טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

העלמת קמטים בלייזר

עם תהליך ההזדקנות הטבעי של העור, קמטים חדשים מתחילים להופיע במקומות שונים בפנים. מיקום הקמטים יכול להשתנות בין אחד לשנייה כמו גם הכמות והעומק שלהם. בהתאם, גם הפתרונות להעלמתם מגוונים וכוללים שיטות שונות הנעות בין הזרקות ועד לטיפולי לייזר מתקדמים. חלקינו מקבלים את הקמטים כחלק מהחיים, אך נדמה שרובינו המוחלט היה שמח להעלים אותם – אז מהן הדרכים השונות להעלמת קמטים? הכל במאמר הבא.

 

מהם הגורמים להופעת קמטים בפנים?

הופעתם של הקמטים הינה חלק מתהליך ההזדקנות הטבעי של הגוף ושל העור שלנו וניתן אף לומר, שהקמטים יהיו חלק מהחיים של כולנו בשלב כזה אחר. אך מלבד לאותו תהליך טבעי, קיימות סיבות נוספות המשפיעות על כמות הקמטים ועל השלב בחיינו בו הם יחלו.

חשיפה ממושכת לשמש, במיוחד ללא אמצעי הגנה, יכולה בהחלט להשפיע על הופעת הקמטים. כמו גם הפחתה בייצור הקולגן והאלסטין בגופנו ככל שאנו מתבגרים, עישון, הבעות פנים עליהן אנו חוזרים רבות, אורח חיים לא מאוזן ואף לחצים וכעסים, שאינם תורמים לבריאות העור.

למי יתאימו טיפולי לייזר להעלמת הקמטים?

טיפולי הלייזר להעלמת קמטים מהפנים יתאימו לכל הנשים והגברים, אשר סובלים מקמטים באזורים שונים בפנים. הטיפולים מותנים בבריאות כללית תקינה של המטופלים ובכך שהם אינם סובלים ממחלות עוריות כלשהן.

לרוב, נשים וגברים פונים לטיפולי העלמת קמטים החל מגיל 35 ומעלה, כאשר הגבלת הגיל תיקבע בכל מקרה לגופו. בדומה לטיפולי הלייזר, גם טיפולי ההזרקות להעלמת קמטים וכן טיפולי מיקרונידלינג, יוכלו להתאים למגוון רחב של אנשים ואף לסייע בבעיות שונות, כמו צלקות, כתמים שונים, פיגמנטציה, גוון עור שאינו אחיד ועוד.

אילו סוגי טיפולים להעלמת קמטים קיימים?

המגוון של הטיפולים בתחום הינו רחב ומתפרש על פני שיטות שונות. בשנים האחרונות טיפולי הלייזר החדשניים חוללו מהכפה בעולם הטיפולים האסתטיים, שכן היעילות והתוצאות שלהם, לצד מגוון הבעיות איתן ניתן להתמודד באמצעות הלייזר, הפכו את הטיפולים האלו למבוקשים במיוחד.

במרפאה של ד"ר מוני פרידמן, תוכלו להגיע לפגישת ייעוץ מקדימה, בה ד"ר פרידמן יוכל לאבחן את הקמטים שלכם, לשמוע על הרצונות שלכם ולהחליט ביחד איתכם, מהו הטיפול שיוכל להעלים את הקמטים שלכם בצורה הטובה ביותר בסך כל השיקולים.

הנה כמה מהטיפולים המומלצים ביותר בתחום, אותם תוכלו לקבל במרפאה של ד"ר מנוי פרידמן:

  • ADVATx – אדווהטקס: מכשיר ה-ADVATX הינו פלטפורמת לייזר משוכללת וחדישה, אשר בעזרתה ניתן לטפל בקמטים שונים בפנים ביעילות ובדייקנות. המכשיר הייחודי משלב שני אורכי גל וכן לייזר אדום ולייזר צהוב. אורכי הגל השונים לצד צבעי הלייזר, יכולים להתמודד עם מגוון בעיות עוריות ולהקנות מראה צעיר, מתוח ואסתטי. הטיפול עצמו הינו בטוח מאוד (מאושר FDA), אורך לא יותר מ-30 דקות, לא מצריך תהליך החלמה וידרוש לרוב מספר מפגשים לתוצאות מיטביות. 
  • Morpheus 8 – מורפיאוס 8: מכשיר זה מעוצב כידית, בה מתבצע הטיפול על ידי טכנולוגיה רפואית של גלי רדיו RF. המכשיר שקיבל את אישור ה-FDA הינו בטוח לשימוש ומעבר להעלמה וטשטוש של קמטים מהפנים בצורה מרשימה מאוד, המכשיר שעובד גם על שיטת מיקרונידלינגיעיל גם להצערת העור ולחידוש הרקמות. 
  • Sculptra – סקולפטרה: חומר מילוי הניתן בהזרקה לאזורים עם קמטים בפנים. חומר המילוי סקולפטרה מעודד ומגביר את ייצור הקולגן הטבעי בגוף, בטוח מאוד לשימוש ומאושר על ידי הגורמים המוסמכים. החומר מחזיר נפח שאבד, תורם לשיקום העור ויעיל בהעלמת קמטים. 
  • Skin Booster – סקין בוסטר: טיפולי סקין בוסטר הינם טיפולים בהזרקה, שמבוססים על חומרים שונים המורכבים בעיקר מחומצה היאלורונית. ההזרקות תורמות להגברת הלחות של העור, מגבירות את ייצור הקולגן הטבעי ומביאות לשיפור במרקם העור תוך העלמה מוחלטת או טשטוש של הקמטים.

אהבתם? שתפו את החברים

דילוג לתוכן