טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

מורפיאוס 8: העתיד של טיפולי הפנים האסתטיים

הפיתוח המתקדם שכבש את עולם הכירורגיה הפלסטית והאסתטית מציע פתרון לא פולשני, מהיר ובטוח למי שרוצה לרענן ולמצק את העור, להשיג מראה צעיר יותר בקלות, ולטפל בבעיות עור מציקות כמו צלקות, סימני מתיחה, צלוליט, עור רפוי, קמטים ועוד

אחד הפיתוחים המתקדמים המרשימים ביותר, שעשה לעצמו שם בעולם כולו, הוא מכשיר המורפיאוס 8 ((Morpheus 8 – פיתוח ישראלי פרי פיתוח של ענקית המכשור INMODE ישראל שכבש את עולם הכירורגיה הפלסטית והאסתטית במהירות. מורפיאוס 8 מציע פתרון לא פולשני למי שמחפשים לרענן ולמצק את עורם ולהשיג מראה צעיר יותר. יכולתו להתמודד עם בעיות עור שונות, תוך זמן השבתה מינימלי של המטופל, הפכו אותו לטיפול מומלץ עבור רבים המחפשים עור זוהר ובריא.

איך עובד המורפיאוס 8?

Morpheus 8 הוא טיפול עור מתקדם הממריץ את ייצור הקולגן בשכבות הבסיסיות של הדרמיס. הוא מבוסס על טכניקת המיקרונידלינג (microneedling) – גירוי התאים האחראים על ייצור סיבי הדרמיס התומכים, הקולגן והאלסטין, בשכבות העמוקות של העור, באמצעות דיקור העור במיקרו-מחטים – תוך שילוב עם אנרגיית גלי רדיו RF. אנרגיית החום המועברת דרך המחטים הקטנות באופן מבוקר גורמת לייצור מוגבר של הקולגן, וכך מסייעת להידוק רקמות החיבור ופירוק שומן בתהליך ריפוי טבעי של הגוף. בדרך זו המורפיאוס 8 משפיע על רבדים עמוקים יותר בעור מאשר המיקרונידלינג המסורתי ומאפשר תוצאות משמעותיות יותר.

 

היתרונות של Morpheus 8

  • פתרון למגוון בעיות עור: אחד היתרונות המרכזיים של Morpheus 8 הוא הרבגוניות שלו. המכשיר המשוכלל יכול לתת מענה למגוון רחב של בעיות עור, כולל קמטים עדינים, קמטים, צלקות אקנה, סימני מתיחה ועור נפול. ניתן להתאים את הטיפול לאזורים ספציפיים בפנים ובגוף – פנים, לסת, צוואר, בטן, זרועות, ירכיים, ישבן, ועוד – ולספק תוצאות מותאמות לכל אדם.
  • יעילות מרבית: לרופא יש שליטה מלאה על עוצמת הטיפול, התדר הרצוי ועומק הטיפול – מה שמאפשר השגת יעילות מרבית במינימום סיכון. מורפיאוס 8 משתמש במחטים ייחודיות בגדלים משתנים המתאימים לעומק הטיפול הנדרש.
  • זמן השבתה מינימלי של המטופל: בניגוד למתיחות פנים כירורגיות מסורתיות, הדורשות זמן החלמה ארוך יחסית, המטופלים במורפיאוס 8 יכולים בדרך כלל לחזור לפעילותם הרגילה תוך יום-יומיים.
  • טיפול קל: הטיפול מתבצע בקליניקה של הרופא ואינו כואב יחסית. רוב המטופלים חווים אי-נוחות קלה בלבד.

תהליך הטיפול במורפיאוס 8

במהלך הטיפול, שמבוצע על ידי רופא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, נמרח חומר הרדמה מקומי על האזור המטופל כדי להבטיח למטופלים נוחות מרבית. באמצעות המיקרו-מחטים המכשיר פועל בשני רבדים: הוא יוצר מיקרו-פציעות הממריצות את ייצור הקולגן, ובמקביל מספק אנרגיית RF לשכבות העמוקות במטרה להמריץ את ייצור הקולגן באופן טבעי. ההליך אורך 30-20 דקות במקרה של טיפול רגיל, ו-60-40 דקות במקרה של טיפול עמוק, בהתאם לשטח האזור המטופל ולמורכבות הבעיה. להשגת תוצאה מרבית מומלץ לבצע סדרת טיפולים – 3 לאזור הפנים, וכ-6 לגוף (בהתאם למצב העור), בהפרש של חודש זה מזה.

תוצאות וטיפולי המשך

המטופלים יכולים לראות שיפור ניכר במרקם ובגון העור שלהם תוך כמה שבועות, כאשר השיפורים נמשכים בחודשים שלאחר הטיפולים ככל שייצור הקולגן עולה. לאחר הטיפול ייווצרו גלדים בעור, ואלה ינשרו בתוך כמה ימים. כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר מומלץ להגיע לטיפול תחזוקה, ולחיזוק נוסף אחרי כחצי שנה.

טיפול אצל המומחים

"קפיצת המדרגה הדרמטית של הרפואה האסתטית במאה ה-21 מאפשרת לעוד ועוד נשים וגברים להגיע למראה הרצוי ולשפר את הדימוי העצמי ואת תחושת הביטחון בכל גיל," אומר ד"ר מוני פרידמן, מומחה לכירורגיה כללית, בעל קליניקת בוטיק בתחום הרפואה האסתטית בתל אביב. "היתרון המשמעותי ביותר של הטיפולים האסתטיים המתקדמים הוא היכולת לחולל שינוי משמעותי לטובה גם ללא ניתוח. כשההליכים מבוצעים בידיים מיומנות, ועל בסיס תכנון מוקפד של רופא עתיר ניסיון, התוצאות המושגות הן טבעיות, והחזרה לשגרה – מהירה מאוד."

בין הטיפולים האסתטיים המבוצעים במרפאתו של ד"ר פרידמן: מילוי קמטים בחומצה היאלורונית, הזרקות בוטוקס, מילוי שקעים מתחת לעיניים, עיצוב קו הלסת, מיצוק העור, הסרת נגעים בלייזר ללא צלקות, המסת שומן באזורים שונים, טיפולים בהזעת-יתר וריח מבית השחי, טיפול בפיגמנטציה, רוזציאה ונימי פנים, פילינג, לייזר, ועוד. כמו רופאים מובילים רבים בעולם שגילו את המורפיאוס 8, גם ד"ר פרידמן אימץ את השיטה החדשנית והיעילה. במרפאתו הוא מציע שלל פתרונות לעיצוב הגוף וטיפול באזורים העקשניים שלא מסרבים להרפות בעזרת טכנולוגיות חדשניות ביותר, חלקן – בלעדיות בישראל.

תוכנית הטיפולים מותאמת למטופל בהתאם לציפיותיו, תוך הבטחת יחס אישי חם ושירות עילאי. אז אם גם אתם רוצים להתנסות בפלאי המורפיאוס 8 – התקשרו לקביעת פגישת ייעוץ. טל' 077-7299327F

אהבתם? שתפו את החברים

דילוג לתוכן