טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

טיפול בהזעת יתר בבית השחי: מחיר וכל מה שרציתם לדעת

הזעת יתר בבית השחי היא בעיה שכיחה שאנשים רבים חווים. תופעה מטרידה זו מאפיינת כ3 אחוז אחד מהאוכלוסייה הכללית – נשים וגברים. מי שסובל ממנה, מזיע באופן שאינו מותאם באופן מידתי לצרכי הגוף בפועל. אנשים הסובלים מהבעיה, מזיעים ללא קשר לתנאי מזג האוויר. הם יכולים להזיע גם אחרי מקלחת טובה וגם כאשר אינם מבצעים כל פעילות ספורטיבית. הגורמים להזעת יתר כוללים: מצבים של חוסר איזון הורמונלי, גנטיקה, לחץ נפשי, תרופות מסוימות, עודף משקל, ועוד.

מה היא הזעת יתר וכיצד היא נגרמת?

באופן טבעי ונורמלי, כולנו מזיעים. מנגנון ההזעה הינו חיוני, ומטרתו העיקרית היא לקרר ולצנן את הגוף. אולם, במקרים מסוימים ההזעה הופכת למטרד אמיתי, ופוגעת באופן משמעותי באיכות החיים. אנשים שסובלים מהזעת יתר, לעיתים רבות נאלצים להתמודד עם מצבים מביכים ומטרידים. הזעה מרובה גורמת להכתמת הבגדים, באינטימיות ובביטחון האישי. הריח נגרם עקב הפרשה מבלוטות ריח שצמודות לבלוטות הזעה הרגילות .

מה עושים?

ידוע שטיפולים כגון תרופות ודאודורנטים יעילים באחוז קטן יחסית.
ניתוח עלול לגרום לזיעה מפצה והזרקת בוטוליניום הוא לטווך קצר.
לכן הפתרון הנפוץ והיעיל היום הינו השימוש במכשיר המירה דריי אשר הומצא בשנת 2008 וקיבל את אישור הFDA משנת 2011 . המכשיר נמצא בשימוש של 45 מדינות ובתקופה הזאת בוצעו מעל 300000 טיפולים עם אחוזי הצלחה גבוהים בהפחתת הזיעה בבתי השחי.

במהלך הטיפול רוב בלוטות הזעה בבתי השחי נהרסות אך מאחר והם מהווים רק 2% מסך הבלוטות שיש לנו בגוף אין חשש שלא נזיע מספיק כשצריך.

איך מתבצע הטיפול ולמה הוא גורם בעצם?

טיפול זה נעשה תחת אלחוש מקומי, באמצעות מתמר ש"יורה" גלים אלקטרומגנטים ממוקדים לשכבת העור שבה נמצאים בלוטות הזעה והורסים את הבלוטות לתמיד .

הטיפול עורך כשעה והמטופלים חוזרים לפעילות רגילה תוך ימים בודדים.. הטיפול עצמו אינו מלווה בכאבים מאחר והבתי שחי מאולחשים.

המכשיר פותר את הבעיה, ומפחית כ 82 אחוזים מהזיעה כבר בטיפול הראשון, וכ 90 אחוזים בטיפול השני. כמו כן הטיפול מפחית במידה משמעותית את בעיית הריח.

הטיפול גורם להרס הבלוטות בבית השחי לתמיד. מביופסיות שנלקחו לאחר הטיפול באזור הבית שחי נמצא שהבלוטות אינם מתחדשות .

מי יכול לקבל את הטיפול הזה?

הטיפול באמצעות ה"מירה דריי" מומלץ בייחוד עבור אנשים שסובלים מהזעת יתר, אך הוא מתאים גם לכל מי שמעוניין לשפר את איכות החיים ולצמצם באופן משמעותי את מידת ההזעה בבית השחי. למעשה, מנהלים רבים ואנשים שמורגלים בעמידה מול קהל, אשר חוששים מהמראה העיגולים בחולצה מהווים חלק מקהל המטופלים במכשיר.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים