אסתטיקה לגברים

טיפולי יופי ואסתטיקה לגברים

החלוקה המקובלת והקשיחה בין גברים לנשים הולכת ומתפוגגת בקצב מהיר, ואין כמו תחום הטיפולים האסתטיים כדי להדגים את המגמה המבורכת הזו. בארה”ב – מדינה שאוהבת גם לנצל את כל האפשרויות של הרפואה האסתטית וגם סטטיסטיקות מפורטות – החלק של הגברים הגיע ב-2018 ל-17%, וגם בישראל יותר ויותר גברים רוצים לשפר את המראה החיצוני שלהם ואיתו את הדימוי העצמי ואת החיים באופן כללי. רוצים – ולא חוששים לבצע גם פרוצדורות שבעבר נתפשו כמיועדות לנשים בלבד. שניים מהטיפולים המומלצים ביותר לגברים הם העלמת הזעת יתר והסרת נגעי עור בלייזר, ופירוט עליהם תוכלו לקרוא בעמוד זה.

טיפול בהזעת יתר לגברים

השתכללות הטכנולוגיות מאפשרות טיפולי אסתטיקה לגברים בתחומים שבעבר חייבו ניתוח. בהקשר זה כדאי לדעת שבדרך כלל הליך כירורגי בהרדמה מלאה מעורר חשש רב יותר אצל גברים מאשר אצל נשים, וזהו אחד המכשולים העיקריים בדרך לשדרוג הלוק.זה יכול להיות

הזעת יתר היא בעיה נפוצה יחסית. לפי ההערכות בין 1% ל-5% מהגברים סובלים ממנה ברמה כזו או אחרת, וכתוצאה ממנה גם מפגיעה בביטחון העצמי, ביכולת לקיים אינטראקציות חברתיות וממבוכה משמעותית במהלך סיטואציות אינטימיות ואפילו הימנעות מהן.

טיפול בהזעת יתר ללא ניתוח מבוצע באמצעות מכשיר מתקדם שנקרא miraDry. המכשיר מפחית את כמויות הזיעה בבתי השחי בכ-80%, לצמיתות (!), וכבר לאחר 2 מפגשים שכל אחד מהם נמשך כשעה.

העלמת תופעת הזעת היתר מושגת באמצעות שיגור גלים אלקטרו-מגנטיים אל בתי השחי. אנרגיית החום של הגלים ממיסה את הבלוטות באזור זה, בלי כאבים וללא צורך בפינוי זמן לתקופת החלמה (אגב, גם הצורך לצאת לחופשה הוא גורם מרתיע, ולכן טיפולי אסתטיקה לגברים שאחריהם החזרה לשגרה הינה מידית זוכים לפופולריות רבה אצלם).

מחיר טיפול בהזעת יתר בבית השחי

טיפולי יופי ואסתטיקה לגברים בלייזר: הסרת נגעי עור

אופציה נוספת של טיפול אסתטיקה לגברים שכדאי להכיר היא הסרת נגעי עור באמצעות לייזר.

הטיפול אפקטיבי מאוד עבור סוגים שונים של נגעיםכגון פפילומות (מעין יבלות שמופיעות על עור הפנים), פלולות וקסנטלזמות (ציסטות בגוון צהבהב שנמצאות בצידי העפעפיים).

הדרך שבה הלייזר – טכנולוגיה שמשמשת לשלל טיפולי אסתטיקה לגברים – מעלימה את נגעי העור היא באמצעות אידוי. התאים שמהם מורכב נגע העור מכילים מים, ואנרגיית החום המדויק והממוקדת מאדה את אותם ובעצם מביאה להעלמת התאים המיותרים. בזכות העובדה שהפעולה היא אידוי ולא צריבה והודות ליכולת למקד את הקרניים בדיוק בנגעים אין פגיעה ברקמות בריאות, ובהתאם גם אין צורך בפינוי פרק זמן להחלמה.

היתרונות הנ”ל משמעותיים במיוחד כשמדובר על הסרת נגעי עור בפנים. הטיפול עצמו נמשך זמן קצר, ותופעות הלוואי האפשריות היחידות הן נפיחות קלה ואדמדמות מסוימת – הן חולפות מעצמן תוך ימים בודדים ובחלק מהמקרים תוך מספר שעות. המגבלה היחידה היא שיש להימנע מחשיפה מרובה מדי של האזור לשמש וכן מהליכה לבריכה ולים במשך שבועיים.

חשיבות הרופא המטפל

אחוזי ההצלחה הגבוהים של טיפולי אסתטיקה לגברים הם בין השאר תוצר של המכשירים המתקדמים הנ”ל – אבל במקביל חשוב מאוד להגיע לרופא מיומן. כשהמטרה היא הסרת נגעי עור חובה לוודא מראש שהם לא ממאירים, ובכל מקרה רק כשאתם מפקידים את הגוף שלכם בידיים מקצועיות, מנוסות ואמינות, אתם יכולים להיות בטוחים לחלוטין בטיפול ובתוצאותיו.

ניתוחים אסתטיים

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים