sculptra ואישה מסתכלת הצידה

חומצה למילוי הפנים: מראה צעיר עם טיפולים מתקדמים

חומרי מילוי לפנים הפכו לפופולריים במיוחד בשנים האחרונות. עם הקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית, אנשים רבים בוחרים לשפר את מראה הפנים והעור שלהם עם טיפולים אסתטיים. חומצה למילוי הפנים היא אחד החומרים היעילים והטובים ביותר להצערת העור, מילוי נפחים ופיסול הפנים. הסוג העיקרי והמוכר ביותר של חומצה למילוי הפנים בה נעשה שימוש נרחב בכל העולם היא חומצה היאלורונית. כמו כן קיימים סוגים אחרים נוספים של חומרים להצערת העור כמו חומצת סקולפטרה ועוד.

במאמר זה נדבר על חומצה למילוי הפנים. אילו סוגים יש, כיצד הטיפול מתבצע ולאיזו תוצאה סופית אפשר לצפות?

אילו סוגים של חומצה למילוי הפנים קיימים היום?

חומצה למילוי הפנים יכולה להיות מסוגים שונים של חומרי מילוי ייעודיים. תחום הרפואה האסתטית מעניק היום מגוון רחב של טיפולים למילוי קמטים, הצערת העור, החזרת נפחים ושיפור המראה הכללי של הפנים. 

ריכזנו עבורכם 3 סוגים עיקריים ופופולריים במיוחד של חומצה למילוי הפנים:

חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית קיימת בגוף שלנו באופן טבעי ולכן נחשבת לבטוחה ביותר לשימוש. היא נטולת חלבונים זרים, כך שאין תופעות אלרגיות מוכחות והתאימות שלה לגוף האדם גבוהה ביותר. חומצה היאלורונית משמשת למילוי קמטים וקמטוטים, עיצוב ופיסול הפנים, החזרת נפחים והצערת העור. היא נשמרת בגוף בין שנה אחת לשנתיים, עם תוצאות מרשימות במיוחד. יתרון בולט של שימוש בחומצה היאלורונית טמון בכך שלסוג זה של חומר מילוי קיים חומר סותר המאפשר המסה של החומצה בקלות וביצוע של תיקונים בעת הצורך.

 

חומצה למילוי הפנים מסוג רדיאס

רדיאס הוא חומר מילוי על בסיס קלציום הידרוקסיל אפטיט. חומצה למילוי הפנים מסוג רדיאס היא חומר הנמצא באופן טבעי ברקמות שונות בגוף שלנו, בדומה לחומצה היאלורונית. חומר מילוי ייחודי זה נחשב לחומר טבעי לחלוטין והיפואלרגני עם תוצאה מרשימה במיוחד. לרוב התוצאות של הטיפול נראות באופן מידי, אך התוצאה הסופית והמלאה תתקבל לאחר 3-4 שבועות. רדיאס משמש להחלקת קמטים, מילוי נפחים באזורים שהתדלדלו, שיפור מרקם העור והאלסטיות שלו, העלמה וטשטוש של קמטים, פיסול הפנים ועוד. זהו חומר חדשני ויעיל במיוחד עם תוצאות מיטביות.

סקולפטרה

סקולפטרה היא חומצה למילוי הפנים המעודדת ייצור מחודש של סיבי קולגן בגוף. הקולגן אחראי למראה המתוח והצעיר של העור. הוא מקנה לו את החיות שלו והמראה הרענן. עם השנים ייצור של קולגן בגופינו פוחת ובכך נוצרים קמטים, שקעים והידלדלות של העור. חומצה למילוי הפנים מסוג סקולפטרה היא חומצה פולי-לקטית. לאחר ההזרקה מתעורר תהליך ביולוגי, שמגרה יצירת מרכיבים צעירים בעור, ובעיקר סיבי קולגן. סוג זה של חומצה לפנים נקרא גם ביו-סטימולטור, בעיקר בשל העובדה שהחומצה הייחודית הזו מעוררת בעור תגובה ביולוגית אשר גורמת לו לשפר את מרקמו באופן טבעי על ידי הגברת ייצור הקולגן. סקולפטרה משפרת את איכות העור וממצקת אותו באזורים שונים בגוף כמו הפנים, הצוואר, זרועות, גב ידיים, בטן ועוד. להבדיל מהטיפול בחומצות האחרות למילוי הפנים שציינו, טיפול סקולפטרה מצריך כמה מפגשים לתוצאה הרצויה. הטיפול מורכב מלפחות 2 מפגשים בהפרש של לפחות של 4-6 שבועות.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים