טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

הסכנות שנמצאות בהזרקות של חומרי מילוי לפנים

בעידן של היום, הזרקות של חומרי מילוי שונים לפנים הפכו דבר שבשגרה. למעשה, הן הפכו כל כך פופולאריות שהרבה נשים מבצעות הזרקות של חומרי מילוי לפנים ללא כל מחשבה מוקדמת, או הכרה של הסכנות הכרוכות בכך. טיפולים אסתטיים הם דבר מבורך, אך כמו כל טיפול בכל תחום שהוא, כדאי שתכירו היטב גם את הסיבוכים שיכולים להגיע בעקבותיו, ואיך נמנעים מהם.

באופן טבעי, אנשים ובטח כאלה שמפרסמים טיפולים עבור העסק שלהם, מדברים פחות על החסרונות והסכנות של כל טיפול, מאשר על היתרונות שלו. האחריות כמו בתחומים רבים ואחרים, מוטלת קודם כל עלינו הצרכנים, המטופלים. אם מישהו היה מציע לך מוצר מסוים, האם לא כדאי היה לך לבדוק את הבטיחות שלו? את הסכנות או את הסיבוכים האפשריים שלו, בנוסף ליתרונות שלו?

לכן גם כשאת ניגשת להזריק בוטוקס או חומצה היאלורונית לפנים שלך, כדאי מאוד שתכירי את שני צדדי המטבע של הטיפול. זה יכול לעזור לך לבחור את הטיפול המדויק בשבילך, להימנע מסיבוכים מיותרים ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר עבורך.

הזרקות חומרי מילוי לפנים

הטיפים שירחיקו את הסכנות מההזרקות

ישנם מספר צעדים שאם תלכו בעקבותיהם, תוכלו להימנע ממספר רב של סכנות ולהתרחק מסיבוכים:

  • לא הולכים להזריק אצל אף אחד ואף אחת שאינם רופאים מומחים! זה לא חוקי ומסוכן.
  • מומלץ לא להזריק לפני אירועים חשובים או נסיעות לחו"ל. הסיבה היא שכמה שלא ננסה להימנע, הסכנות קיימות תמיד. במקרה של שטף דם למשל, עדיף שזה יקרה בזמן שבו לא תצטרכו להיראות במיטבכם, או במקום בו תוכלו לגשת ולטפל בכל בעיה שלא תבוא.
  • יש לוודא שמספר היחידות המוזרקות לעור הפנים, הינו מותאם לאזור אליו הוא מוזרק ותואם את ההוראות על פי החברה המייצרת. הזרקה של יותר מדי חומר עלולה להביא לסיבוכים.
  • ההמלצה הגורפת היא לא לעשות פעילות ספורטיבית באותו יום של הטיפול, וכן לא לשתות אלכוהול ולהימנע מכל פעילות אחרת שיכולה להביא להאצה או הגברה של זרימת הדם.
  • כשזה מגיע לחומצה היאלורונית, עיקר הסכנות נוגע לאזורי ההזרקה בפנים. כך למשל הזרקות אל שקעי העיניים, אזור האף וכמובן השפתיים – הן הזרקות לאזורים הנחשבים בעייתיים יותר ולכן יש לטפל באזורים אלו רק אצל מומחים.

איך להימנע מסיבוכים אפשריים של הזרקות? 

הזרקות של חומרי מילוי שונים לפנים עלולים ליצור סיבוכים, אשר יגרמו לנו להתחרט על הרגע שהלכנו לבצע את אותה הזרקה. על מנת שנימנע מהמצב הזה, וכמובן על מנת שנפיק את התועלת שבהזרקה ונגיע לתוצאה לה ייחלנו – עלינו בראש ובראשונה לבחור במקום הטוב והמקצועי ביותר בו נקבל את הטיפול.

כזו בדיוק היא הקליניקה הבוטיקית והפרטית של ד"ר מוני פרידמן. ד"ר פרידמן הינו מומחה לכירורגיה כללית ובעל ניסיון עשיר ורב שנים בתחום הרפואה האסתטית.

כשאתן מגיעות לקליניקה פרטית ומקצועית, עם צוות מנוסה ומיומן, אתן יודעות שאתן פוגשות צוות שמכיר את כל הסכנות והסיבוכים מלמעלה ומלמטה, כזה שיודע איך להפיק מכל הזרקה את המיטב, אבל גם לשמור על בטיחות ובריאות המטופלת. כי בינינו ועם כל הכבוד לכל סוג ההזרקות, הבריאות היא הדבר החשוב ביותר.

מוני פרידמן מתארח בתכנית "מרגישות יופי" ועונה על שאלות על תופעות לוואי של הזרקות

בין השאלות שד"ר מוני פרידמן עונה עליהן בתכנית: מהן הסכנות האפשרויות ותופעות הלוואי של הרקות בוטוקס או חומצה היאלורנית? האם יש דבר כזה יותר מידי בוטוקס? האם כל הסיבוכים תלויים אך ורק ברופא? מה ההבדל בין התופעות לוואי של בוטוקס לחומצה היאלורנית? למה אומרים שאיזור האף הוא איזור שצריך במיוחד להיזהר בו כשמזריקים? מה לגבי תופעות לוואי של הזרקות באיזור השפתיים? ממה צריך להיזהר? מהן הפתרונות למניעת סיבוכים אפשריים כמו שטפי דם? צפו בראיון עם ד"ר פרידמן כדי לגלות. 

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים