רקע שחור ואישה עם שיער שחור מביטה אל האופק והילה לבנה סביבה

העלאת מסת שריר עם MakeSure

מעוניינים להיראות טוב ואפילו מצוין ומוכנים להשקיע בכך? אפשר ללכת עוד ועוד לחדר הכושר ולבצע עוד ועוד תרגילים, אפשר גם לוותר על עוד מאכלים וגם לנסות עוד תכשירים – אבל יש דרך יעילה יותר: MakeSure – תוכנית טיפול מדויקת שמבוססת על מכשירים חדשניים.

תוכנית MakeSure היא לא עוד טיפול ובוודאי שלא עוד דיאטה. זהו תהליך מקיף שנבנה עבור כל אחד ואחת בהתאם למטרות ספציפיות. התהליך כולל ליווי אישי צמוד של רופא ושל יועצת עד להשגת המטרות. סיבה טובה נוספת לבחור בדרך הזו לחיטוב ועיצוב הגוף היא שהתוצאות המרשימות נשמרות לאורך זמן, חלקן אפילו לצמיתות.

עיצוב שרירים והורדת אחוזי שומן – בלי מאמץ פיזי

הבסיס לעיצוב גוף שרירי עם אחוזי שומן מינימליים הוא אימוץ שרירים שונים ובפרט שרירי הבטן, הישבן, הזרועות, הירכיים ועוד. תוכנית MakeSure כוללת שימוש באחד המכשירים האפקטיביים ביותר בתחום. מכשיר זה, שעבר לעולם הרפואה האסתטית מתחום הפיזיותרפיה, מייצר שדות אלקטרו-מגנטיים שמגרים תאי עצב אשר מפעילים שרירים. התוצאה: הפעלה אינטנסיבית של שרירים נבחרים ברחבי הגוף בלי שהמטופלים עצמם יחוו מאמץ או ירגישו קושי כלשהו. בטיפול של 20-30 דקות מתבצעים עד 24,000 כיווצים של שרירי ליבה ושרירים נוספים, כך שבאופן טבעי אותם שרירים מתחזקים וזוכים לנפח מרשים יותר.

התאמה מושלמת לכל מטופל ומטופלת

כשהמטרה היא גוף מרשים עם מסת שריר גדולה יותר במידה ניכרת בהשוואה למצב הקיים, ישנה חשיבות רבה להתאמת התהליך למאפיינים הספציפיים של כל אדם. בעזרת המכשיר ניתן לעצב את הבטן ואפילו להגיע לקוביות, לחטב את הירכיים והישבן, להעניק לזרועות נוכחות של ממש וגם לשדרג את היציבה. תועלת נוספת היא מיצוק העור בזכות שיפור זרימת הדם לכל אזור שמופעל ע”י מכשיר משוכלל זה.

המסת שומן ומיצוק העור

מכשיר נוסף שבו ניתן להיעזר לצורך הורדת אחוזי שומן הוא SculpSure – מכשיר שמבצע המסת שומן בחום ומסוגל להפחית עד 25% מכמות השומן העודפת תוך 2-3 מפגשים. מכשיר זה ניתן להפעיל במגוון רחב של אזורים בגוף ובפרט בבטן ,מתניים וסנטר .

השילוב של המכשירים הנ”ל עם הידע המקצועי רחב ההיקף של ד”ר פרידמן ותוכנית הטיפול המותאמת אישית לכל אחד ואחת מובילים לשינוי משמעותי לטובה. השינוי עשוי לבוא לידי ביטוי בכל האזורים בגוף ובמידת הצורך גם בפנים.

חשוב להדגיש כי תהליך זה הינו בטוח לחלוטין, שכן המכשירים קיבלו את כל האישורים הנדרשים . כל הטיפולים אינם פולשניים, ומיד בתום כל מפגש ניתן לחזור לשגרת החיים הרגילה באופן מידי. תוצאות משמעותיות ניתן לראות כבר לאחר חודש, ותוך מספר חודשים נוספים יושלם השינוי בהתאם למאפיינים האישיים של כל מטופל ומטופלת.

אולי יעניין אותך גם

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים