טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

העיניים הן חלון לנפש – מילוי קמטים מתחת לעיניים

היום כמעט כל אחד מודע מאוד לנראות שלו. לכן, מצבים שונים של אסימטריה ונראות שאינה אסתטית בהחלט יכולה לגרום לדימוי עצמי נמוך יחסית. זו הסיבה לכך שלא מעט אנשים שמתמודדים עם מצבים שונים כאלו מחפשים אחר הטיפול היעיל ביותר, וכך גם באשר לאלו שיש להם קמטים מתחת לעיניים. במאמר הבא, נסביר לכם כל מה שצריך לדעת על מילוי קמטים מתחת לעיניים, וכל הסובב סביב נושא זה.

איך מילוי קמטים מתחת לעיניים עובד?

אין ספק כי מילוי קמטים מתחת לעיניים באמצעות הזרקות עשוי להיות הפתרון המושלם. למעשה, הטיפול מתבצע על ידי הזרקה עדינה של חומרי מילוי לשכבת הדרמיס. החומרים האלו ממלאים את החלל (הקמטים מתחת לעיניים), ומעניקים נפח נוסף. כך בעצם משיגים את התוצאה הרצויה, ומטשטשים לגמרי את הקמטים שכל-כך מציקים לנו. חשוב להדגיש כי הטיפול אינו כואב כלל, וזאת מאחר והחומר בתוך המזרק מכיל בין היתר גם חומר מאלחש. בנוסף, כדאי לדעת כי בקליניקה של ד"ר פרידמן מקפידים גם על אלחוש מקדים. 

ממה חומרי המילוי עשויים?

אי אפשר להבין בדיוק איך עובד מילוי קמטים מתחת לעיניים מבלי להבין ממה החומרים עשויים. ובכן, חשוב מאוד לדעת כי חומרי המילוי עשויים מחומצה היאלורונית. מדובר בעצם בחומר שנמצא כבר ברקמת הדרמיס שבעור באופן טבעי, ואילו מילוי נוסף שלו עוזר לנו לטשטש את מראה הקמטים. בנוסף לטיפול מילוי קמטים מתחת לעיניים, ניתן להשתמש בחומר הזה גם עבור טיפולים אחרים. ניתן להשתמש בו גם עבור הוספת נתח לפנים, וכן גם עבור תיקון פגמים אסתטיים. 

למה חשוב לבחור נכון את קליניקת הטיפול?

העיניים נחשבות לאזור רגיש מאוד, ולכן נרצה לבחור בקפידה את הקליניקה בה נערוך מילוי קמטים מתחת לעיניים. הנה כמה פרמטרים לבחירת הקליניקה הנכונה:

  • מומחיות וניסיון מעמיק – תמיד נרצה לבצע את הטיפולים שלנו אך ורק אצל קליניקה שהרופא שמנהל אותה בעל מומחיות וניסיון מעמיק בתחום. אצל קליניקות כאלו, נוכל להיות בטוחים כי נקבל את הטיפול הטוב ביותר. 
  • הסמכה – כמובן שהסמכה חשובה לא פחות. הסמכה היא תעודת הביטוח שלנו – קודם כל שהטיפול מתבצע כהלכה מבחינה חוקית. מעבר לכך, הסמכה מעמיקה עוזרת לנו להבין עד כמה הרופא המנהל את הקליניקה מקצועי בתחומו. 
  • מכשור מתקדם – כאמור, אזור העיניים נחשב רגיש מאוד. לכן, נרצה לוודא כי טיפול מילוי קמטים מתחת לעיניים מתבצע בצורה זהירה, לצד שימוש במכשור מתקדם. בקליניקה של ד"ר פרידמן תוכלו למצוא את המכשור המתקדם ביותר בישראל עבור סוגי הטיפול האלו. בנוסף, כדאי לדעת גם כי מכשור זה בבלעדיות של הקליניקה – כלומר זו הקליניקה היחידה בישראל שמשתמשת בו.

יתרונות של הטיפול

  • הצערת מראה הפנים – טיפול מילוי קמטים במרפאה של ד"ר פרידמן מביא תוצאות חסרות תקדים בכל הנוגע להצערת מראה הפנים. הטיפול מסייע בטשטוש קמטים ביעילות יוצאת דופן, וגורם לכל מטופל להיראות צעיר יותר.
  • שיפור מראה העיניים – מראה העיניים בפרט משתפר בצורה ניכרת. מילוי קמטים עוזר לעיניים להראות הרבה יותר גדולות ויפות, וכמובן הרבה פחות עייפות.
  • טיפול קצר – מדובר בטיפול קצר מאוד, כך שלא תצטרכו לפנות עבורו יותר מדי זמן. 

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים