המסת שומן בחום מחיר

המסת שומן בחום: כמה זה עולה ומה היתרונות?

המסת שומן בחום היא טיפול אפקטיבי להפליא שמייצר שינוי משמעותי לטובה במראה האזור המטופל. באופן טבעי גם מחיר הטיפול הוא שיקול בכל קבלת החלטה, ובעמוד זה תמצאו מידע אודות העלות של התהליך שמוביל להעלמת השומן המיותר.

כיצד נקבע מחיר המסת שומן בחום?

כשבוחנים אופציות שונות של המסת שומן בחום מחיר כל טיפול נקבע על סמך 3 פרמטרים עיקריים: איכות המכשיר שממיס את השומן הלא רצוי, מספר המפגשים הנדרשים לצורך יצירת המראה המבוקש והמקום שבו מתבצע הטיפול.

ההמלצה היא לא להתפשר על האיכות, גם מבחינת הציוד וגם מבחינת זהות הגורם המטפל. הסיבה לכך היא שרק מכשירים מתקדמים דוגמת ה-SculpSure מצליחים להמיס כמויות שומן משמעותיות (כ-25% ממנו, לפי מחקרים שבוצעו בארה"ב). אם כבר מחליטים לבצע המסת שומן בחום אין טעם לעבור תהליך שבסופו של דבר יוביל לשינוי קל בלבד, ולכן כדאי לוודא שנעשה שימוש בטכנולוגיה משוכללת.

באופן דומה רצוי לעבור טיפולים כמו המסת שומן אך ורק אצל רופא, כלומר כירורג מוסמך. רק איש מקצוע מנוסה שמכיר היטב את האנטומיה והפיזיולוגיה של גוף האדם יודע להפיק את מלוא התועלת האפשרית מכל מכשיר, ובנוסף לוודא שלא נגרם שום נזק תוך כדי התהליך.

כמה מפגשים נדרשים כדי להעלים את השומן המיותר?

מחיר המסת שומן בחום נקבע כאמור גם על-פי מספר המפגשים הנדרשים. על-מנת לדעת כמה פעמים תגיעו למרפאה שבה מתבצע הטיפול יש כמובן צורך במפגש אבחון שבו כירורג מנוסה בוחן את המצב באזור או באזורים שאותם אתם רוצים לחטב. במרבית המקרים ניתן להגיע למראה המבוקש תוך 2-3 טיפולים, שכל אחד מהם נמשך 25 דקות בלבד. בהתאם כמעט עבור כל טיפול המסת שומן בחום מחיר התהליך יהיה סביר ובוודאי משתלם ביחס לתועלת הרבה.

הוצאה חד-פעמית - תועלת לצמיתות

כשמתלבטים אם לעבור המסת שומן בחום מחיר הטיפול הוא כאמור שיקול אצל כל אחד ואחת כמעט. האספקט הכלכלי הוא כמובן חלק בלתי נפרד מהחלטות חשובות בחיים – אבל כדאי גם לקחת בחשבון את העובדה הבאה: ההוצאה הינה חד-פעמית (גם אם מחלקים לתשלומים, כמובן), ואילו התועלת מההמסה של השומן המציק נשמרת לנצח.

הסיבה לכך היא שתאי השומן המומסים מסולקים מהגוף ע"י מערכת הלימפה, והגוף לא מייצר תאי שומן חדשים במקומם. בנוסף, השינוי ניכר לעין ובולט מאוד, ולכן מייצר גם מוטיבציה של ממש לשמור על תזונה מאוזנת ואורח חיים בריא באופן כללי, כך שבמקרים רבים מאוד המסת השומן בחום משפרת מאוד הן את המראה החיצוני והן את התחושות הפנימיות.

למי מתאימה המסת שומן בחום ואיך מקבלים הצעת מחיר?

המסת שומן בחום באמצעות טיפול ב-SculpSure, כאמור המכשיר המתקדם ביותר שיש כיום, מתאימה לגברים ונשים עם עודפי שומן נקודתיים באזורים שונים בגוף – הבטן, המותניים, הגב, מתחת לסנטר ועוד. הגעה למפגש ייעוץ ואבחון לא מחייב מאפשרת בניית תוכנית טיפול מותאמת אישית עבורכם ואיתה הצעת מחיר ספציפית עבורכם. עוד כדאי לדעת שלאחר כל טיפול ניתן לחזור לשגרה מלאה באופן מידי, כך שאין הפסד ימי עבודה ואין צורך לקחת ימי חופשה – ובהתאם אין עלויות נוספות מעבר למחיר הטיפול המועיל להפליא עצמו.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים