טיפולי פיגמנטציה לעור הפנים

המדריך המלא לניתוח מתיחת פנים

הזמן משפיע על כולנו. בפנים השינויים באים לידי ביטוי בעור דק יותר, בהידלדלות של שכבת השומן שמתחת לעור ובעיקר בהתרופפות של הרצועות שמחזיקות את רקמות עור הפנים. התוצאה: העור צונח כלפי מטה ומתקבל מראה שמוט שמשדר עייפות, זיקנה ואפילו מובסות מסוימת. אפשר להרים ידיים ולקבל את המציאות החדשה – ואפשר לשנות אותה, בדרכים שונות ובפרט באמצעות ניתוח מתיחת פנים. אופציות נוספות הן העצרת מראה הפנים בעזרת הזרקות ופיסול פנים. אילו תהליכים שעשויים לחולל תמורות משמעותיות לטובה. בעמוד זה תוכלו לקרוא על כל האפשרויות וכך לדעת איזו מהן המתאימה ביותר עבורכם.

ניתוח הרמת פנים

ניתוח מתיחת פנים הוא הליך כירורגי שבמסגרתו מורמות רקמות העור הנפולות וניתן מענה גם לעודפי עור ושומן מיותר אם ישנם כאלה. ניתן לבחור בין מתיחה מלאה שכוללת טיפול בכל חלקי הפנים לבין מיני מתיחה, או מתיחה חלקית – הליך פשוט יותר שמתמקד רק בחלק התחתון של הפנים. בדרך כלל מתיחת הפנים בניתוח כוללת גם את הצוואר, איבר שמזדקן אף מהר יותר מהפנים.

היתרון הבולט של אופציית הניתוח הוא השינוי המאוד משמעותי – כירורג פלסטי מיומן עשוי להעניק למנותחים מראה צעיר יותר בעשור שלם! בנוסף, התוצאות המרשימות מחזיקות מעמד שנים רבות, ובפרט אם מקפידים על אורח חיים בריא.

לצד היתרונות שהופכים את ניתוח המתיחה למבוקש מאוד, יש גם מחיר שחשוב לקחת בחשבון: גם עלות כלכלית גבוהה יחסית וגם צורך בתקופת החלמה של כשבועיים. במהלך פרק זמן זה הפנים נפוחים וכמו כן ישנם דימומים תת עוריים ובחלק מהמקרים גם אובדן תחושה באזורים מסוימים. את הכאב ניתן לפוגג באמצעות משככים. 

אלמנט נוסף שמשפיע על ההחלטה האם לעבור ניתוח מתיחת פנים הוא הצלקות: מאחר שמבוצעת פעולת חיתוך, ישנה באופן טבעי גם צלקת, ומאחר שלא ניתן לדעת בוודאות מראש כיצד יגיב הגוף להליך הכירורגי, אין דרך להבטיח שהצלקת לא תורגש. יחד עם זאת מנתח פלסטי מנוסה יבצע את הניתוח כך שהצלקת תהיה נסתרת וברוב המקרים עם הזמן היא הולכת ומיטשטשת.

העצרת מראה הפנים בעזרת הזרקות

דרך נוספת להצעיר את מראה עור הפנים, וכך להשיב את המראה החיוני והמחמיא, היא בעזרת הזרקת חומרי מילוי לפנים.

עם התבגרות הגיל, נוצרים קמטים באזורים שונים בפנים. כאלו אשר מעוניינים לקבל מראה צעיר ורענן יכולים לבחור לעבור מילוי קמטים באמצעות החומרים למילוי פנים. הטיפול יכול לגרום לשינוי משמעותי במראה הפנים. מומלץ מאוד לבצע אותו בשלב ראשוני בשביל למנוע קמט עמוק יותר וטיפול אגרסיבי יותר.

אנו סובלים לפעמים ממצבים של אסימטריה בפנים. באמצעות שימוש בחומרי מילוי לפנים, ניתן להשיג תמונה מרשימה ושיפור משמעותי באסימטריה. במקרים אחרים, מטופלים יכולים להגיע אחרי טיפולים שלא צלחו או מתוצאות שהם לא מרוצים מהם לשיפור האסימטריה בפנים.

אנחנו מנהלים אורח חיים מאוד משתנה, כתוצאה מכך יש השפעה על בריאות העור שלנו. טיפול ממוקד באמצעות החומרים למילוי פנים יכול להעלים שקעים וליצור תוצאה מרשימה על עור הפנים שלנו, ללא ניתוח. בנוסף, אפשר להשתמש בהזרקות גם לאיזורים עדינים יותר בפנים, כמו שקעי עיניים. כל זה בשביל ליצור מראה רענן יותר וסימטרי בפנים.

הזרקות או ניתוח הרמת פנים: איך לבחור את ההליך המתאים לכם ביותר?

המפתח להתאמה אופטימלית של ההליך – מתיחת פנים מלאה, מתיחת פנים חלקית או העצרת מראה הפנים בעזרת הזרקות
– הוא בחירה נכונה של איש מקצוע מיומן ומנוסה שידע להמליץ לכל מטופל ומטופלת על האופציה האופטימלית עבורם, בהתאם למצב הפנים ולמאפיינים נוספים, וכמובן גם לבצע את הפעולה הנבחרת באופן אופטימלי.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים