רקע ורוד ותמונה של אישה עם בגד שחור

יישור אף ללא ניתוח

אצל חלק מהאנשים האף לא מושך כלל תשומת לב אלא פשוט נמצא במרכז הפנים וממלא את ייעודו, אבל ישנם גם מי שמבחינתם מדובר באיבר בולט במיוחד – ולא לטובה. לא מעט נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, מרגישים שהאף שלהם אינו אסתטי ושהוא פוגע במידה ניכרת במראה החיצוני שלהם באופן כללי. הפתרון המוכר הוא ניתוח, וזהו אכן אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים – אבל למי שנרתעים מהתערבות כירורגית כדאי לדעת שישנה עוד אופציה: עיצוב אף ללא ניתוח אלא על בסיס חומרי מילוי.

היתרונות של עיצוב אף ללא ניתוח

יישור אף ללא ניתוח מתאפיין ב-3 יתרונות משמעותיים על פני האופציה הכירורגית:

  1. מינימום סיבוכים וסיכונים – אמנם ניתוחי אף מתאפיינים בסיבוכים מועטים יחסית, ובפרט כשהם מבוצעים בידי כירורג פלסטי מנוסה, אולם כל התערבות כירורגית פולשנית באזור האף כרוכה באפשרות להיווצרות תופעות לא רצויות כגון זיהום או דימום משמעותי. בנוסף ההרדמה המתחייבת לנוכח אופי הניתוח מייצרת גם היא סיכונים מסוימים.
  2. החלמה מהירה – לאחר ניתוח אף זקוקים המנותחים לפנות שבוע עד שבועיים לטובת התאוששות והחלמה. במהלך פרק זמן זה, ולמעשה גם אחריו, ישנן לא מעט מגבלות על שגרת החיים, וכמו כן ייתכנו תופעות לוואי כמו שטפי דם מקומיים בפנים וכאב. עיצוב אף בלי ניתוח חוסך מכם את הקשיים הנ”ל.
  3. תוצאות מידיות – השינוי במבנה האף בא לידי ביטוי תוך זמן קצר מאוד, הרבה יותר מהר בהשוואה לניתוח. כמו כן קל יותר לתקן את מראה האף אם התוצאות אינן משביעות רצון.

אילו פעולות ניתן לבצע באף גם בלי ניתוח?

ההליך המתקדם של יישור אף ללא ניתוח מתאים למצבים שבהם ישנם שקעים באיבר זה, כשבליטה משמעותית בסחוסם של האף פוגמת במראה שלו וגם לבעלי ובעלות אפים נשריים, א-סימטריים או שבורים.

על-מנת להגיע לתוצאות האסתטיות הטובות ביותר האפשריות, מומלץ לבחור ברופא בעל ניסיון בשימוש בחומרי מילוי באופן כללי ובפרט בניצול חומרים אלה לטובת עיצוב האף. באופן טבעי תפישה אסתטית מדויקת הכרחית אף היא, ועוד מרכיב שלא כדאי לוותר עליו הוא קשב מלא לרצונות ולהעדפות שלכם.

עיצוב האף ללא ניתוח - תמונות לפני ואחרי

שקופית קודמת
שקופית הבאה

בעזרת אילו חומרים מתבצע יישור אף בלי ניתוח?

החומר האידיאלי לעיצוב אף ללא ניתוח – אם תרצו, פיסול האף על-מנת להעניק לו צורה שובת לב – הוא חומצה היאלרונית.

חומר זה משמש גם למטרות נוספות במסגרת הרפואה האסתטית, ובהן מילוי לחיים שקועות, טשטוש קמטים סביב הפה ועוד. יתרונותיו הבולטים הם הספיגה הטובה מאוד שלו בגוף, הסיכון המזערי להיווצרות תגובה אלרגית, והאפשרות לבחור את מידת הצמיגות המדויקת כך שניתן יהיה להבטיח (ולקיים) מראה מרשים במיוחד לכל אף. בנוסף במידת הצורך ניתן להמיס את החומצה.

כמובן שתכנון מוקפד והזרקה מדויקת מהווים גם הם מפתחות הכרחיים להצלחת הטיפול.

כיצד מתבצע ההליך?

הזרקת חומצה היאלרונית לצורך עיצוב או יישור אף ללא ניתוח היא הליך קצר למדי, שנמשך בסך הכל כ-20 דקות (אם כי כאמור מחייב תכנון מוקדם מוקפד). אין צורך בהכנות מיוחדות, וגם אין סיבה להישאר במרפאה לאחר השלמת ההזרקה. 

התוצאות נשמרות לפרק זמן של עד שנתיים, ולאחר מכן ניתן פשוט להחזיר לאף את המראה המבוקש באמצעות הזרקה נוספת. 

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים