טיפול בהזעת יתר בבית השחי

מילוי שקעים בעיניים לפני ואחרי

העיניים הן אחד האיברים שמושכים אליהם תשומת לב רבה במיוחד. כתוצאה מכך גם שקעים מתחת לעיניים, אם ישנם כאלה, משפיעים במידה ניכרת על המראה החיצוני. השקעים הנ”ל הם כמעט בלתי נמנעים – העור באזור זה דקיק יחסית, שכבת השומן שמתחתיו דקה גם היא ובנוסף יש בו כלי דם רבים. עם השנים, כשהעור הופך לעוד יותר דק בגלל הידלדלותה של רקמת השומן, כלי הדם הופכים בולטים יותר ויותר והתוצאה היא גם שקעים וגם גוון כהה שמוכר גם כ”שקיות מתחת לעיניים”.

הפתרון הנכון לתופעה הנ”ל הוא הזרקת חומצה היאלרונית. זהו טיפול קל שלא גורם לכאב ולא מחייב החלמה, ובעיקר כזה שמצליח ליצור שינוי של ממש – בהתאם כשמסתכלים על תמונות של מי שעבר מילוי שקעים בעיניים לפני ואחרי הטיפול התחושה היא במקרים רבים שמדובר על שני בני אדם שונים.

איך חומצה היאלרונית מייצרת הבדל משמעותי?

הזרקת חומצה היאלרונית למילוי שקעים בעיניים – כשהפעולה מבוצעת על-ידי רופא מיומן, כמובן – מצליחה כאמור להוביל לשינוי משמעותי מאוד.

הסיבה לכך שישנו הבדל של ממש בין ה”לפני” ל”אחרי” היא ההרכב הייחודי של החומצה, שמגיעה בצורת ג’ל, ומאפשרת לרופא מנוסה לעצב את האזור שבין העיניים ללחיים בצורה מדויקת במיוחד. חשוב להדגיש שמדובר בחומצה היאלרונית ייעודית למילוי השקעים שמתחת לעיניים ולא בזאת שמשמשת להחלקת קמטים באזור הפה או לעיצוב קו הלחיים. ההשתכללות המתמדת בתחום הרפואה האסתטית בכלל, ובפרט ייצור חומצה היאלרונית עם מרקם אופטימלי, מבטיחה מראה חלק, נטול גבשושיות, מחמיא וכמובן צעיר יותר.

מילוי שקעי עיניים לפני ואחרי

האם הטיפול בטוח?

התמונות של אלו שעברו מילוי שקעים בעיניים לפני ואחרי ההזרקה של החומצה ההיאלרונית הן העדות הטובה ביותר ליעילות הטיפול וגם למידת הבטיחות שלו. בנוסף כדאי לדעת שמדובר בחומר שנמצא בגוף של כל אחד ואחת מאיתנו. בגילאים מבוגרים כושר הייצור של החומצה פוחת, ולכן ישנה כמות נמוכה יותר שלה (זוהי אחת הסיבות למשל לתהליך ההתקמטות) – אבל כשמזריקים אותה לפנים הסיכוי שהגוף יפתח תגובה אלרגית נמוך מאוד ולמעשה אפסי. כמו כן מדובר בחומצה שקיבלה את כל האישורים הנדרשים .

תופעות לוואי אפשריות הן שטפי דם נקודתיים ונפיחות קלה. הן ייעלמו מעצמן תוך שעות ולכל היותר מספר ימים. הסיכון העיקרי הוא בצקת, עקב מינון לא נכון – מן הסתם מצב לא נפוץ כשמדובר ברופא מיומן.

שינוי כמעט מידי

עוד גורם שתורם לפופולריות של הזרקת החומצה ההיאלרונית הוא המהירות שבה מושג השינוי המבוקש. למעשה כשמבקשים לצלם תמונות של מילוי שקעים בעיניים לפני ואחרי כמעט שלא צריך להמתין לכך שהתוצאות יבואו לידי ביטוי – החומצה ההיאלרונית מעצבת את האזור באופן כמעט מידי. גם הטיפול עצמו נמשך זמן קצר – ההזרקה עצמה אורכת דקות בודדות, וגם כשמצרפים לחישוב את זמן ההמתנה לכך שהאלחוש המקומי יתחיל להשפיע, תוך כשעה מרגע הכניסה למרפאה כבר תוכלו לצאת ממנה. השינוי מחזיק מעמד כשנה , ולאחר מכן אם ישנו צורך אפשר לחדש את הטיפול.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים