טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

לייזר לצלקות אקנה: מחיר משתלם ותוצאות מהירות

אלו מאיתנו שסבלו בצעירותם מפצעי בגרות או אקנה, ודאי יודעים כמה סבל, אי-נוחות ומבוכה מתלווים לאותם פצעים שצצים בזמן הכי לא מתאים ובמקומות הכי לא מתאימים בגוף. ובעוד אנחנו מתבגרים והאקנה עובר, עבור חלקינו ההתמודדות לא תמה. הנה כל מה שתצטרכו לדעת אודות אחד הטיפולים הכי יעילים לטשטוש של צלקות אקנה.

מה הן צלקות אקנה ואיך הן נוצרות?

תקראו להם חצ'קונים, פצעי בגרות, אקנה או בכל שם אחר – אותם פצעים שבדרך כלל מגיעים בגיל ההתבגרות ועלולים גם אחרי אותה התקופה, להשאיר צלקות שיכולות אף לגרום לכאב, לאי-נעימות ולהפרעה אסתטית חמורה שמשפיעה על הדימוי ועל הבטחון העצמי.

צלקות אקנה בדרך כלל נוצרות כתוצאה לתגובה הדלקתית אשר מלווה פצעי אקנה. לאחר שחולפות להן מספר שנים, מעבר לרקמה צלקתית ,שקעים במראה העור פצעי אקנה משאירים גם כתמים חומים ואודם . טכנולוגיות טיפול מתקדמות כמו לייזרים מטפלת ומשפרת משמעותית  את מראה הצלקות . 

הפתרון האולטימטיבי – טיפול ממוקד בלייזר מקטעי ResurFX

תודות לקדמה ולטכנולוגיה , אנו יכולים היום ליהנות מטיפולים שהם לא רק אפקטיביים מאוד מבחינת התוצאות, אלא גם בשונה מבעבר, מלווים בהרבה פחות כאב, פחות זמן טיפול ופחות זמן החלמה. הכירו את טיפול הלייזר החדשני – ResurFX (ריסרפיקס).

הטיפול בלייזר זה מהווה מספר יתרונות בולטים. הנה כמה מהמרכזיים שבהם:

  • אינו פוצע את העור כלל אלא להפך, מעודד חידוש ובנייה של רקמות העור.
  • הטיפול עובד על השכבות העמוקות של העור (דרמיס) ובכך תורם גם לשיפור קמטים וצלקות שונות.
  • הטיפול מעודד את העור לייצר קולגן שמבריא ומשפר את מראה העור.
  • טיפול קצר מאוד שאינו מצריך הרדמה .
  • הטיפול אינו כואב ולא מצריך זמן החלמה כלל, ניתן לחזור לפעילות מלאה באופן מיידי.
  • ניתן לטיפול באזורים שונים בגוף .

למי הטיפול בלייזר מקטעי ResurFX יכול להתאים?

הטיפול החדשני מבוסס הלייזר יכול להתאים לכל סוגי וגווני העור. הוא מתאים גם לצלקות שנוצרו עקב ניתוחים, סימני מתיחה או היריון.

ניתן לעבור את הטיפול בכל שלב כולל בתקופת ההנקה, למעט תקופת ההיריון עצמה. ההמלצה היא לגשת לטיפול מיד עם הופעתן של צלקות כתוצאה מהאקנה, ובמידה שהטיפול הרפואי באותם פצעים הסתיים.

לייזר צלקות אקנה מחיר

מחיר הטיפול בלייזר צלקות אקנה, יכול להשתנות בהתאם למורכבות הטיפול, לרופא המטפל ולסוג הטיפול. בדרך כלל, המחיר של טשטוש הסרת צלקות בלייזר ינוע בין 500 ל-6000₪.

חשוב לציין שמספר הטיפולים הנדרשים לטשטוש איכותי של הצלקות, יכול להשתנות בין מטופל למטופל ולכן גם גורם זה עלול להשפיע על המחיר הסופי. בדרך כלל, רוב האנשים יזדקקו לכ-3 עד 5 טיפולים בשביל להגיע לתוצאות המיטביות האפשריות.

איפה ניתן וכדאי לעשות טיפולי לייזר מתקדמים?

 חשוב מאוד להקפיד לעבור את הטיפולים, בדיוק כמו טיפולים אסתטיים אחרים, אך ורק אצל רופאים מומחים עם ניסיון רב בתחום.

ד"ר מוני פרידמן הינו מומחה לכירורגיה כללית ובעל ניסיון רב שנים בתחום הרפואה האסתטית. במרפאה של ד"ר פרידמן, תוכלו לקבל את הטיפולים הכי יעילים בזכות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות והמהפכניות שעומדות לרשות ד"ר פרידמן וצוות המרפאה המקצועי שלו. 

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים

דילוג לתוכן