טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

הצערת עור הפנים בלייזר: מדריך מקיף

שגרת הטיפול של נשים וגברים בעולם כולו, כבר מזמן לא מסתכמת בשימוש בתכשירי הקוסמטיקה השונים. מאז נכנס הלייזר לעולם הטיפולים האסתטיים, הוא שינה את חוקי המשחק באופן שהצליח לעשות לא פחות ממהפכה בתחום. בעזרת השיטות החדשניות והטכנולוגיה שמאפשרת את כל הטוב הזה, הטיפולים הפכו יעילים, קצרים ובלתי פולשניים ללא צורך בניתוחים כאלה ואחרים. אז מהי הצערת עור הפנים בלייזר? המדריך המקיף לפניכם.  

בעיות נפוצות מצריכות פתרון יצירתי

סימני ההזדקנות מאופיינים בעיקר בכך שהם לא פוסחים על אך אחד ואחת מאיתנו, ברמות שונות כמובן. אך כולנו בשלב כזה או אחר, נשים לב לפתע לקמטים, קמטוטים, כתמי גיל, כתמי שמש, רפיון רקמות העור ותסמינים נוספים שיודיעו לנו בדרכם שלהם, שבסוף כולנו אנושיים וחשופים להזדקנות העור.

החדשות הטובות, הן שהטיפולים הקיימים היום מאפשרים להגיע לתוצאות נפלאות, בכל הקשור להצערת עור הפנים ולמיצוק העור. טיפולי הלייזר השונים הם טיפולים בפרופיל בטיחות גבוה, כאלה שמוכיחים את עצמם כיעילים במיוחד ומונים בנוסף שלל יתרונות, שהופכים אותם למבוקשים ולכאלה שהפופולריות שלהם הולכת וגדלה עם השנים והתקדמות הטכנולוגיה.

כיצד פועלים טיפולי הלייזר להצערת עור הפנים?

קיימים מספר מכשירים ייעודיים לטיפול בלייזר, ביניהם שימושים שונים כמו מיקרונידלינג, קרני אור מדויקים, לייזר מקטעי, גלי רדיו ועוד. בפועל, הטיפולים עצמם הינם קצרים מאוד ואורכים בין 20 ל-30 דקות. בטיפול עצמו, המטפל מכוון את מכשיר הלייזר הייעודי לאזור הפנים או לאזור הרלוונטי בגוף.

טיפולי הלייזר מאופיינים בדיוק ובמיקוד שלהם, כאשר לרוב המטרה תהיה חימום תאי העור, פציעה זעירה של שכבות העור החיצוניות, או שימוש בשיטות נוספות שיעודדו את העור לייצור מוגבר של קולגן ואלסטין.

אילו טיפולי לייזר להצערת העור קיימים?

קיימים כאמור סוגים שונים של טיפולי לייזר להצערת עור הפנים, סוגים שונים אלו יתאימו למטופלים השונים על פי מצב העור שלהם, מטרת הטיפול והחלטת המטפל המוסמך.

בין טיפולי הלייזר היעילים והמומלצים ביותר:

  • מורפיאוס 8 (Morpheus 8) – מכשיר לייזר ייעודי אשר פולט אנרגיית גלי רדיו RF, חודר לרקמות העור העמוקות ומעודד את העור לייצור קולגן ואלסטין על ידי חימום תאי העור. המכשיר עצמו שמעוצב בצורת ידית לאחיזה נוחה ועבודה מדויקת, עושה שימוש בסיכות זעירות אשר תפקידן לחדור את שכבת העור החיצונית בשיטת מיקרונידלינג ולפלוט את גלי הרדיו. הטיפול עם מכשיר מורפיאוס 8 אורך כ-25 דקות ולרוב נדרשת סדרה של כ-3 עד 5 טיפולים, כאשר בשיפור תוכלו להבחין כבר לאחר הטיפול הראשון. 
  • לייזר מקטעי ריסרפיקס (ResurFX) – טיפול ממוקד בלייזר מקטעי אשר ייחודו בכך שאינו פוצע את השכבה החיצונית של העור, אך מגיע עד לדרמיס (שכבות העור העמוקות). בכך, הוא מעודד ייצור של קולגן ואלסטין, בנייה של רקמות עור חדשות ועיבוי של העור. הטיפול אורך כ-20-30 דקות ולתוצאות הטובות ביותר מגיעים בדרך כלל לאחר סדרה של 3-5 מפגשים.

מהם היתרונות של טיפולי הלייזר?

לטיפולי הלייזר להצערת עור הפנים יש מספר יתרונות, שהעניקו להם את הפופולריות הרבה לה זכו בשנים האחרונות.

  • טיפולים קצרים – טיפולים אשר לא אורכים יותר מחצי שעה ובכך ניתן לשלב אותם בקלות בסדר היום, מבלי לבזבז זמן רב.  
  • תוצאות נפלאות – על אף הזמן הקצר שהטיפולים בלייזר אורכים, התוצאות יכולות להחזיק לאורך זמן ולעשות שינוי משמעותי בהצערת עור הפנים.  
  • זמן החלמה – טיפולים אלו לא דורשים זמן החלמה כלל. למעשה, כבר בסיום הטיפול הקצר תוכלו להמשיך עם התוכניות שלכם כרגיל. 
  • אינם פולשניים – כולנו מכירים את הניתוחים הפלסטיים השונים להצערת עור הפנים, הטיפולים בלייזר לעומת זאת, אינם פולשניים כלל. קיימים טיפולים בהזרקות בשימוש חומרים שונים כמו סקולפטרה, חומצה היאלורונית ובוטוקס.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים

דילוג לתוכן