באנר רדיאס

טיפולי פנים למראה רענן, זוהר וצעיר

טיפולי פנים

 

הפנים שלנו הן לא פחות מכרטיס הביקור שלנו בחיים. מראה הפנים יכול לעשות הבדל משמעותי בתפיסה והדימוי העצמי שלנו, וכן באופן בו אחרים רואים אותנו. היום, בזכות התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית, ניתן לבצע שינויים במראה הפנים לפי הרצון ובהתאם לצורך. עם הגיל, הפנים שלנו עוברות שינויים רבים כמו רפיון העור, צניחת שומן והיחלשות השרירים. טיפולי פנים שונים כמו מיצוק העור, טיפול בצלקות ופיגמנטציה או נימים, מילוי נפחים ועיצוב חלקים בפנים באמצעות חומצה היאלורונית, ועוד, מאפשרים להגיע למראה אסתטי וחינני בכל גיל.

במאמר זה נסביר על סוגי טיפולי הפנים השונים במרפאת ד"ר פרידמן המאפשרים לחולל שינוי משמעותי חיובי במראה הפנים, גם ללא ניתוח.

מילוי ועיצוב הפנים באמצעות חומצה היאלורונית

קיים מגוון רחב של טיפולים בחומרי מילוי העשויים חומצה היאלורונית. חומר מילוי זה נחשב לבטוח במיוחד לשימוש משום שהוא נמצא בעור שלנו (ברקמת הדרמיס) באופן טבעי. חומרי מילוי ייעודיים ואיכותיים אלו משמשים לקשת רחבה של טיפולי פנים אסתטיים כמו מילוי קמטים, הוספת נפח לפנים לעיצוב והצערת הפנים, מילוי צלקות; וכמו כן גם לתיקון פגמים שונים בפנים כמו תיקון אף, פיסול ועיצוב קו לסת, מילוי שפתיים, מילוי שקעי עיניים ועוד.

טיפולי פנים לפיגמנטציה וכתמים בעור

הטיפול בפיגמנטציה וכתמים בעור במרפאה של ד"ר פרידמן הוא פשוט, לא פולשני ויעיל במיוחד, עם תוצאות נהדרות. טיפולים בפיגמנטציה מותאמים באופן אישי לכל מטופל, בהתאם לסוג הכתמים, גודלם, צבעם והמיקום שלהם. היום, אפשר לטפל בפיגמנטציה באמצעות טכנולוגיות ומכשירים שונים. בנוסף, ניתן לטפל בכתמים באזורים שונים, הן בפנים והן בגוף. האזורים הנפוצים בהם פיגמנטציה מופיעה כוללים את הפנים כמובן, הצוואר, אזור המחשוף וגב כף היד.

טיפולי פנים למיצוק עור הפנים

עם השנים עור הפנים משתנה ומאבד מהאלסטיות והלחות הטבעית שלו. טיפולי פנים למיצוק והצערת העור מאפשרים לעור להתחדש באופן טבעי ומעניקים מראה רענן וצעיר. במרפאת ד"ר פרידמן נעשה שימוש ב-2 מכשירים מתקדמים, ResurFX ו-Morpheus8. בנוסף לטיפולי פנים למיצוק העור ניתן לבצע באמצעות מכשירים אלו גם טיפול ממוקד בצלקות ובסימני מתיחה.

מיצוק העור בלייזר

במרפאתנו קיים טיפול חדשני בפיגמנטציה העושה שימוש בקרני לייזר. הטיפול מחדש אל העור באופן ממוקד ומהיר ויש לו תוצאות מרשימות תוך זמן קצר. בעקבות הטיפול הייחודי בלייזר – טיפול ResurFX – הגוף מסוגל לעודד ייצור מוגבר של סיבי אלסטין וקולגן. העור מתחדש בצורה טבעית בזכות השימוש בקרני לייזר ממוקדות.

מיצוק העור בגלי רדיו

באמצעות שימוש במכשיר מתקדם, ניתן לטפל באופן ממוקד ועמוק בעור. מכשיר Morpheus8 מאפשר חידוש ומיצוק של העור באופן יעיל, עם תוצאות מרשימות תוך זמן קצר. אנרגיית גלי הרדיו מחממת את הרקמות באופן מבוקר וממוקד. בכך הטיפול מעודד ייצור סיבי אלסטין וקולגן האחראים למיצוק ורעננות העור ומתקבלת תוצאה טבעית.

טיפולי פנים בחומצת סקולפטרה

חומצת סקולפטרה היא מוצר חדשני ויעיל במיוחד. הטיפול מתקן נפחים, מחדש את העור ומחליק קמטים. יתרון בולט של טיפולי פנים בחומצת סקולפטרה הוא שהחומר מפעיל מחדש את היכולת של הגוף לייצר קולגן באופן טבעי. סקולפטרה משקם את האלסטיות והמרקם של העור, שאבדו במהלך השנים. לאחר הטיפול קיים שיפור משמעותי בגמישות של העור ובמראה הכללי שלו ומתקבל מראה רענן, צעיר וזוהר.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים