טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

טשטוש צלקות בלייזר: כמה זה יעלה לכם?

כמעט לכל אחד ואחת מאיתנו יש במקום מסוים בגוף צלקת מסוימת שמזכירה נשכחות. עבור חלקינו, אותה צלקת כנראה לא מאוד מפריעה ואנחנו יכולים להמשיך לחיות איתה בשלום. אך עבור לא מעט אנשים יש צלקות שמפריעות מאוד, מורידות את רמת הביטחון העצמי ואף את איכות החיים בדרכים שונות. הטיפולים המתקדמים לטשטש צלקות בלייזר, הן לא פחות מבשורה משמחת ודרך קלה ומהירה לטשטש מהצלקות הבלתי רצויות לתמיד.

 

איך נוצרת צלקת?

כאשר אנו מקבלים פצע בגוף שפוגע בעור, התאים באזור מגיבים על ידי ייצור מוגבר של קולגן על מנת לסגור את הפצע ברקמה צלקתית. זהו חלק מתהליך הריפוי הטבעי של הגוף, אך למרות היותו טבעי, מדובר בתהליך ביולוגי מורכב שלא תמיד מצליח במאת האחוזים.

לעיתים ישנם שיבושים בתהליך זה. את אותם שיבושים אנחנו מזהים בתור צלקות על העור שלנו.

ממה נוצרות צלקות?

הסיכוי להופעת צלקת, קיים בכל פעם שאנו נפצעים ומצריכים את הגוף שלנו באותו תהליך ריפוי של האזור הפגוע. הסיבות להיפצע הן כמובן רבות ואיתן גם הסיכוי שעל גופינו תישאר מזכרת לאותה פציעה בדמות צלקת.

אך צלקות יכולות להופיע גם מסיבות אחרות כמו למשל כשרידים ממחלות עוריות כמו אקנה ממנו סבלתם, כתוצאה מניתוח שהשאיר סימן, מכוויה לא נעימה, מחתכים עמוקים ועוד.

מה הן סוגי הצלקות השונות?

יש לא מעט צורות וגוונים של צלקות וכל אחד שמעוטר באחת כזו, יודע ומכיר ודאי את צורתה היטב.

אך כאשר אנו מגדירים בכלליות את סוגי הצלקות הקיימים, אנו מדברים על 3 סוגים מרכזיים:

  • צלקת אקנה – צלקת שאינה בולטת מעל העור אלא נראית יותר כמו שקעים או חטטים בעור. צלקות אלה מתפתחות לאחר מחלת אקנה שלרוב הגיעה בשיאה למצב קשה.  
  • צלקת קלואידית – צלקת אשר לרוב תהיה בולטת, לא אחידה בצורתה וקשה במרקם שלה. צלקת זו יכולה להתאפיין גם באדמומיות בשל כלי דם רבים באזור ובדרך כלל תגיע לאחר פציעה, טיפול לקוי או כתוצאה מניתוח.  
  • צלקת היפרטרופית – צלקת אשר צורתה ברורה וחדה יותר, מתאפיינת בגוון אדום ולרוב תגיע בעקבות כוויה, דלקת או פציעה באזור כלשהו בגוף. צלקת זו יכולה להיעלם באופן טבעי אך יכולה גם להישאר באופן קבוע אם לא מסירים אותה.

מה הוא הטיפול המומלץ ביותר לטשטוש של צלקות?

ראשית חשוב לדעת שהכלל הוא שככל שהצלקת חדשה יותר, כך יהיה קל יותר לטשטש אותה ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר.

הטיפול בצלקות וטשטושם הוא תחום שהתפתח רבות בשנים האחרונות. כיום, ניתן לטשטש צלקות ולהגיע לתוצאות נפלאות בעזרת טיפולים במכשירי לייזר ייעודיים, שעושים את העבודה בצורה מדויקת ומהירה.

מה המחיר לטשטש צלקות בלייזר?

מחיר טיפול צלקות בלייזר יכול להשתנות בין המרפאות השונות, הרופאים המטפלים השונים ובהתאם למצב המטופל ולצלקת עצמה.

טווח המחירים להעלמת צלקות בלייזר נע בין 800 ₪ ל-6,000 ₪.

למה טיפול לטשטוש צלקות בלייזר אצל ד"ר מוני פרידמן הוא המשתלם ביותר?

ד"ר מוני פרידמן הוא כירורג בהכשרתו ומעבר לכך, הוא גם מומחה לטיפולים אסתטיים ולטיפולים בלייזר. מזה כמספר שנים, ד"ר פרידמן מנהל קליניקת בוטיק פרטית בתחום הרפואה האסתטית, שם הוא מעניק טיפולים שונים ביד מקצועית של כירורג.

לכן אם גם אתם עדיין מתלבטות או מתלבטים, הדרך להשגת המראה אליו אתם שואפים קצרה יותר ממה שאתם חושבים, והיא עוברת בקליניקה של ד"ר מוני פרידמן.

אהבתם? שתפו את החברים

דילוג לתוכן