טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

מיצוק עור הפנים בגלי רדיו: איך זה עובד וכמה זה עולה?

נדמה שכמעט בכל שנה נוספים פתרונות טכנולוגיים לעולמות היופי והטיפולים האסתטיים. בין אם מדובר בלייזר, הבזקי אור וטיפולים דומים שיעילותם הולכת וגוברת בהיבטי טיפול שונים. אחד הפתרונות החדשים ביותר בתחום, הוא שימוש בגלי רדיו למיצוק עור הפנים וכן לאזורים אחרים בגוף כמו בצוואר, במחשוף, בבטן ועוד. אז איך עובד הטיפול באמצעות גלי רדיו? כמה טיפולים נדרשים לתוצאות נפלאות? ומהו טווח המחירים של הטיפול המתקדם? סיכמנו את כל מה שתצטרכו לדעת בנושא מיצוק עור הפנים בגלי רדיו במאמר הבא.

המפגש בין גלי רדיו לעור הפנים שלנו

כשהאדם הממוצע שומע על טיפול למיצוק עור הפנים באמצעות גלי רדיו RF, זה אולי נשמע מעניין אך בפועל זה לא אומר לו יותר מדי. בשנים האחרונות טיפולי הצערת הפנים והאנטיאייג'ינג התקדמו והשתכללו, בעיקר בזכות טכנולוגיות חדשות שנמצאו כבטוחות לשימוש וכאפקטיביות יותר מתמיד.

אחד מהמקרים בהם החדשנות פוגשת את תחום הטיפולים האסתטיים, מתקיים בטיפולי גלי רדיו. בפועל, המטפל מחזיק ידית אשר באמצעותה הוא מכוון את אנרגיית החום המופקת לאזור הרלוונטי בפנים. אותה אנרגיה גורמת לפציעות זעירות בשכבות העור העמוקות ומפעילה את מנגנוני ההגנה הטבעיים שלנו. כך, תהליכי בנייה טבעיים מחדשים ומרפאים את העור תוך ייצור מוגבר וטבעי של אלסטין וקולגן, שתורמים לגמישות ולבריאות העור.

מה מרגישים בטיפול וכמה מפגשים צריך?

הטיפול עצמו הוא פשוט, מהיר ואינו פולשני. הוא מתבצע בשכיבה, כאשר המטפל מורח ג'ל ייעודי תחילה על הפנים ואז בעזרת ידית המכשיר, הוא מכוון את אנרגיית גלי הרדיו בהתאם ומתמקד באזור אחר בפנים בכל פעם.

הידית עצמה חמה והמטפל מזיז אותה לרוחב ולאורך הפנים, לאורך הטיפול לא מורגש כאב והתחושה היא אפילו נעימה עבור חלק מהמטופלות.

מספר המפגשים הנדרש עבור תוצאות מיטביות, תלוי במידה רבה במצב העור של המטופלים, בגיל ובמאפיינים נוספים ולכן צפוי להשתנות במידה רבה בין אחת לשנייה. לרוב נדרשים בין 3 ל-7 מפגשים ולפעמים אף יותר. כמו כן, יש להמתין לפחות כשבוע-שבועיים בין טיפול לטיפול, בהתאם למאפייני המטופלת.

למי הטיפול יכול להתאים?

הטיפול למיצוק והצערת עור הפנים בגלי רדיו יוכל להתאים לגברים ונשים, אשר מצב העור שלהם סובל מרפיון, מהידלדלות וממראה עייף ומבוגר. בדרך כלל, המטופלות המגיעות לטיפול יהיו מעל גיל 35, כאשר הגיל המרבי בו ניתן לעבור את הטיפול יקבע על ידי מטפל מוסמך או רופא מומחה. כמו כן, במקרים בהם קיימות מחלות עור שונות, מחלות כרוניות אחרות או כל בעיה רפואית אחרת המצריכה התייחסות, יש להיוועץ עם רופא מומחה טרם הטיפול.

מיצוק העור באמצעות גלי רדיו יתאים לטיפול באזורים שונים בפנים. בנוסף, ניתן לטפל בגלי רדיו גם בעור בצוואר, באזור המחשוף, בבטן, בירכיים ובישבן.

מה המחיר של הטיפול למיצוק הפנים בגלי רדיו?

ראשית, חשוב לדעת שמאפיינים שונים כמו סוג המכשיר, מורכבות הטיפול ומאפיינים שונים של המטופל, עלולים להשפיע על המחיר. טווח המחירים לטיפול בודד בגלי רדיו נע בין 600 ל-1,300 ₪.

טיפול במכשיר המתקדם ביותר – Morpheus8 בגלי רדיו RF

מורפיאוס 8 הינו מכשיר לטיפול בגלי רדיו RF בתצורה מתקדמת וחדישה. הטיפול באמצעות המכשיר בטוח לשימוש ומהווה מכשיר איתו ניתן לטפל בכל גווני האור, ביעילות גבוהה ואחידה ובשונה מטכנולוגיות ומכשירים אחרים, המתאימים רק לגווני אור מסוימים.

בקליניקה של ד"ר מוני פרידמן, תוכלו להתרשם ממיטב הטכנולוגיה והחדשנות בעולמות היופי והאסתטיקה, עוד לפני שתחליטו איזה טיפול הכי מעניין אתכן. פגישת ייעוץ מקדימה עם ד"ר פרידמן, תוכל להעניק לכם מידע רב אודות הטכנולוגיות השונות, המכשירים המתקדמים והתוצאות הריאליות אותן ניתן יהיה להשיג בהתאם למצב של כל מטופל ומטופלת.

אולי יעניין אותך גם:

אהבתם? שתפו את החברים

דילוג לתוכן