טיפולים דרמו אסתטיים דר מוני פרידמן

הסרת שומות בלייזר: איך זה מתבצע וכמה זה עולה?

נקודות חן ושומות יכולות להופיע כבר מגיל שנה ומספרן לרוב הולך וגדל, כאשר שיא צבירתן יגיע בדרך כלל לקראת גיל 30. אם בעבר שומות במקומות מסוימים בפנים נתפסו כאידיאל יופי וכמשהו מחמיא, הרי שהיום הרוב המוחלט של האנשים רוצים להיפטר מאותם נגעי עור. לכן במידה ויש גם לכם שומה שמטרידה אתכם מבחינה אסתטית, חשוב שתדעו שיש דרכים מהירות ובטוחות להסרתן. אחת הדרכים המבוקשות ביותר כיום, היא הסרת שומות בלייזר.

 

מהן שומות ונקודות חן?

מרבית האנשים מניחים שההבדלים בין שומה לנקודת חן, יהיו מבוססים על הגודל, הצורה או רמת הבליטה. אך למעשה, שומה היא בסך הכל דרך אחרת להגדיר נקודת חן או במילים אחרות, נקודות חן הן שם כולל לנגעי עור שונים.

אותם נגעי עור ושומות ביניהם, מאופיינים לרוב בגבולות ברורים וישרים ובגוונים של אדום, חום ו-ורוד. לרוב, אין סכנה רפואית מהופעתה או מקיומה של שומה במקום כלשהו בגופינו, אך המפגע האסתטי וחוסר הנוחות שהשומה יוצרת עבור חלק מהאנשים, גורמת לרבים לרצות להסיר אותה; בוודאי כיום שהטיפול להסרת שומות בלייזר זמין, מהיר ויעיל כל כך.

נקודה נוספת וחשובה בקשר לסכנה הרפואית של השומות, מונחת על החשש שישנן גם שומות ממאירות, שידרשו כמובן התייחסות שונה. במקרים שהשומה מגרדת, מדממת מעצמה, מתרחבת, חסרת סימטריה או בעלת גבולות מטושטשים וגוונים לא אחידים – יהיו אלה סימני אזהרה לשומה בעלת תאים סרטניים. במקרים אלו לא מומלץ להסיר את השומה בלייזר, שכן בדרך זו לא ניתן יהיה לקחת דגימות לבדיקה. 

באילו מקרים ניתן להסיר שומות בלייזר ולמי זה מתאים?

באופן עקרוני כאשר השומה לא מעלה חשש לממאירות, ניתן להסיר כל שומה, נקודת חן או נגע עורי באמצעות לייזר, על ידי כירורג פלסטי מומחה או על ידי רופא עור. החשיבות של ביצוע הסרת השומה בלייזר אצל רופאים מומחים גדלה במקרה זה, שכן הסרת שומה שחשודה כממאירה ללא לקיחת דגימה, יכולה להוות סכנה למטופלים בהמשך ואף למנוע מהם מידע קריטי בקשר למצבם הרפואי.

כאשר מדובר בנגעי עור שפירים, ניתן להסיר את השומות מכל מקום בגוף בלייזר, כולל מאזור הפנים. הטיפול הינו בטוח מאוד וניתן לעבור אותו גם מתחת לגיל 18 (באישור ההורים) ועד גילים מאוחרים יותר בהתאם למצב הרפואי.

כמה הטיפול צפוי לעלות?

המחיר של הסרת שומות בלייזר משתנה בהתאם למורכבות ההסרה ולמספר נגעי העור שיש להסיר. טווח המחירים נע בין 400 לכ-1,200 ₪.

איך מתבצע הטיפול להסרת שומות בלייזר?

הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר לייזר ייעודי בעל טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת למטפל לכוון אנרגיית לייזר ממוקדת אל השומה. אנרגיית החום המופקת מהלייזר, פוגעת באופן מדויק ויעיל בתאים המרכיבים את השומה או את הנגע העורי ובכך גורמת לנשירתו מהגוף. לאחר שהתאים מתים ונושרים, נוצר במקום גלד שיתחלף לעור חדש וחלק שיצמח במקום.

ישנם מספר יתרונות בולטים להסרת שומות בלייזר בהשוואה לטיפולים אחרים. הנה כמה מהמרכזיים שבהם:

  • הטיפול הינו קצר מאוד ונמשך דקות בודדות לרוב.
  • הטיפול אינו גורם לכאב משמעותי, אלא לאי-נוחות בלבד.
  • הסרת השומה בלייזר מתבצעת תחת הרדמה מקומית או אלחוש מקומי, כך שלאחר מכן ניתן להמשיך בשגרת היום.
  • תופעות הלוואי הינן קלות, כוללות נפיחות או אדמומיות שיחלפו לרוב לאחר מספר שעות או מספר ימים לכל היותר.

איפה ניתן להסיר שומות בלייזר באופן בטוח?

בקליניקה של ד"ר מוני פרידמן, תוכלו לגלות עולם שלם של טיפולים אסתטיים חדשניים שמאופיינים בפרופיל בטיחות גבוה במיוחד וביעילות שאין שנייה לה. ד"ר מוני פרידמן, הינו מומחה לכירורגיה פלסטית ובעל ניסיון רב שנים בתחום הרפואה האסתטית. בואו לפגישת ייעוץ בקליניקת הבוטיק שבתל אביב ולאחריה, ההחלטה כבר תיראה לכם ולכן פשוטה הרבה יותר. 

אהבתם? שתפו את החברים

דילוג לתוכן