טיפול בצלקות ובסימני מתיחה, לחי אישה עם צלקות

כיצד טכנולוגיה של גלי רדיו עוזרת להעלמה וטשטוש צלקות?

צלקת היא תזכורת לאירוע כלשהו שעבר על העור שלנו: פצעי בגרות שלא טופלו באופן מקצועי ולכן השאירו חותם שלא נעלם גם בגיל מבוגר; ניתוח מכל סוג שהוא שכלל חתכים בעור; תהליכים דלקתיים ועוד. מעבר לתזכורת, צלקות עלולות לגרום במקרים רבים לתחושה לא נוחה אצל האדם שנושא אותן, וגם לפגיעה בדימוי העצמי ובביטחון העצמי. טכנולוגיית גלי הרדיו, שמשמשת את הרפואה האסתטית למטרות רבות, מאפשרת גם לטשטש ואף להעלים צלקות – ובעמוד זה תמצאו מידע מקיף בנושא זה.

מורפיאוס 8 – המכשיר שעוזר לכם להיפטר מהצלקת

המכשיר המתקדם ביותר שמנצל את טכנולוגיית גלי הרדיו הוותיקה והאפקטיבית הוא מורפיאוס 8 (Morpheus8). מכשיר זה פולט אנרגיית גלי רדיו באמצעות סיכות קטנות שחודרות אל עומק העור, כלומר אל הרקמות שמתחת לשכבת העור החיצונית. בשכבה העמוקה, אשר נקראת דרמיס, אנרגיית גלי הרדיו מחממת את התאים – והתוצאה של פעולה הזו היא הגברת ייצור האלסטין והקולגן. בחלק מהמקרים הטיפול יבוצע בשכבת העור החיצונית, שנקראת אפידרמיס, והעיקרון זהה – ייצור מוגבר של קולגן ואלסטין.

הקולגן והאלסטין הם שני חלבונים שאחראים לגמישות העור ולמוצקות שלו. הגוף שלנו מייצר אותם באופן קבוע, אבל עם השנים הכמות פוחתת – ולכן כשאנחנו מתבגרים, העור שלנו הופך לפחות מוצק, פחות חלק וגם פחות גמיש. טכנולוגיית גלי הרדיו מעודדת את הגוף להגביר מחדש את היקף הייצור של שני החלבונים החיוניים, והעור זוכה להתחדש. כשהעור מתחדש, הצלקת הישנה הופכת באופן טבעי לפחות בולטת לעין, מיטשטשת במידה ניכרת ואף נעלמת לגמרי.

טיפול בגלי רדיו בצלקות – פרטים חשובים

טשטוש והעלמת צלקות בגלי רדיו בעזרת Morpheus8 הוא טיפול ממוקד מאוד, יעיל להפליא ולכן גם קצר יחסית – בסך הכל 20-30 דקות. בהתאם למידת הבולטות של הצלקת, לגודל שלה וגם לגוון העור באזור נקבעת תוכנית הטיפולים – בדרך כלל יש צורך ב-3 עד 5 מפגשים כדי להגיע לתוצאה הרצויה. כבר אחרי מפגש אחד ניתן לראות שיפור, וגם לאחר שסדרת הטיפולים מסתיימת הייצור המוגבר של הקולגן והאלסטין נמשך, ואלה מצידם ממשיכים לשפר את מרקם העור עוד – כך שהמראה עוד ממשיך להשתפר.

עוד כדאי להדגיש כי הטיפול ב-Morpheus8 מתבצע תחת אלחוש או הרדמה מקומית, ושהחזרה לשגרת החיים הרגילה אחרי הטיפול הינה מידית (תיתכן אדמומיות קלה בעור במשך מספר ימים). המכשיר קיבל את כל האישורים הנדרשים, ובסך הכל מדובר בהתקדמות משמעותית ביחס לטיפולי עבר בצלקות שהיו ארוכים, מסובכים וכואבים, ועם פחות אחוזי הצלחה.

התועלות המשמעותיות הנוספות של השימוש בטכנולוגיית גלי הרדיו

החיבור בין טכנולוגיית גלי הרדיו שכאמור נמצאת בשימוש כבר שנים רבות, היכולות הספציפיות של המורפאוס 8 (שכולל כאמור סיכות דקיקות שמגיעות לעומק של עד 7 מ"מ) והידע של כירורג מנוסה מוביל לשיפור ניכר במראה האזור המצולק – אבל לא רק.

תועלות נוספות הן כאמור מיצוק העור, הפיכתו לגמיש וחלק יותר ובאופן כללי מראה חיוני וקורן – ובזכותו שיפור בדימוי העצמי. במידת הצורך ניתן לשלב את טכנולוגיית גלי הרדיו עם טכנולוגיית הלייזר להשגת תוצאות מרשימות אפילו יותר.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים