sculptra ואישה מסתכלת הצידה

הזרקות למילוי שקעים: מראה צעיר ורענן יותר

עם השנים, עור הפנים שלנו נתון לשינויים רבים. שינויים אלו מתרחשים עקב סיבות כמו גנטיקה, אורח חיים, מזג אוויר, תנאים חיצוניים, תזונה, הרגלים, ועוד. ייצור של קולגן ואלסטין נחלש, השרירים הופכים רפויים יותר וחלקים בפנים נראים "ריקים", מה שמקנה לפנים מראה מבוגר ועייף. היום, ניתן לתקן ולמלא חלקים בפנים בהם אבד הנפח באמצעות הזרקות למילוי שקעים. טיפול זה מתאים בעיקר עבור אזורים כמו הלחיים ואזור העיניים.

אילו סוגים של הזרקות למילוי שקעים קיימים? למי ההליך מתאים וכיצד הוא מתבצע? כל מה שרציתם לדעת בנוגע להזרקות למילוי שקעים בפנים כבר ממתין לכם כאן.

באילו חומרים משתמשים בהזרקות למילוי שקעים?

חומרי מילוי מתקדמים משמשים בתחום הרפואה האסתטית כבר מזה שנים. הליך של הזרקות למילוי שקעים נועד להשיב את הנפחים הנדרשים לאזורים שונים בגוף ובפנים בהם הנפח אבד. הטיפול מעניק מראה מתוח, צעיר ורענן לעור הפנים. הוא מחדש את העור ומסייע לייצור של קולגן ואלסטין באופן טבעי. 

להלן כמה מחומרי המילוי הפופולריים ביותר:

חומצה היאלורונית

בטיפולי הזרקות למילוי שקעים לרוב נעשה שימוש בחומר המילוי הפופולרי והמתקדם, חומצה היאלורונית. חומר זה מצוי באופן טבעי בגופנו ולכן הוא נחשב לבטוח ביותר לשימוש. חומצה היאלורונית הוא אחד מהחומרים הנפוצים ביותר בתעשיית הטיפולים האסתטיים, והוא נחשב ליעיל במיוחד מילוי קמטים ושקעים בעור. החומר לא מעורר תגובה אלרגית ומשמש לקשת רחבה של טיפולים אסתטיים באזורים שונים בפנים ובגוף. מילוי שקעים בחומצה היאלורונית מחזיר לעור את הנפח האבוד ומעניק לו מראה חיוני וצעיר.

הזרקת שומן עצמי

ניתן לבצע הזרקות למילוי שקעים גם באמצעות שומן עצמי. בהליך זה נלקח שומן ממקומות בגוף בהם הוא מצוי בכמות גבוהה כמו בטן תחתונה, גב או ירכיים. השומן שנשאב החוצה עובר תהליך של סינון וניקוי יסודי ולאחר מכן מוזרק חזרה לפנים ולגוף במקומות בהם קיימים שקעים. זוהי שיטה בטוחה של הזרקות למילוי שקעים בשל העובדה שמדובר בחומר אורגני מתוך גוף המטופל. עם זאת, יש לו רמת ספיגה גבוהה בגוף ולכן לרוב יהיה צורך במספר טיפולים לקבלת התוצאה הרצויה.

הזרקות למילוי שקעים מתחת לעיניים

שקעים מתחת לעיניים יוצרים מראה עייף ומבוגר יותר של הפנים. הסיבה המרכזית להיווצרות השקעים היא אבדן נפח במרכז הפנים והידלדלות הרקמות הרכות עם הגיל. ברוב המקרים מתווספות לכך גם שקיות מתחת לעיניים. אך במקרה זה השקיות והשקעים אינם מבטלים זה את זה, אלא מחמירים את המצב. מטופלים רבים לא מוכנים לקבל את המראה העייף ששינויי הגיל מרעיפים עליהם ובוחרים לעבור הזרקות למילוי שקעים מתחת לעיניים.

הטיפול מתבצע על ידי כירורג מומחה לרפואה אסתטית. המומחה המטפל מזריק כמות קטנה של חומצה היאלורונית לאזורים מתחת לעיניים וממלא את השקעים באופן מדויק וממוקד ביותר. הליך זה דורש מיומנות רבה ולכן חשוב שיתבצע על ידי מומחה מנוסה במרפאה מקצועית.

פעולת ההזרקה נעשית באמצעות מחט או קנולה. לרוב תיקון שקעים מתחת לעיניים ידרוש בין אחד לשני מיליליטר של חומר מילוי, שווי ערך ל-1-2 מזרקים. התוצאה הסופית היא מראה רענן, ערני וחיוני ללא שקעים מתחת לעיניים. נשים יכולות לשכוח מהקונסילר וגברים יכולים ליהנות משיפור משמעותי במראה הכללי.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים