טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

מוצרי הקוסמטיקה במרפאת ד”ר פרידמן

NOON הוא מותג הבית של ביוטי פלוס. מוצרי הקוסמטיקה של NOON מעולים בייחוד עבור אלו מכם שעברו טיפולים אסתטיים בפנים כדוגמת הזרקות של חומרי מילוי ובוטוקס. מוצרי טיפוח איכותיים ומקצועיים אלו עוזרים להאריך את החיים של ההזרקות וכמובן גם עומדים בזכות עצמם. ניתן להשתמש בהם בכל מצב ולכל סוג עור, בשילוב עם מוצרי קוסמטיקה אחרים. זהו לא סוד כי עור הפנים שלנו חווה שינויים רבים במהלך החיים והוא דורש טיפול איכותי וטיפוח יומיומי. מוצרי הקוסמטיקה של חברת NOON מאזנים ומשפרים את מרקם העור, מעלימים ומטשטשים כתמים, מעניקים לעור לחות ומאטים היווצרות של קמטים בעור.

במאמר זה נבצע סקירה מלאה אודות כמה ממוצרי הקוסמטיקה הייחודיים והאיכותיים של NOON.

 

מוצרי הקוסמטיקה של חברת NOON

במרפאה של ד"ר פרידמן אנו מוכרים מוצרי קוסמטיקה איכותיים של חברת NOON המוכרת והאיכותית. אחד המוצרים למעשה מכיל קומפלקס של 2 תכשירים יחד באותה אריזה ונקרא Double White. המוצר הנוסף הוא קרם משלים הנקרא Lacto 10. המוצרים הנהדרים האלו מומלצים מאוד יחד ועובדים מצוין בשילוב עם הזרקות של חומרי מילוי או בוטוקס בפנים.

הם משפרים את מרקם העור ומשמרים את התוצאה של הטיפולים האסתטיים באופן יעיל מאוד ולמשך זמן רב יותר. התכשירים השונים בחברת NOON מביאים לתוצאות ולמצב עור מרשימים מאוד כאשר מתמידים בשימוש. החברה מפתחת ומייצרת מוצרי אסתטיקה ייחודיים ואפקטיביים לטיפול בעור, תוך הקפדה על האיכות הגבוהה ביותר בכל תהליך העבודה. מוצרי הקוסמטיקה הייחודיים של חברת NOON מעניקים לעור הפנים רעננות, לחות ושיפור מרקם העור.

 

תכשיר ההבהרה Double White

 תכשיר Double White של מוצרי הקוסמטיקה מידי חברת NOON הוא תכשיר קומפליקציה ייחודי ופורץ דרך. התכשיר הנהדר הזה משמש להבהרה יעילה של כתמים ופיגמנטציה בעור הפנים ומטפל במצבים של גוון עור לא אחיד. תכשיר Double White הוא תכשיר עוצמתי וביכולתו לביא לתוצאות מעולות. הוא מחזק ומשקם את מבנה העור לאורך זמן. לתכשיר התאמה מלאה לכל סוגי העור והוא בעל יכולת הבהרה איכותית, ללא גירוי עורי ותוך הזנה קבועה. כמו כן, התכשיר מתפקד גם בתור נוגד חמצון אפקטיבי ביותר לשכבות העור השונות. הוא בולם את פירוק הקולגן ובכך תורם לתהליך האנטי אייג'ינג ביעילות רבה. תכשיר Double White בעל תרכובת מתקדמת המכילה 29% חומצה אזלאית ו-11% ויטמין C.

 

קרם הלחות Lacto 10 

קרם לחות משלים לחידוש וריענון אפקטיבי של העור. הקרם הטיפולי המעולה הזה של חברת NOON נוצר במטרה לשפר את הלחות והגמישות של העור, להעניק לו אלסטיות ולחות מתמשכת. לצד הפעולה הזו הוא גם בולם ומאט היווצרות של קמטים וקמטוטים בעור באופן אפקטיבי. הקרם מבוסס על 10% חומצה לקטית (PH 3.5) ומשלב בתוכו DermShield. השילוב הייחודי מונע גירויים מהשימוש בחומצות AHA (אלפא הידרוקסיות), מה שהופך אותו גם להיפואלרגני ומתאים לשימוש עבור כל סוגי העור השונים. בנוסף לכך, הקרם נטול שומן ונספג בקלות בעור הפנים. הוא מאיץ את התחדשות העור ומעדן את המרקם העורי. את הקרם ניתן לשילוב עם כל תכשיר ומשחה אחרים, בכל עונות השנה. ניתן להשתמש בקרים עד פעמיים ביום וכמובן רצוי להתמיד בשימוש – כך העור שלכם יקבל את הלחות, הברק והרעננות להם הוא זקוק.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים