הזעה בבית השחי – המדריך מלא

מירה דריי (miraDry) - חוות דעת

מירה דריי (miraDry) הוא מכשיר חדשני לטיפול בהזעת יתר בבתי השחי. מאחר שהזעה רבה מדי באזורים אלה של הגוף מובילה בחלק גדול מהמקרים למבוכה ואפילו בושה, ובעקבות תחושות אלה גם להימנעות מסיטואציות שונות ובאופן כללי לפגיעה איכות החיים, נוצר עניין רב סביב השימוש במכשיר. באופן טבעי לפני פתרון הבעיה בעזרת מירה דריי חוות דעת של מי שכבר עברו את הטיפול הן אחד ממקורות המידע האפשריים. בעמוד זה תמצאו תשובות לשאלות רלוונטיות על-מנת שתוכלו להחליט באופן מושכל אם לנצל גם כן את יתרונות הטכנולוגיה החדשה.

איך פועל מכשיר המירה דריי?

עוד לפני חוות הדעת אודות הטיפול במירה דריי כדאי להבין כיצד עובד המכשיר. מהות הפעולה שלו היא שיגור גלים אלקטרו-מגנטיים אל בתי השחי. גלים אלה מייצרים אנרגיית חום מדויקת וממוקדת שמובילה להרס בלוטות זיעה עודפות בבתי השחי. גוף האדם לא מצמיח בלוטות חדשות במקום אלה שהומסו, כך שהירידה בכמות ההזעה מהאזור משמעותית ונשמרת לזמן רב (פרק הזמן הספציפי משתנה מאדם לאדם). לפי מחקרים קליניים שיעור השיפור אחרי שני טיפולים הוא למעלה מ-80%.

האם תיתכן הזעה מפצה באזורים אחרים?

בעבר השיטה המקובלת להתמודדות עם הזעת יתר בבתי השחי הייתה הליך כירורגי שבמהלכו נותק המסלול העצבי שהוביל מידע אל הבלוטות בשליש הגוף העליון וכך הפעיל אותן. אחת מתופעות הלוואי האפשריות של הניתוח הייתה הזעה רבה יותר באזורים אחרים של הגוף, שניסה "לפצות" את עצמו על אובדן היכולת להפעיל את בלוטות הזיעה בבתי השחי.

לעומת זאת הטיפול במירה דריי ממוקד ומקומי, כך שהגוף לא חש צורך לייצר מנגנון פיצוי ואין הזעה רבה יותר באזורים אחרים. גם לפי חוות דעת של מטופלים ומטופלות, בארץ ובעולם, פתרון הבעיה בבתי השחי לא מייצר בעיה במקום אחר.

האם הטיפול כואב?

אחת השאלות המקובלות ביותר לקראת כל טיפול במסגרת הרפואה האסתטית היא האם הוא כואב, ומהן תופעות הלוואי האפשריות. הטיפול מבוצע לאחר אלחוש והרדמת האזור ולכן הטיפול עצמו לא גורם לכאב .

לאחר הטיפול תיתכן אי נוחות מסוימת בבית השחי וכן רגישות למגע, נפיחות מקומית ואדמומיות. ישנם מטופלים המדווחים על בליטות מתחת לעור, תחושת עקצוץ בזרוע העליונה או בבית השחי וגם על אובדן מסוים של שיער בבית השחי. משך הזמן של תופעות הלוואי הוא בין מספר ימים למס' שבועות. חשוב להדגיש כי מכשיר המירה דריי מאושר לשימוש ע"י ה-FDA (הסמכות בארה"ב לאישור הליכים רפואיים) וע"י משרד הבריאות.

שינוי משמעותי לטובה

כשמבקשים לקבל לגבי מירה דריי חוות דעת של מי שנעזרו במכשיר כדי להיפטר מהזעת היתר בבתי השחי, ברוב רובם של המקרים התגובה חיובית מאוד – הפחתה משמעותית של כמות הזיעה (כאמור למעלה מ-80% עפ"י מחקרים קליניים), ובזכותה שינוי לטובה של החיים ובמיוחד של האינטראקציות החברתיות.

מפתח נוסף להצלחה, מעבר ליכולות המכשיר עצמו, הוא הרופא שמבצע את הטיפול. חשוב להגיע אל כירורג מומחה מנוסה ובעל יושרה מלאה, שיבצע אבחון מקיף וימליץ על פתרון זה רק כשהוא אכן אפקטיבי עבור המטופל או המטופלת הספציפיים.

אולי יעניין אותך גם

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים