רפואה אסתטית

הזרקת חומצה היאלורונית: מחיר ועלויות

הזרקת חומרי מילוי הפכה בשנים האחרונות לטיפול פופולרי מאוד. לפי סקרים שונים אחת מכל 4 נשים עברה לפחות פעם אחת הליך כזה וישנם גם לא מעט גברים שניצלו את האיכויות של חומרים כמו חומצה היאלרונית כדי לשפר את המראה שלהם. ככל שיותר אנשים מסתובבים עם פנים צעירים יותר ומרשימים יותר, כך מצטרפים עוד ועוד גברים ונשים למעגל המתעניינים – ובאופן טבעי צצה השאלה של המחיר, וליתר דיוק של היחס בין העלות לתועלת.

למה במקרה של הזרקת חומצה היאלורונית מחיר זול מדי הוא בעייתי?

כשבודקים את כל האפשרויות של הזרקת חומצה היאלורונית מחיר הטיפול משתרע על פני נרחב מאוד: אפשר למצוא מזרקים גם בפחות מ-1,000 שקל וגם ב-3,000 ש”ח ואפילו יותר.

אנחנו חיים בעידן שבו ישנה מודעות גבוהה לחשיבות של צרכנות חכמה. רובנו גם חווים מציאות כלכלית לא פשוטה שמחייבת אותנו לחשוב לפני כל הוצאה וגם לנסות לחסוך – אבל, וזה אבל חשוב מאוד, כשהמוצר הוא הזרקה של חומר לתוך הפנים שלנו, ברור לגמרי שבחירה באופציה זולה מדי עלולה להסתיים עם עוגמת נפש משמעותית.

קודם כל ישנם סוגים רבים של חומצות היאלורוניות ולא כולן איכותיות באותה מידה, כולל כאלה שכלל לא מאושרות לשימוש בארץ. למעשה יש אפילו מזרקים מזויפים – ואף אחד ואף אחד לא רוצים חומר מסוכן בפנים. גם האיכות של מי שמבצע את הטיפול חשובה מאוד – פירוט על כך בהמשך.

לסיכום: כדאי להשוות מחירים של הזרקת חומצה היאלורונית – אבל להיזהר ממחירי רצפה.

הזרקת חומצה היאלורונית - מחיר של מזרקים שונים

כשבודקים את כל האפשרויות של הזרקת חומצה היאלרונית מחירים בכל מקום מושפעים גם מסוג המזרק, כלומר מסוג החומצה ההיאלרונית שייעשה בה שימוש.

בהקשר זה כדאי לדעת שעם החומצה ההיאלרונית אפשר לחולל פלאים בשלל דרכים: מילוי אזורים שהנפח בהם ירד (בעיקר הלחיים), החלקת קמטים (בעיקר סביב הפה) והבלטת קווי המתאר של הפנים (למשל הדגשת קו לסת).

בהתאם למטרה נבחר גם סוג החומר, כשבחלק מהמקרים נדרשת חומצה היאלרונית סמיכה יותר (בממוצע בין 2000-1700 ש”ח למזרק), ובמקרים אחרים תוזרק חומצה דלילה יחסית. 

מה עוד חשוב לדעת על הזרקות חומצה היאלרונית?

כשבוחנים את האופציה של השבת נפח שאבד או מילוי קמטים בחומצה היאלרונית מחיר הטיפול הוא מידע חשוב, אבל כדאי לדעת עוד כמה דברים:

* שינוי מוצלח מושג רק על בסיס התבוננות מלאה בכל הפנים ולא באמצעות הזרקה נקודתית

* הזרקת חומצה היאלרונית כבר בגיל צעיר יחסית משמרת מראה מחמיא לטווח ארוך (בזכות הפעלתם של תאים פיברופלסטיים שמגבירים את קצב הייצור של אלסטן וקולגין, שני חלבונים שתורמים למיצוק העור, גמישותו והיותו חלק).

* תוצאות ההזרקה מתחילות להיראות כמעט מיד ומשתפרות עוד במשך כחודשיים. הן מחזיקות מעמד כחצי שנה ולאחר מספר סבבי הזרקה אפשר להאריך את המרווחים בין טיפול לטיפול.

* בחלק מהמקרים חשוב לשלב מספר סוגים של חומצה היאלרונית כדי להגיע לתוצאות אופטימליות.

איך להבטיח יחס עלות תועלת משתלם במיוחד?

כשבוחרים מקום לעבור בו הזרקת חומצה היאלרונית מחיר הטיפול משפיע כמובן על יחס העלות תועלת, אבל התוצאות משפיעות הרבה יותר. רק רופא מנוסה ברפואה אסתטית יודע לבחור את הנקודות הנכונות להזרקה, את סוג החומצה ההיאלרונית המתאים ואת המינון המדויק. בנוסף רופאים בעלי מוניטין לא יסכנו אותו וישתמשו אך ורק בחומרים איכותיים – כך שהתוצאה תהיה שינוי משמעותי, טבעי ומחמיא מאוד, ובהתאם מקסימום תמורה למחיר.

לסיכום: לכל טיפול של הזרקת חומצה היאלרונית מחיר אחר, ולכן אין דרך לדעת מהי העלות לפני שבוחנים את הצורך הספציפי של המטופל או המטופלת.

 

 

אולי יעניין אותך:

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד״ר פרידמן
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם

אהבתם? שתפו את החברים