שלנו מכיר היטב את החומר המוזרק ויודע לספוג אותו בצורה בטוחה שאינה מסוכנת או מזיקה לגוף. 
  • אפקטיבית ובעלת תוצאות נפלאות – לחומצה תפקידים מוגדרים וטבעיים, אשר אותם היא ממלאת גם כאשר מוזרקת. 
  • טיפול מהיר ללא זמן החלמה – ללא צורך בהכנות לפני או בזמן החלמה אחרי. 
  • משפרת את איכות העור – מלבד התוצאות האסתטיות, החומצה גם סופחת את הנוזלים ושומרת על עור לח ובריא באופן טבעי.הזרקות חומצה היאלורונית לפנים

הזרקות חומצה היאלורונית אצל ד"ר מוני פרידמן

כאשר אתם מזריקים חומרים לפנים שלכם, אתם רוצים שמאחורי המזרק יעמוד צוות מיומן ומנוסה, בדיוק כמו זה שבראשותו של ד"ר מוני פרידמן – מומחה לכירורגיה, לטיפולים אסתטיים וללייזר.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים