טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

התקדמות בטכנולוגיית הלייזר: טיפול בפיגמנטציה בלייזר עם מכשיר ADVA Tx

פיגמנטציה, תופעה נפוצה ומטרידה, כוללת מגוון בעיות של שינוי צבע העור, הנגרמות בעיקר על ידי ייצור יתר או הפצה לא סדירה של מלנין, הפיגמנט האחראי על צבע העור. מצב זה יכול להתבטא בצורות שונות, כמו כתמי שמש, מלזמה או היפר-פיגמנטציה פוסט-דלקתית, מה שמוביל לעיתים קרובות למצוקה וירידה בביטחון של אנשים שנפגעו. בואו נכיר את הסיבות לפיגמנטציה ואת הטיפול החדשני של טיפול בפיגמנטציה בלייזר עם מכשיר ADVA Tx.

מה זה פיגמנטציה?

אי סדרים בפיגמנטציה נובעים מגורמים מגוונים, כאשר הסיבה העיקרית היא חשיפה ממושכת לשמש. קרני UV מעוררות ייצור יתר של מלנין כמנגנון הגנה, וכתוצאה מכך היווצרות כתמים כהים. שינויים הורמונליים, נטיות גנטיות ופציעות עור יכולים גם הם לתרום להופעת פיגמנטציה, לשבש את מאזן המלנין ולגרום לשינוי צבע.

טיפול לייזר לפיגמנטציה

טיפול בלייזר התגלה כפתרון מהפכני להתמודדות עם בעיות פיגמנטציה, ומספק טיפול ממוקד ויעיל. מכשיר ה-ADVA Tx הוא דוגמא להתקדמות בולטת בתחום זה ומשתמש בטכנולוגיה מתקדמת כדי לטפל באי-סדירות בפיגמנטציה. מכשיר זה פועל על עיקרון של פוטותרמוליזה סלקטיבית, כאשר אורכי גל ספציפיים של אור נספגים על ידי המלנין בעור, ובכך מפרק ביעילות פיגמנטציה עודפת מבלי לגרום נזק לרקמות הסובבות.

מכשיר ADVA Tx בולט בדיוק וברבגוניות שלו. עם הגדרות מתכווננות, ניתן להתאים אותו לסוגי עור שונים ולעומקי פיגמנטציה שונים, מה שמבטיח טיפול מותאם אישית לכל מטופל. מכשיר הלייזר ידוע בפרופיל הבטיחות הגבוה שלו, ולכן לא מצריך הרדמה או קירור של עור הפנים לפני ובמהלך הטיפול.

כיצד פועל מכשיר הלייזר ADVA Tx

המכשיר פולט פולסים מבוקרים של אנרגיית לייזר, המשלבי שני אורכי גל ומתמקדים באזורים הפגועים. האנרגיה נספגת על ידי עודפי המלנין, מה שגורם להם להתפצל לחלקיקים קטנים יותר. התהליכים הטבעיים של הגוף פועלים לאחר מכן לספיגת החלקיקים הללו, ומפחיתים בהדרגה את הופעת הפיגמנטציה על פני מספר פגישות טיפול.

היתרונות של מכשיר הלייזר ADVA Tx לטיפול בפיגמנטציה

מכשיר חדשני זה מציע יתרונות רבים:

  • דיוק: מכשיר ADVA Tx מאפשר מיקוד מדויק של אזורים פיגמנטיים מבלי להשפיע על העור שמסביב, מה שמבטיח טיפול יעיל ובטוח.
  • התאמה אישית: ההגדרות המתכווננות של המכשיר נותנות מענה לסוגי עור מגוונים ודרגות פיגמנטציה שונות, ומאפשרות תוכניות טיפול מותאמות אישית.
  • נוח ומהיר: הטיפול לפיגמנטציה אינו כואב וגלי הלייזר כמעט לא מורגשים. הטיפול אורך בממוצע כ-30 דקות.
  • יעילות: במהלך סדרת מפגשים, המטופלים חווים ירידה משמעותית בפיגמנטציה, שמתבטאת בשיפור גוון ומרקם העור.
  • פרופיל בטיחות גבוה: עם הטכנולוגיה המתקדמת שלו, מכשיר ה-ADVA Tx שומר על פרופיל בטיחות גבוה, תוך מזעור סיכונים וסיבוכים הקשורים לטיפול.

טיפול בלייזר במכשיר ADVA Tx מציג התקדמות משמעותית בהתמודדות עם בעיות פיגמנטציה. הדיוק, הרבגוניות והיעילות שלו הופכים אותו לכלי רב ערך בידי כירורגים פלסטיים ואסתטיים לטיפול בצורות שונות של פיגמנטציה.

טיפול בפיגמנטציה בלייזר - לפני ואחרי

איפה ניתן לבצע טיפול בפיגמנטציה בלייזר?

טיפול לייזר בפיגמנטציה עם מכשיר ADVA Tx מתבצע על ידי ד"ר מוני פרידמן. בקליניקה תהיו מוקפים בצוות בכיר עם ניסיון של שנים, ששם דגש על התאמה ויחס אישי לכל מטופל. הטכנולוגיה המתקדמת, יחד עם הניסיון העשיר של ד״ר מוני פרידמן והצוות, מבטיחים שאתם בידיים טובות ושתזכו לתוצאות מופלאות ולעור פנים בריא.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים