חוות דעת על טיפול המסת שומן - מה המטופלים אומרים?

שומן מיותר שנשאר גם אחרי דיאטה קפדנית ואפילו פעילות גופנית משמעותית עלול לפגוע במידה ניכרת בדימוי העצמי של האדם. מכשירים משוכללים מאפשרים להיפטר מהשומן הזה גם בלי ניתוח שאיבה אלא באמצעות המסתו – דרך פחות פולשנית והרבה יותר ידידותית למשתמשים. כשמתלבטים בין אפשרויות שונות של המסת שומן חוות דעת של מי שכבר עברו תהליך דומה מספקות מידע חיוני, וכדאי להיעזר בהן. בעמוד זה תמצאו המלצות לגבי השימוש בחוות הדעת השונות וכן פירוט לגבי שני מכשירים מתקדמים במיוחד להמסת שומן.

איך להפיק מקסימום תועלת מחוות דעת לגבי המסת שומן?

על-מנת שתוכלו להפיק תועלת אמיתית מחוות דעת של אנשים שעברו המסת שומן, חשוב לבחון שני פרמטרים: אמינות ורלוונטיות.

בהתאם המלצה אחת היא להסתמך רק על חוות דעת ממקור ראשון. כלומר, חוות דעת של אדם שעבר בעצמו את הטיפול. אם אתם מכירים באופן אישי אנשים שנפטרו ממצבור שומן עיקש באמצעות המסתו תוכלו כמובן להתייעץ איתם ולשמוע על התהליך. דרך אחרת היא לבקש מהכירורג שפניתם אליו שיפנה אתכם למטופלים קודמים שלו. במקרים רבים מי שעבר הליך אסתטי מוצלח שמח לשתף את החוויה עם מי שעדיין מתלבט, כך שתמיד ניתן לקבל בדרך זו חוות דעת אותנטיות.

פרמטר אחר הוא רלוונטיות. כדאי למצוא חוות דעת של אנשים בעלי מאפיינים דומים ככל האפשר לאלה שלכם, כך שגם התהליך של המסת השומן יהיה דומה.

המסת שומן בחום - 90% שביעות רצון

כשמחפשים מידע רלוונטי לגבי המסת שומן חוות דעת חיוביות במיוחד ניתנות לגבי השימוש במכשיר ה-Sculpsure. בזכות מכשיר מתקדם זה ניתן להיפטר מבערך רבע מכמות השומן המיותר, כך לפי מחקרים מארה"ב, ובעצם לחולל שינוי משמעותי לטובה. עוד כדאי לדעת ששיעור שביעות הרצון לאחר טיפול במכשיר זה עומד על 90%, כך שאין פלא שיש חוות דעת חיוביות במיוחד אודותיו.

מהות הפעולה של המכשיר היא העלאת הטמפרטורה באותם תאי שומן שרוצים לסלק. העלאת הטמפרטורה מושגת בזכות לייזר ממוקד ומדויק מאוד, כך שלא נגרם נזק לתאים אחרים אלא רק לתאי השומן. כמו כן ישנה ידית מצננת שמרגיעה את העור.

התוצאה: תאי השומן פשוט נמסים ומתמוססים, ולאחר מכן מסולקים מהגוף ע"י מערכת הלימפה באופן טבעי. מאחר שהגוף לא מייצר תאי שומן חדשים, השיפור הינו לצמיתות. משך הטיפול – כ-25 דקות, ולאחריו ניתן לחזור לשגרה כמעט מלאה באופן מידי. מספר המפגשים נקבע בהתאם לכמות השומן, לרוב מדובר על שניים או שלושה.

המסת שומן באמצעות גירוי חשמלי - תוצאות מרשימות במיוחד

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

טכנולוגיות ומכשירים מתקדמים להמסת שומן

אהבתם? שתפו את החברים