חומצה היאלרונית, אישה מסתכלת לפנים

הזרקות למילוי נפח: המראה האידאלי

למראה החיצוני השפעה מרכזית על הדימוי העצמי שלנו. בעולם של היום, יש לו חשיבות רבה יותר מאי פעם. הזרקות למילוי נפח בפנים מסייעות להגיע למראה עור פנים חלק וצעיר. חומרי המילוי ממלאים אזורים בפנים הזקוקים לנפח כמו שקעים מתחת לעיניים, שקעים בלחיים, שפתיים, סנטר, קו לסת, ואזורים נוספים הדורשים מילוי. במסגרת הטיפול, מוזרקים חומרי מילוי באיכות גבוהה לאזורים נבחרים במטרה להעניק להם נפחים ולמלא אותם. המראה המתקבל לאחר הטיפול הוא עור צעיר ומבנה פנים מפוסל ואסתטי.

אז מהו הטיפול הזה? אילו סוגים קיימים מהם האזורים שניתן למלא וכיצד הטיפול מתבצע?

סוגים שונים של חומרים בהזרקות למילוי נפח 

מילוי נפחים באמצעות הזרקות הוא טיפול אסתטי פופולרי ויעיל במיוחד. ההזרקות בפנים מתבצעות על ידי רופא מומחה לכירורגיה וטיפולים אסתטיים. הטיפול מתאים לאנשים המעוניינים לשפר את מראה הפנים שלהם ולמלא נפחים במקומות ייעודיים ליצירת מראה אסתטי וחינני יותר. קיימים סוגים שונים של חומרי מילוי בהם נעשה שימוש במסגרת הטיפולים. נפרט על הפופולריים ביניהם:

חומצה היאלורונית למילוי נפח

הזרקות למילוי נפח המראה האידאלי

טיפול בהזרקות למילוי נפח באמצעות חומצה היאלורונית נחשב לדרך הטובה והמהירה ביותר לקבלת מראה צעיר, מפוסל ואסתטי יותר ללא הצורך בפעולה כירורגית. שימוש בחומצה היאלורונית מעניק תוצאות טבעיות ביותר. החומר מצוי בגוף האדם באופן טבעי ולכן נחשב לבטוח במיוחד לשימוש. הוא לא ידוע כמעורר תגובה אלרגית והגוף מקבל אותו לרוב ללא סיבוכים. בעזרת הזרקות למילוי נפח בחומצה היאלורונית ניתן למלא קמטים וקמטוטים בפנים, להחזיר נפח, למלא אזורים רצויים (עיבוי שפתיים), לפסל ולעצב מחדש את הפנים (פיסול אף בחומצה היאלורונית), ועוד.

חומרים המבוססים על קלציום הידרוקסיאפטיט

חומרים המבוססים על קלציום הידרוקסיאפטיט – סוג של סידן, מחזירים את הנפח לפנים ומשחזרים את קווי המתאר הטבעיים של הפנים. חומרי מילוי אלו נחשבים לבטוחים מאוד ונמצאים בשימוש בתחום הרפואה כבר עשרות שנים. טיפולי הזרקות למילוי נפח באמצעות חומרים אלו דורשים רמת מיומנות גבוהה ולכן חשוב שיתבצעו אצל מומחה מנוסה לרפואה אסתטית. ברוב המקרים פירוק החומר בגוף יהיה איטי יותר מאשר בקרב חומרים מבוססי חומצה היאלורונית.

כיצד מתבצע טיפול בהזרקות למילוי נפח?

ז טיפול קצר יחסית ואורך בממוצע בין 15 ל-30 דקות. במסגרת הטיפול מוזרקות כמויות קטנות של חומר המילוי הנבחר לאזורים המיועדים בפנים. ההזרקה מתבצעת באמצעות מחט עדינה או קנולה ומוזרק מתחת לעור, אל מרכזה של שכבת הדרמיס. האזור בפנים אליו הרופא המומחה לרפואה אסתטית מזריק את החומר מורדם באופן מקומי בעזרת משחת אלחוש. 

לאחר טיפול בהזרקות למילוי נפח בפנים, מומלץ לעסות את האזור המוזרק קלות. כדאי לעשות זאת למשך דקות ספורות, מספר פעמים ביום לאורך 2-4 ימים אחרי הטיפול. העיסוי יסייע לפיזור אידאלי של חומרי המילוי מתחת לעור, יוריד נפיחויות ויעניק מראה טבעי יותר באזור המטופל. 

הזרקות למילוי נפח בפנים מחייבות רמת דיוק מרבית ויד מקצועית. על מנת שתוכלו להשיג את התוצאות המיטביות שתמיד רציתם, חשוב לוודא כי הרופא המטפל יהיה מומחה לכירורגיה פלסטית וטיפולים אסתטיים ובעל ניסיון רב בתחום. מומלץ להתחיל בטיפולים בשלב התחלתי יחסית של היווצרות הקמטים והשקעים בעור. ההזרקות מעודדות ייצור של קולגן בעור ומסייעות לחדש אותו. התוצאה הסופית היא עור פנים צעיר ורענן עם המראה האידאלי שתמיד רציתם, ללא הצורך בפעולה כירורגית.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים