רקע תיקון אף ללא ניתוח, אישה במרכז באנר גוף הזעה בבית שחי

הזעה בבית השחי: הפתרונות של המומחים

הזעה בבית השחי פתרון

הזעת יתר בבית השחי יכולה להיות תופעה לא נעימה במיוחד. רוב בני האדם רגישים יחסית לריחות וכאשר יש ריח לא נעים הוא מעורר אצלם תחושה שלילית. הזעה בבית השחי היא תופעה שכיחה במיוחד וכולנו מזיעים, בייחוד בעונה החמה. אך עם זאת, יש אנשים הסובלים מהזעת יתר באופן כרוני. הזעת יתר בבית השחי, מלבד היותה בעיה בעלת השלכות חברתיות, הינה גם בעיה רפואית מוגדרת, הנגרמת כתוצאה מפעילות יתר של בלוטות הזיעה. מהי הזעת יתר בבית השחי ואילו טיפולים אסתטיים קיימים לטיפול בתופעה? המשיכו לקרוא וגלו.

מהי הזעת יתר בבית השחי?

הזעה היא תהליך טבעי וחיוני לוויסות תקין של טמפרטורת הגוף. הבעיה נוצרת במקרים בהם המערכת של בלוטות הזיעה בבית השחי עובדת יתר על המידה. בעקבות כך, כמות גדולה מהנדרש של זיעה מופרשת ונוצר מצב של הזעת יתר. לתופעה זו אין משמעות רפואית. התופעה עלולה לגרום לתחושת אי נוחות לאדם הסובל ממנה ולעיתים אף לאנשים בקרבתו.

הזעת יתר לרוב מופיעה בגיל ההתבגרות, והופכת חמורה יותר בטמפרטורות גבוהות ומצבים של לחץ או התרגשות. נדירים המקרים בהם הבעיה מופיעה באמצע החיים, לאחר תום תקופת ההתבגרות. ברוב המקרים כאשר הבעיה מופיעה, היא לא חולפת מעצמה ויש צורך בהתערבות של טיפול נגד הזעה בבית השחי.

טיפולים אסתטיים נגד המצב

הזעת יתר היא מצב לא אסתטי, לא נעים ואפילו מעיק. קיימות דרכים טבעיות למיתון של הזעה בבית השחי כמו תזונה נכונה, שתיית נוזלים, שינוי באורח החיים, ושימוש בתכשירים שסוגרים את הנקבוביות. כל אלו עשויים לעזור, אך הם פחות יתאימו לאנשים הסובלים מהזעת יתר חריפה.

היום, תחום הרפואה האסתטית מאפשר לטפל בהזעה בבית השחי במספר שיטות מתקדמות:

טיפול נגד הזעת יתר במכשיר מירה דריי

טיפול במכשיר מירה דריי (MiraDry) מבוסס על טכנולוגיה חדשנית ומוכחת קלינית לטיפול בהזעת יתר בבתי השחי. מערכת מירה דריי מעבירה אנרגיה לא פולשנית אל בלוטות הזיעה, באופן מבוקר. משום שבלוטות הזיעה לא צומחות חזרה, מתרחשת הפחתה דרמטית וארוכת טווח בכמויות הזיעה המופרשות מבית השחי. הטיפול נעשה תחת אלחוש, ב-2 מפגשים בני שעה ובהפרש של 3 חודשים ביניהם. לטיפול ישנו זמן החלמה קצר ואין צורך באשפוז. ניתן להבחין בשיפור בכמויות הזיעה כבר לאחר הטיפול הראשון. המכשיר מירה דריי מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות האמריקאי FDA, משרד הבריאות האירופאי CE, ומשרד הבריאות הישראלי. קיימים לטיפול אחוזי הצלחה גבוהים ועד היום כבר עברו אותו מאות אלפי מטופלים בעולם.

טיפול נגד הזעה בבית שחי באמצעות בוטוקס

בוטוקס, או בשמו המלא בוטולינום טוקסין. חומר בו נעשה שימוש במגוון הליכים, רפואיים קליניים ואסתטיים. במהלך הטיפול, מומחה לכירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית מזריק את הבוטוקס לבלוטות הזיעה בבית השחי. לאחר מריחת קרם אלחוש מקומי בבית השחי למניעת כאבים החומר מוזרק באופן מדויק לכמה נקודות במרווחים קטנים. הטיפול עצמו נמשך מספר דקות ומאפשר חזרה מידית לשגרה. כמו כן, אין מגבלות לאחר הטיפול. למעט המלצה להימנע משימוש בדיאודורנט למשך כ24 שעות על מנת למנוע גירוי. התוצאות של טיפול נגד הזעה בבית השחי באמצעות בוטוקס הן דרסטיות ביותר. בתוך כשבוע עד שבועיים מהפעולה אפשר לצפות להיעלמות של הזעת היתר, עם הפחתה של 70%-90% בכמות הזיעה בבית השחי.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים