החיוך המושלם - אישה מחייכת

חומרי מילוי לפנים: המדריך המלא

במציאות של היום, ישנו דגש גדול מאוד על יופי ואסתטיקה. בזכות התקדמות הטכנולוגיה בכל תחומי החיים. ובתחום הרפואה האסתטית בפרט, אנשים יכולים לעצב את מראה הפנים שלהם כפי רצונם. עם התקדמות השנים, הפנים שלנו נתונות לשינויים רבים. העור הופך לרפוי ועדין יותר, מאבד מהמוצקות והאלסטיות שלו. בנוסף, נוצרים קמטים וקמטוטים ומתקבל מראה מבוגר ועייף. בזכות החומרים למילוי פנים, ניתן להחזיר לחלקים הרצויים  את הנפח שאבד להם. חומרים למילוי פנים מאפשרים עיצוב ופיסול של מחדש, מילוי קמטים והצערת העור. אילו חומרי מילוי לפנים קיימים, למי הם מתאימים ולאיזו תוצאה ניתן לצפות? כל מה שרציתם לדעת.

למי מתאים טיפול בחומרי מילוי לפנים?

אנשים שונים יבחרו לעבור טיפול מסיבות שונות. ביכולתם של החומרים לעצב, לשנות ולשפר את מראה הפנים באופן משמעותי. הטיפול מעניק לאלו שבוחרים לעבור אותו יתרונות רבים, תחושת ביטחון עצמי מחודשת ומראה פנים שמתאים לדימוי העצמי שלהם באופן מדויק. אז באילו מקרים נמליץ על שימוש בחומרים למילוי פנים ולמי טיפול זה מתאים במיוחד?

מילוי של קמטים באזורים שונים בפנים

עם התבגרות הגיל, נוצרים קמטים באזורים שונים בפנים. מטופלים המעוניינים לקבל מראה עור צעיר ורענן יותר, יכולים לבחור לעבור מילוי קמטים באמצעות החומרים למילוי לפנים. הטיפול יכול להוביל לשיפור משמעותי במראה ועומק הקמט, ולעיתים אף להעלים אותו כליל. מומלץ לעבור את הטיפול בשלב כמה שיותר ראשוני, משום שעם הזמן הקמטים הופכים לעמוקים יותר והטיפול שיידרש יהיה אגרסיבי יותר. התחלה מוקדמת של הטיפולים תבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

תיקון אסימטריה בפנים באמצעות חומרי מילוי

נשים וגברים כאחד סובלים לעיתים ממצבים של אסימטריה בפנים. האזורים השכיחים ביותר בפנים בהם קיימת אסימטריה הם אזור הגבות, הלחיים, השפתיים, הסנטר או האף. באמצעות שימוש בחומרי מילוי לפנים, ניתן להשיג תוצאה מרשימה ושיפור משמעותי באסימטריה. בנוסף לכך, מטופלים יכולים גם להגיע לאחר ניתוח קוסמטי שלא צלח או במקרים בהם הם לא מרוצים לחלוטין מהתוצאות שלו. חומרי מילוי לפנים יכולים להחזיר את הסימטריה וליצור מראה אסתטי.

שימוש בחומרי מילוי להצערת הפנים ללא ניתוח

אורח החיים שלנו משפיע באופן משמעותי על בריאות עור הפנים שלנו. במקרים כדוגמת ירידה קיצונית במשקל, עלייה משמעותית בגיל, עישון כבד או חשיפה ממושכת לנזקי השמש, עור הפנים יכול להפוך לרפוי ו"צנוח" ולאבד מהחיוניות שהייתה לו בעבר. טיפול ממוקד באמצעות החומרים למילוי פנים יכול להעלים שקעים וליצור אפקט מרשים של הצערת עור הפנים ללא ניתוח. בנוסף לכך, ניתן להשתמש בחומרי מילוי במקומות עדינים ביותר כדוגמת שקעי העיניים. הטיפול באזורים אלו בפנים מקנה מראה צעיר, רענן וחיוני במיוחד.

כיצד מתבצע הטיפול?

הטיפול בעזרת חומרים למילוי פנים נעשה באמצעות הזרקה עדינה של חומרי המילוי הייעודיים לשכבת הדרמיס בעור. החומר ממלא את החלל באזור ההזרקה ומטשטש את הקמט, או מעניק נפח נוסף לאזור ההזרקה. תהליך ההזרקה עצמו אינו מלווה בכאבים בזכות כך שהמומחה המטפל מבצע אלחוש מקדים של העור באמצעות מריחת ג'ל מרדים כ-30 דקות לפני תחילת הטיפול. בנוסף, החומר בתוך המזרק עצמו מכיל גם הוא חומר מאלחש (לידוקאין).

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים