באנר רדיאס

הרמת פנים בעזרת חומרי מילוי

הפנים הן מרכיב מרכזי במראה החיצוני של כולנו וגם בדימוי העצמי. החל מגיל מסוים מתרחשים שינויים שונים בפנים, ועל-מנת לשמר את המראה הצעיר והחיוני נדרש טיפול מתאים. אופציה אחת היא מתיחת פנים, ניתוח שנקרא גם הרמת פנים, אבל במקרים מסוימים ניתן להגיע לתוצאה מרשימה גם ללא ניתוח – אלא בעזרת חומרי מילוי. בעמוד זה תמצאו מידע על הרמת פנים באמצעות חומרי מילוי, וכך תוכלו להבין האם אופציה זו רלוונטית גם עבורכם. בכל מקרה כדאי כמובן לקבל את ההחלטה רק לאחר מפגש ייעוץ עם כירורג מנוסה ובעל יושרה שיוכל לספק לכם המלצות ספציפיות עבורכם.

השינויים שמתרחשים בפנים והמענה המתאים להם

החל משלב מסוים בחיים – לרוב בסביבות גיל 40-50 – מתרחשים תהליכים שונים בפנים שמייצרים מראה מבוגר ולפעמים אפילו מותש ומובס. שינוי אחד הוא היחלשות הרצועות שתומכות ברקמות עור הפנים. התוצאה: הרקמות צונחות מטה ומאריכות את מבנה הפנים שהופכים למלבניים ולכן נראים מבוגרים. שינוי שני הוא הידלדלות של שכבת השומן שמתחת לעור. ההשפעה של שינוי זה היא מראה שקוע שמזוהה עם חולי ועייפות, ובפרט בלחיים, מתחת לעיניים וגם באזורי הרקות. עוד השפעה אפשרית היא לסת שהופכת לפחות ופחות נוכחת. שינוי נוסף הוא הידקקות עור הפנים וזו גם הסיבה להופעת קמטים סביב הפה, ובינו לבין הסנטר (הקמטים בחלק העליון של הפנים הם קמטי הבעה).

מאחר שאצל כל אחד ואחת השינויים באים לידי ביטוי באופן מעט שונה, נדרש פתרון בהתאמה אישית – ואחת האופציות היא כאמור חומרי מילוי.

אילו חומרי מילוי מאפשרים להעניק לפנים מראה חיוני יותר?

חומר מילוי אפשרי אחד הוא חומצה היאלרונית. זהו חומר שהגוף שלנו מייצר באופן טבעי, אבל בכמות שהולכת ופוחתת ככל שאנחנו מתבגרים. חומצה היאלרונית מייצרת נפח בפנים וגם מסייעת לעור באזורים שונים לאצור נוזלים וכך תאי העור נשארים לחים ובריאים יותר.

חומרי מילוי נחשבים לטבעיים ולכן הגוף לא מתנגד להוספתם לפנים ואין סכנה לתגובה אלרגית. יחד עם זאת כדאי לקחת בחשבון שחלק מהחומר נספג בגוף ולא בא לידי ביטוי. בנוסף גם יתרת החומר נספגת בהדרגה ולכן ההשפעה של הרמת פנים בעזרת חומרי מילוי נמשכת מספר חודשים (במקרה של חומצה היאלרונית) עד כשנה וחצי (אם החומר הוא שומן עצמי).

איך חומרי מילוי מאפשרים הרמת פנים אפקטיבית?

הרמת פנים בעזרת חומרי מילוי מתאפשרת בעיקר במקרים שבהם ההזרקה של החומצה ההיאלרונית היא לאזור הלחיים. כשהלחיים מקבלות נפח מחודש, האימפקט המתקבל הוא של הרמת האזור הזה והפיכתו לנוכח יותר, ובגלל המרכזיות של הלחיים הטיפול מצליח לנטרל במידה מסוימת גם את צניחת הרקמות.

איך מתבצע הטיפול?

הרמת פנים בעזרת חומרי מילוי היא טיפול פשוט מאוד כשהוא מבוסס על חומצה היאלרונית. ההזרקה אורכת כ-20-30 דקות, תחת אלחוש מקומי בלבד, ומיד בסיומה ניתן לחזור לשגרה הרגילה. 

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים