המסת שומן בחום ולייזר

טיפולים אסתטיים ללא ניתוח

הרפואה האסתטית מצליחה לשפר את איכות החיים של נשים וגברים רבים, ואפילו לעשות זאת ללא ניתוח. מגוון האפשרויות הטיפוליות גם ללא הליך כירורגי מתרחב באופן קבוע – וכדאי להכיר אותן כדי לדעת איך גם אתם תוכלו לשדרג את המראה החיצוני, את התחושות באופן כללי ואת הביטחון העצמי.

חיטוב הגוף באמצעות אימון בלי מאמץ

חלק גדול מאותם טיפולים אסתטיים ללא ניתוח מבוסס על מכשירים מתקדמים.

התוצאה: שריפת שומנים וחיטוב משמעותי של האזורים המטופלים. תועלות משמעותיות נוספות הן מיצוק העור בכל אזור שמפעילים בו.

פעולת המכשירים היא למעשה גירוי חשמלי של שרירים שונים, כך שהם מתכווצים אלפי פעמים ומובילים לכל הרווחים הנ"ל. כל טיפול נמשך כ-25 דקות והוא שקול מבחינת הפעלת השרירים למאות כפיפות בטן או סקוואטים. בין השאר ניתן לעבוד בעזרת המכשיר על שרירי הבטן, שרירי הזרועות, השרירים בישבן וגם על חיזוק רצפת האגן (טיפול אידיאלי לנשים אחרי לידה).

הצרת היקפים באמצעות המסת שומן בחום

מכשיר נוסף שמחולל פלאים הוא ה-SculpSure. גם באמצעותו ניתן לחטב את הגוף ובפרט להצר היקפים, כשבמקרה זה הפעולה שמתבצעת היא שריפת שומנים מיותרים. גם אנשים במשקל תקין שמקפידים על תזונה נכונה ועל פעילות גופנית קבועה סובלים בלא מעט מקרים ממצבורי שומן נקודתיים – בבטן, במותניים, בירכיים ובמקומות נוספים.

בעזרת ה-SculpSure ובטיפול של 25 דקות בלבד ניתן להיפטר מחלק ניכר מאותו שומן מיותר, וכך להעניק לאזור המטופל מראה אטרקטיבי הרבה יותר. בזכות המכשיר הטיפול עצמו לא מכאיב ולמעשה כמעט שאין תופעות לוואי בעקבותיו וניתן לחזור לשגרה מלאה. בנוסף התוצאה שמתקבלת (לאחר מספר שבועות, כשהגוף מסיים לפלוט מתוכו באופן טבעי את השומן המומס) הינה טבעית ואחידה.

עיצוב אף

ניתוח אף הוא אחד ההליכים הכירורגיים הפופולריים ביותר – אבל גם לו יש תחליף: עיצוב האף באמצעות חומרי מילוי.

כמו טיפולים אסתטיים ללא ניתוח אחרים, גם במקרה זה אחד המפתחות העיקריים להצלחה הוא המיומנות של הרופא שמבצע את הטיפול. טביעת עין חדה, תכנון מדויק של הטיפול ומימוש מוקפד של כל הפעולות שנבחרו מובילים למקסימום שינוי לטובה – והכל ללא חתכים, צלקות, סיכונים וזמן החלמה ממושך.

הצערת פנים

טיפולים אסתטיים ללא ניתוח רבים מתבצעים במטרה להצעיר את הפנים. במקרים רבים הפנים מזדקנות בקצב מהיר, בין השאר בגלל שהן חשופות לשמש ולזיהומים שונים. כשלוקחים בחשבון את ההשפעה הרבה שלהן על המראה החיצוני, קל להבין מדוע גם נשים וגם גברים מבקשים להצעיר אותן. בין הדרכים לעשות זאת ללא ניתוח: הזרקת בוטוקס להפחתת הקמטים בשליש העליון של הפנים וגם הזרקות של חומרי מילוי לאזורים אחרים של הפנים – למשל כדי לטפל בתופעת הלחיים השקועות שמתרחשת עקב הידלדלות שכבת השומן התת עורי וגורמת למראה מבוגר ואפילו לא בריא. ההזרקות עצמן הן פעולה פשוטה למדי, וגם אחריהן החזרה לשגרה מידית, אבל גם כך חשוב להגיע לכירורג מנוסה ומיומן, כדי שתכנון ההזרקה יהיה מושלם והשינוי יהיה בדיוק זה שחלמתם עליו.

אולי יעניין אותך גם

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים