טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

נגעים בעור – מה עושים איתם? המדריך המלא

נגעים בעור

תקראו להם נקודות חן ללא חן, פלולות, שומות, יבלות או כל שם אחר שתבחרו. כמעט לכל אחד ואחת מאיתנו יש נגעים בעור מהם הוא היה שמח להיפטר, והאמת היא – שזו פעולה פשוטה יותר אפילו ממה שאתם חושבים.

מה עושים איתם ובעיקר, איך נפטרים מהם בקלות – הכל על הפתרון המומלץ ביותר שקיים היום, מה חשוב לדעת לפני ואיפה הכי כדאי לבצע את הטיפול. נפטרים מהנגעים, מתחילים.

לפני הכל – אבחון נגעים בעור

ראשית כל טיפול הוא שלב האבחון. כשזה מגיע לנגעים בעור, שלב האבחון חשוב פי כמה וכמה.

הסיבה לכך היא שנגעים מסוימים בעור עלולים להתגלות כממאירים, במצב כזה סוג הטיפול המומלץ יהיה כמובן שונה.

לאחר שנגע העור שברצונכם להסיר אובחן כשפיר, תוכלו להתקדם בבטחה אל שלב הטיפול – באמצעות מכשיר לייזר ייעודי ומתקדם, ובטיפול על ידי כירורג מומחה ובעל ניסיון – תוכלו להגיע לתוצאות מדהימות הכוללות את הסרתו של הנגע באופן מלא וללא צלקות, ללא זמן החלמה ובמספר דקות בודדות בלבד.

מה הם שלבי הטיפול?

לאחר שלב האבחון והסרת החשש שהנגעים או הנגע אותו נרצה להסיר הינו שפיר, נגיע אל שלב הטיפול. הרופא המטפל משתמש במכשיר לייזר ייעודי, ומכוון אנרגיה ממוקדת אל אותם נגעים בלתי רצויים.

אותה אנרגיית חום פוגעת בתאים המרכיבים את הנגע ולמעשה הורגת אותם, אותם תאים נושרים לאחר זמן קצר ולאחר שגלד ייווצר במקום, יצמיח הגוף באופן טבעי עור חדש, חלק ובריא.

נגעים בעור מה עושים איתם – כל היתרונות שבטיפול לייזר

רובנו מכירים שיטות אחרות שהיו יותר נהוגות בעבר, אך נמצאות גם בשימוש היום במקרים מסויימים. אותן שיטות כוללות בין היתר צריבה או כריתה, אך לעומתן להסרה של נגעים בעור בטיפול בלייזר יש מספר יתרונות.

הנה כמה יתרונות בולטים:

  • הליך שאינו פולשני – שהליך איננו פולשני, הוא באופן טבעי מסוכן פחות מאשר הליך כירורגי.
  • הימנעות מזיהום – עוד יתרון בולט, נעוץ בכך שכאשר ההליך איננו פולשני, פוחתים גם הסיכויים להיווצרות זיהום באזור המטופל.
  • בלי צלקות – כאשר מסירים נגעי עור בלייזר, כמעט ולא נשארת צלקת כלל וגם אם נשארת, היא תהיה מינימלית ובלתי מורגשת.
  • זמן החלמה מהיר – החזרה לשגרה נעשית באופן כמעט מיידי. למעשה, אין שום צורך בהשגחה או אשפוז לאחר הטיפול.
  • מספר ציפורים במכה – כאשר מבצעים הסרת נגעים בעור בלייזר, ניתן להסיר מספר נגעים במהלך טיפול אחד ובכך לחסוך זמן וכסף.
  • מגיע לכל מקום – כאשר יש לנו נגעים בעור באזורים בגוף בהם קשה לטפל, כמו למשל באף ובאזור הפנים הכללי, טיפול בלייזר יכול לתת את המענה המושלם מכיוון שבעזרתו, הדיוק הוא מרבי וניתן להגיע גם לאזורים עדינים וקשים.

מה עושים עם נגעים בעור – השאלה האמיתית היא – איפה?

הגוף שלנו הוא הנכס החשוב ביותר שיש לנו. לכן כשזה מגיע אליו ולבריאות שלנו עלינו לבחור רק את הטובים ביותר. כשאנו מדברים על טיפול והסרה של נגעים שעלולים להיות ממאירים – עלינו להישמר על אחת כמה וכמה.

לכן עלינו לבחור רק במומחה לכירורגיה כללית, מישהו בעל ניסיון עשיר ורב שנים עם התמחות ספציפית בתחום הרפואה האסתטית. בקליניקת הבוטיק הפרטית של ד"ר מוני פרידמן תוכלו למצוא את כל אלה ועוד – טיפולי הזרקות, בוטוקס, הסרת נגעים בעור בלייזר ואת המכשירים המתקדמים ביותר והייחודיים ביותר לטיפולים אסתטיים, לצד יחס אישי ומקצועי לכל מטופל ומטופל.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים